Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sairaana jatkuvasti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.5.25 10:15:25

Oon viime joulukuusta lähtien jatkuvasti ollut sairaana. Ensin sairastin sitkeän keuhkokuumeen, sitten nielutulehduksen. Tämän vuoden puolella olen sairastanut kohtutulehduksen. Ja tällä hetkellä jalan haava tulehtui pahasti ja syön peräjälkeen siihen toista antibioottikuuria.

Jatkuvasti olen ollut ylipäätään todella väsynyt ja kärsinyt nivelkivuista. Usein onkin ollut iltaisin viimeisen puolen vuoden aikana kuumetta. Yöt hikoilen ja laukkaan vessassa.

Tuntuu, että kehon oma vastustuskyky ei nyt riitä. Miten tästä kierteestä pääsee pois ?

Syön terveellisesti, nukun paljon ja koti on siisti.

Re: Sairaana jatkuvasti

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.5.25 10:19:38

Oot varmaan käynyt lääkärissä ja labroissa? Mitä ne sanoi?

Päivämäärä:   21.5.25 10:23:22

Nyt jalan vuoksi CRP lievästi koholla. Joka kerta on perus verikokeet otettu, tasaiseen tahtiin puolen vuoden aikana trombosyytit nousseet 400 päälle. Muuta ei nyt ole, ei kyllä mitään todella laajoja verikokeita ole otettu.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   21.5.25 10:24:31

Mene toiselle lääkärille.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.5.25 10:25:42

Oletko vaihdevuosi-ikäinen?

Lähettäjä: -!- 
Päivämäärä:   21.5.25 10:33:00

Oletko töissä? Menetkö töihin ennen kunnon paranemista? Onko lähisukulaisilla tai itselläsi autoimmuunisairauksia?

Päivämäärä:   21.5.25 10:40:12

Minulla meni hermot siihen, että olin kipeänä vähintään kerran kuussa ja hain Kääpä Mushroomin Pakuriuutetta ja olen ollut terve siitä asti. Saa mm. Ruohonjuuresta tilattua.

Päivämäärä:   21.5.25 10:41:17

27-vuotias ja joo oon aina rauhassa parannellut ennen kuin menen töihin. Diabetes on osalla sukulaisista.

Lähettäjä: Katti 
Päivämäärä:   21.5.25 10:48:43

Onko borreoloosi testattu? Testaisin sen ja varmuudeksi lähettäisin Saksaan tarkastettavaksi, jos Suomessa ei näy. Moni Suomessa testattu näyttää negaa ja Saksassa posii. Siksi varmistaisin.

Lähettäjä: barbi 
Päivämäärä:   21.5.25 11:27:37

Onko sinulla työterveys käytössä? Jos on, niin varaa aika asian selvittämiseksi. Pyydät laajat verikokeet ja perustelet sillä, että jatkuva sairastaminen haittaa jo merkittävästi työntekemistä.

Päivämäärä:   21.5.25 11:29:57

Ja huolehdit kunnostasi? Liikut säännöllisesti?

Lähettäjä: Essi 
Päivämäärä:   21.5.25 11:31:59

Onko diabetestä tutkittu pidemmällä aikavälillä, entä reumaa? Diabetes aiheuttaa tuota yöhikoilua ja vessassa ravaamista miltei aina, reuma taas nivelkipuja ja lämpöilyä. Multa kanssa otettiin lämpöilyn ja kuumeilun (joskus nousi useiksi päiviksi 39-40 niin olin infektio-osastolla tutkittavana) vuoksi toi borrelioosi, hiv sekä toksoplasma, sekin kannattaa tutkia jos sulla on kissoja tai olet tekemisissä niiden kanssa, myös noi kaksi muuta testiä hyvä ottaa jos ei oo koskaan katsottu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.