Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raskauden aikainen unettomuus

Lähettäjä: Jebou 
Päivämäärä:   21.5.25 14:54:47

Onko muita, jotka kärsineet vakavasta unettomuudesta raskauden aikana? Miten selvisitte? Päädyittekö lääkitykselle?

Itsellä viikkoja 8, jäätävä unettomuus, nukun pari tuntia yössä. Dormix käytössä, mutta vain tarvittaessa. Melatoniini auttoi ennen kuin tiesin olevani raskaana, mutta sitäkin suositellaan hyvin varauksella. Toki mulle lääkäri antoi sitä luvan syödä, mutta ei saakeli, miten hajottaa pelkkä ajatus, jos sillä on jotain vaikutusta vauvaan :(

Toisaalta itsellä pää hajoamassa ihan just. Unettomuuteni jo huutelee aborttia. Tiedän, että se on unettomuus, koska lapsi on todela haluttu.

Tsemppejä kaivataan :')

Re: Raskauden aikainen unettomuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.5.25 14:59:50

Oho, mä olen viikolla 11 ja mulla taas niin päin että voisin nukkua vaikka kuinka paljon. Aloitan tänään Bonjestan pahoinvointiin, joka tuntuu vaan pahenevan vaikka pitäisi pikkuhiljaa mennä ohi. Se kuulemma otetaan illalla, koska se nukuttaa. Onko sulla ollut pahoinvointia? Jos on niin tuo saattaisi auttaa pahoinvointiin ja nukkumiseen.

Re: Raskauden aikainen unettomuus

Lähettäjä: Jebou 
Päivämäärä:   21.5.25 15:45:20

Heh, voisin mäkin nukkua vaikka kuinka paljon, mutta eipä vaan uni tule :'O

Pahaa pahoinvointiakin on, pahempaa kuin ekassa raskaudessa. 24/7 kuvotus ja närästys.

Pahintahan tässä on se, että täällä tosiaan on 1,5-vuotias taapero juoksuttamassa päivät pitkät eikä saa levätä edes päivisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.