Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmittaako vapaan jälkeen palata töihin?

Lähettäjä: Kuis 
Päivämäärä:   22.5.25 00:11:35

Harmittaako muutaman vapaan jälkeen palata töihin?
Mitä teet työksesi?

Vastaan itse että useamman päivän vapaan jälkeen harmittaa kun on päässyt kiinni jouten olon makuun. Olen hoitaja ja työni on melko hektistä.

Re: Harmittaako vapaan jälkeen palata töihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.25 00:15:44

Aina.
Ei väliä mikä työ.

Vapaus on tärkeää, sen menettäminen kauheaa.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   22.5.25 00:20:51

Ei harmita, paitsi joskus jos on ollut vain yksi vapaapäivä ja olo on jostain syystä ihan väsynyt. Mutta yleensä ei. Pidemmillä vapailla ihan odotan töihin pääsyä.

Mietin aina joskus työpaikan vaihtoa mutta ei taida kannattaa kun tykkään nykyisestä.

Olen sairaanhoitaja.

Lähettäjä: Hyvä 
Päivämäärä:   22.5.25 04:48:56

Olen postiajakajva tyyppi ei harmita, velkoja sen verran että pakko vaan tehdä TÖITÄ. Siis en voi jäädä millekkään omalle vpaalle niinkuin jotkut rikkaat metsän omistajat voi vaan mun on painettava sikana töitä. Niin pään en tiedä vapaasta mitään. Toivottavasti korvaaavat tilissä @!#$.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   22.5.25 12:31:57

Teollisuudessa vuorotyössä, säännöllinen aaiiyyvvvv-kierto ja ei harmita töihin lähteminen. Työ ja vapaa-aika hyvässä balanssissa. Toki joskus, jos on tehnyt paljon ylitöitä ja useita 16h vuoroja peräkkäin, niin tuntuu raskaalta.

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   22.5.25 12:47:33

Yleensä maanantait on ihan kauheita mutt tasoittuu keskiviikkoon mennessä kun voi jo haaveilla uudesta viikonlopusta.
Etenkin nykyään kun pitää mennä avokonttoriin töihin, viime maanantaina jo mietin että jos nostan sähköpöydän ylimmilleen ja kiedon hiiren johdon kaulan ympäri niin pääsenkö kuuntelemasta miten reippaasti työkaverin pirjo-petteri oli osannut olla uimahallissa viikonloppuna.

Lähettäjä: Fiuu 
Päivämäärä:   22.5.25 13:25:23

Normaalisti ei, sillä pidän työstäni, mutta kun ei vapaat osu miehen kanssa samaan aikaan useinkaan, niin ajellaan aina vapaiden mukaan toisen luokse. Tästä syystä vapaiden jälkeen töihin paluu harmittaa, kun aina joutuu sumplimaan seuraavaa tapaamista.

Päivämäärä:   22.5.25 18:10:27

Harmittaa. Työni on ihan ok, mutta on miljoona projektia menossa kotona ja mökillä ja mieluummin tekisin kuitenkin niitä.

Talvisin harmittaa vähemmän, silloin ei paljon mökillä käydä ja puutarhakin on lepotilassa. Mutta kyllä sitä monenmoista harrastetta silloinkin keksisi jos olisi enemmän aikaa (ja jos ei tarvisisi olla töissä just sitä valoisaa aikaa).

Päivämäärä:   22.5.25 18:10:59

Harmittaa. Työ on pakollinen paha.

Sh

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.5.25 18:14:24

Aina

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.