Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tiimivetäjän kiusallinen vihjailu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.5.25 19:52:38

Miten ottaisitte tän ? Oon töissä tehny nyt yhtä projektia yhden vähän, miten sen nyt sanoisi.. ei niin normaalin miehen kanssa. Kaikki sitä vähän karttaa kun on outo, eikä niin kovin pätevä töissäkään mutta tekee jotain helppoja hommia.

Nyt meidän Tiimari on alkanut vitsailee että ollaan nuori pari, vitsailee muiden kuullen kuinka viihdytään hyvin kaksin. En ole todellakaan tällästä puhunut itse ja hoidan tasan työasiat tämän kanssa. Tänää taas naureskeli että ihan innoissaan ukko lähdössä töihin mun kanssa

Siis tää vanha ukko vois olla mun isä. Oon 30 ja tämä yli 50
Mua ahdistaa, tuntuu tosi epämukavalta ja varsinkin kun se tekee sen muiden kuullen ja kaikki alkaa sitten nauraa. Mä en sano mitään ku meen vaan lukkoon

Re: Tiimivetäjän kiusallinen vihjailu

Päivämäärä:   21.5.25 19:54:01

Sano että vitsailu on mielestäsi epäasiallista.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   21.5.25 20:00:40

Sanoisin, että "kun on jo mies kotona (vaikkei olisikaan), ja haaremin pito on kiellettyä, ei olla pariskunta". Lisäisin, että "Matin kanssa on kuitenkin tehokas olla tiiminä, on aikaansaapa työkaveri" (tai tähän jokin muu kehu).

En nolaisi pomoa enkä työkaveria, mutten jäisi sanattomaksikaan.

Lähettäjä: Hyi 
Päivämäärä:   21.5.25 20:07:49

Muistan kun olin parikymppinen konttoristi, ja meille tuli harjoitteluun about ikäiseni poika, joka oli olevinaan hyvinkin pätevä ja ärsyttää kaikkia. Se poika joutui käymään hakemassa papereita aina minulta ja kysymään neuvoa samalla.

Eräs alle nelikymppinen taittaa jaksoi aina huomautella tästä, miten hyvin se Mikko viihtyy tuon Marjan työpisteellä, heh heh.

Seuraavan kerran kun se poika meni tuon naisen työpisteelle, sanoin samalla tavalla. Nainen suuttui.

Lähettäjä: Hyi 
Päivämäärä:   21.5.25 20:09:20

No niin, tuli muu asia väliin niin lähetin ennen kuin korjasin virheet ja jatkoin loppuun.

Niin että tilanteen päällä ollessa kannattaa sanoa, mutta ei vitsillä eikä kepeästi.

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   21.5.25 20:09:41

Luu kurkkuun tommoselle heti. Oon itse tehnyt urani miesvaltaisella alalla ja kyllä kaikkea sontaa on nähty (vaikka pääosin ovat kivoja ja kunnioittavia, niin aina näitä mahtuu mukaan).

Jos meet itse lukkoon, niin mee suosista ton tiimarin esihenkilön puheille. Se on sitten hänen esihenkilönsö tehtävä puhutella tiiminvetäjää. Toi ei todellakaan ole asiallista.

Päivämäärä:   21.5.25 20:17:39

"Jos meet itse lukkoon, niin mee suosista ton tiimarin esihenkilön puheille. Se on sitten hänen esihenkilönsö tehtävä puhutella tiiminvetäjää. Toi ei todellakaan ole asiallista."

Näin. Voi sanoa suoraankin, mutta jos se tuntuu vaikealta, sitten saan ylöspäin. Itse sanoin tiiminvetäjän esihenkilölle, kun tiiminvetäjä arvosteli säännöllisesti tiimiläisten työtä tiimipalavereissa heidän poissaollessaan. Minusta oli asiatonta eikä kuulu firman kulttuuriin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.