Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten etenisit parisuhteessa??

Lähettäjä: Jane 
Päivämäärä:   21.5.25 19:00:53

Minulla on 2 vuotta kestänyt parisuhde, joka on alkanut vaivaamaan minua puolison etääntyneisyyden takia. Esim. Yhteiset ajat. Toinen on puhelimellaan somessa tms. Jatkuvasti ja sieltä suunnalta ei ole paljoa oma-aloitteisesti huomiota saatu hetkeen muutakuin ruinaamalla käytännössä. Keskusteluakin olen asiasta koittanut tuoda esille, mutta vastauksena asiaan on, että ei ole mikään tai kaikki on hyvin ja keskustelu käytännössä törppää siihen vaikka olen ollut avoin asialle ja hyvinkin lempeästi kuvaillen asiaa että saisi jonkin ratkaisevan tiedon miksi käyttäytyy näin minua kohtaan. Onko tämä sitä kun arki tulee vastaan? Tällä hetkellä koen olevani yksin parisuhteessa, mutta arjenaskareissa yhteistyö sujuu.

Re: Miten etenisit parisuhteessa??

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.5.25 19:04:19

Haluatko kodinhoitajan vai parisuhteen?

Kokeile vielä vääntää ratakiskosta, että ongelma ei ole se että luulet miehellä olevan joku hätä, vaan että hän ei huomioi sinua haluamallasi tavalla.

Äläkä jää kiinni siihen ajatukseen, että tulet saamaan mieheltä vastauksen. Kyse tuskin on tietoisesta käytöksestä ja valinnasta. Miehellä varmaan on vaan kiva kun joku hoitaa kotihommat ja ehkä seksiäkin saa. Mitäpä siinä huomioimaan kun nainen on jo isketty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.5.25 19:12:20

Oletko kertonut hänelle mitä sinä oikeasti ajattelet ja mitä sinä tunnet ja mitä sinä tarvitset? Vai kyseletkö vaan mieheltä että mikä on, miksi sitä miksi tätä?

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   21.5.25 19:12:44

"Onko tämä sitä kun arki tulee vastaan?"

Ei.

Sulla on kämppis, ei kumppania.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.5.25 19:36:23

Oletko tyytyväinen?
Telkkaria voi katsoa ja kommentoida yhdessä, kännykkää ei niinkään. Se pois sulkee toisen aika tehokkaasti.
En katselis.

Päivämäärä:   21.5.25 19:37:49

Oletko kertonut hänelle mitä sinä oikeasti ajattelet ja mitä sinä tunnet ja mitä sinä tarvitset? Vai kyseletkö vaan mieheltä että mikä on, miksi sitä miksi tätä?

Ajatuksista ja tuntemuksista olen niistä hänelle puhunut saamatta niihin mitään vastausta/ tekoja. Myöskin olen hänelle kertonut mitä haluaisin, mutta ei reaktiota.. Tuntuu vain aika tuskaselta tällainen ns. Yksipuoleinen aloitteellisuus. Kotitöitä hän kyllä välillä tekee ja seksiäkin on harvakseltaan.

Päivämäärä:   21.5.25 19:43:42

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 21.5.25 19:04:19

Haluatko kodinhoitajan vai parisuhteen?

Kokeile vielä vääntää ratakiskosta, että ongelma ei ole se että luulet miehellä olevan joku hätä, vaan että hän ei huomioi sinua haluamallasi tavalla.

Äläkä jää kiinni siihen ajatukseen, että tulet saamaan mieheltä vastauksen. Kyse tuskin on tietoisesta käytöksestä ja valinnasta. Miehellä varmaan on vaan kiva kun joku hoitaa kotihommat ja ehkä seksiäkin saa. Mitäpä siinä huomioimaan kun nainen on jo isketty.

Yhteiseltä kodin pyörittämiseltä tämä tuntuu, mutta se yhteinen kommunikointi on tyssännyt todella vähäiseen kumppanini etääntyneisyyteen ja somemaailmassa pyörimiseen. Eikä sitä henkistä läheisyyttä ole kovinkaan paljoa. Fyysistä läheisyyttä on satunnaisesti, kun hälle sopii ja on hyvä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.5.25 19:49:22

No niin. Perinteinen kuvio siis, eli kun nainen on saatu satimeen, mies voi lopettaa kaiken turhan parisuhdehöpöilyn ja keskittyä omiin haluihinsa.

Hanki parempi mies.

Lähettäjä: M47 
Päivämäärä:   21.5.25 20:07:25

Kääntäkääpäs tämä aloittajan murhe toisteppäin osapuolten kesken niin sillon se on myös miehessä vika?!?

Anteeksi Jane, mutta jos miehesi siinä vain "roikkuu" niin nostappa se "kissa" pöydälle ja kaikista tunteesi ulos ja vaadi häntäkin ylläpitämään sitä parisuhdetta yllä ja kertomaan mikä hänen ongelmansa on tai kannat kamat pihalle. Vai aijotko kuluttaa elämääsi paikallaan.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.5.25 20:33:36

"No niin. Perinteinen kuvio siis, eli kun nainen on saatu satimeen, mies voi lopettaa kaiken turhan parisuhdehöpöilyn ja keskittyä omiin haluihinsa.

Hanki parempi mies."

Näin.

Koulujakin kannattaa pikkuisen käydä, oma maailma avartuu ja voi saada vähän fiksumpia miehiä satimeen ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.