Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HopLop, minkä ikäinen keskenään

Lähettäjä: Lapsonen 
Päivämäärä:   21.5.25 14:34:14

Minkä ikäisen lapsen uskaltaisin päästää Hoploppiin yksin kiertämään? Entä uskaltaisitko päästää 4,5v ja 7,5v keskenään?

Re: HopLop, minkä ikäinen keskenään

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.5.25 14:36:35

Siis niin, että.olet itse paikalla? Kyllä tuon ikäiset osaavat mennä niissä putkiloissa keskenään. Paikaltahan ei saa nykyään enää itse poistua.

Lähettäjä: Essi 
Päivämäärä:   21.5.25 14:37:36

Riippuu kyllä tosi paljon lapsista, omaa 4v en todellakaan päästäisi kun porukassa tyhmyys vähän tiivistyy.

Lähettäjä: Lapsonen 
Päivämäärä:   21.5.25 14:52:04

Joo, siis niin että olen itse paikalla! Ollaan tähän asti miehen kanssa rymytty tuon pienimmän perässä, mutta selkä ei tykkää Nyt lapset kovasti haluaisi Hoploppiin ja aloin puntaroimaan että uskaltaako päästää. Molemmat ovat rauhallisia ja harkitsevaisia.

Lähettäjä: Suklis 
Päivämäärä:   21.5.25 14:57:06

"Kyllä tuon ikäiset osaavat mennä niissä putkiloissa keskenään."

komp

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.5.25 15:10:38

Kyllä tuon ikäiset lapset siellä putkissa keskenään pärjäävät hyvin.
Ei siellä nyt mitään vaaranpaikkoja ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.5.25 15:22:51

Joo hyvin voi päästää! 3-vuotiaan olen päästänyt yksin pyörimään kun aamupäivisin on hiljaista Näköyhteys lapseen koko ajan, en siis missään sohvalla löhöile vaan kuljen lattialla "perässä " ja olen perillä missä lapsi liikkuu.

Älä kuitenkaan laita vanhemman lapsen vastuulle katsoa nuoremman perään, se on sun homma.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.25 01:21:31

Olen päästänyt 5- ja 3,5-vuotiaan keskenään. Menevät yhdessä ja itse istun tietyllä sohvalla, jonka tietävät. Minulla ei heihin näköyhteyttä. Useamman kerran ollaan käyty kuukauden sisällä ja hyvin on mennyt. Yhden kerran pienempi kolautti vähän päätä ja tulivat yhdessä minulle sanomaan, sen jälkeen leikki jatkui.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.