Lähettäjä: Åppo
Päivämäärä: 21.5.25 13:37:46
Ensinnäkin. Ystäväni on outo. Olen hänen satunnainen ystävänsä, koska ei hänellä (ehkä) ole muita ystäviä. Hän liioittelee _kaikkea_. Kaikella tarkoitan, että hän mm. kuvittelee, että kun hän oli soittanut naapurin nuorison metelistä poliisille ja meteli olikin ennen poliisien paikalletuloa loppunut, he aivan varmasti kuuntelevat poliisiradiota ja kuulivat että joku on tulossa.
2-3 vuotta sitten hän sai jonkin tulehduksen. Ymmärsin, että se on refluksi.
Hän ei koskaan kertonut mistä on kyse ja lopulta päättelin sen olleen helikobakteeri.
Sen jälkeen hän ei ole voinut syödä oikeastaan mitään. Ei juuri mitään kasviksia, ei lihaa, ei suklaata, ei pullaa, kakkua, ei mitään kahvilassa. Ei tietenkään kahvia eikä kaakaota. Hän tuntuu, ainakin omien sanojensa mukaan, elää keitetyllä riisillä ja riisipuurolla. Joululounaalla hän ei syönyt niinikään mitään, mutta kertoi kotona syöneensä raejuustoa.
Olen tähän saakka voivotellut ja niellyt tämän kaiken ihan täydellisesti. Muutama kuukausi sitten kysyin, että onko tosiaan helikobakteerin jälkeen näin tarkka ruokavalio? Hän vastasi, että tämä ole heliko, vaan joku muu. Kysyin mikä, johon hän vastasi, ettei muista kun sillä on latinankielinen nimi.
Sen jälkeen aloin miettiä että voiko tällaista ihan aikuisten oikeasti olla edes olemassa?? Joku tulehdus/bakteeri/ mikälie hiipii suunnilleen koko kehoon ja sen jälkeen ihminen on syömistensä kanssa kuin jossain vankilassa.
Kerran hän lähetti viestin, ettei voi soittaa kun lääkäri on kieltänyt puhumisen ja kurkku on niin kipeä.
En tiedä mitä ajatella. Nyt tuntuu siltä, että apinaa on koijattu. Mutta en voi kysyä suoraan, en vaan voi. Olen sen jo kerran tehnyt enkä saanut vastausta.
Haluaisinkin kuulla, onko joku teistä kuullut tällaisesta latinankielisestä, mysteerisestä bakteerista tai jostain loisesta joka aiheuttaa tällaista??
|