Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei ota suihin eikä halua suusseksiä.

Lähettäjä: Matti 
Päivämäärä:   20.5.25 12:13:23

Näin ollut meidän liitossa aina. Mikä avuksi. Itse nautin suuresti kun saan suuseksiä vaikka ei antaisikaan laueta suuhun. Ja ne kerrat kun olen saanut puolisolle annettua on selvästi nauttinut siitä.

Re: Ei ota suihin eikä halua suusseksiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.5.25 12:16:37

>ei anna laueta suuhun

Lähettäjä: Pala 
Päivämäärä:   20.5.25 12:22:43

Jos toinen ei halua niin ei halua. Painostaa ei saa. Voithan koettaa jutella ja pyytää häntä avaamaan, onko haluamattomuuden takana jokin syy, jonka voisitte yhdessä selvittää. Mutta jos ei ole ja hän ei vaan halua suuseksiä, niin sitten se on niin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.5.25 12:24:04

Tarjoat paljon ja hyvää suuseksiä riittävän usein (toki oikealla hetkellä), ja kun puoliso hieman koukuttuu tähän, toivot vastavuoroisuutta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.5.25 12:34:17

Kuulostaa siltä, että voi ottaa vastaan mielellään, mutta ei halua, koska odotetaan tietenkin vastavuoroisuutta ja etoo antaa suuseksiä toiselle.

Oli miten oli, ei ketään voi pakottaa. Hommaa sopivampi puoliso. Keskustelu vaan pahentaa tilannetta, koska mitä siinä nyt on keskusteltavaa?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.5.25 12:36:58

Et mitenkään, jos toinen ei halua antaa ja saada suuseksiä. Itse en tykkää seksistä. Voisin ottaa vastaan suuseksiä, jos toinen siitä tykkään, mutta kalun imeminen on vaan niin ällöttävää. En pysy. Alkaa oksettamaan.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.5.25 12:37:49

Siis en tykkää suuseksistä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.5.25 12:39:58

Itsellä tuohon vaikuttaa yksinkertaisesti se, että suuseksin aikana erittyvät eritteet ällöttää.
On venyvää ja tahmeaa ja koostumus on vain sellainen että oksennusrefleksi tulee.
Samasta syystä en myöskään pidä siitä että itselleni annetaan suuseksiä, samat eritteet samalla koostumuksella toisen suussa ällöttää yhtä paljon :D

Yhdynnässä, käsipelissä jne ne ei ällötä, koska eivät ole suussa.

Lähettäjä: .,-.,- 
Päivämäärä:   20.5.25 13:22:54

Näin naisena en halua suuseksiä koska mies haluaa sitten suudella suulle enkä todellakaan halua maistella omia eritteitäni. Mitähän mies sanoisi jos suuseksin jälkeen pullauttaisin spermat hänen suuhunsa?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   20.5.25 13:25:24

Ääriherkkä oksennusrefleksi niin ei onnistu

Lähettäjä: Rilla 
Päivämäärä:   20.5.25 13:32:00

Ootko puhdas eikä haise hiki tai muu mynnähtänyt? Trimmaatko karvat, ettei 2/3 towerista ole takkuisen syherön peitossa?

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   20.5.25 14:26:46

Kaikki naiset eivät pidä suihinotosta, minkäs teet. Minä tykkään kyllä ja nielenkin, koska haluan tuottaa hyvää oloa miehelle, mutta en mä sitä ole tarjoillut missään yhden illan panoissa.
Vaihtamalla saattaa tuo tilanne parantua.

Päivämäärä:   20.5.25 14:32:29

Se on että joko tykkää/pystyy tai sitten ei. Ei sitä keskustelu muuta miksikään. Itse tykkään antaa kun nautin tuottaa toiselle nautintoa. Mutta kun vuosien jälkeen tiedustelin voisinko itsekin saada niin seksi loppui siihen. Neuroottisen autistin kanssa on kaikki niin vaikeaa.

Päivämäärä:   20.5.25 14:36:28

En aiemmin ole erityisemmin pitänyt suuseksissä, en antavana enkä saavana osapuolena. Nykyisen mieheni kanssa nautin molemmin päin ja paljon. Omalla kohdalla siis siipan vaihto muutti tilanteen.

Päivämäärä:   20.5.25 15:01:18

Sellasta pitkää ohutta näppyläistä ei tod tee mieli ottaa suuhun

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   20.5.25 15:10:00

Näppyläistä? Kannattaako sellaista päästää toosaankaan..

Minä annan ja otan, mutta vain jos mies on pessyt kunnolla itsensä. On sellainen itsensä huuhtaisija pesutavoiltaan ja tämän olen hänelle suoraan sanonut että sellainen ei riitä jos meinaa että saa suuhoitoa. Keskivartalolihavuuden takia nivusten huono pesu johtaa suoraan siihen että naamaani en työnnä lähellekään. Kyseessä ei ole mikään visvapoimu mutta se lieväkin härskin ihorasvan lemahdus on ehdoton ei.

Eli aloittajalle voi sanoa, että syyhän voi olla hygieniasta ihan vaan " en tykkää enkä osaa selittää miksi "-syyhyn mutta väkisin ei toisen naamaa tuonne alakertaan saa. Väitän että huono hygienia on monen kohdalla syy.

Sitä en tajua miksi sitäkään asiaa ei pysty täräyttämään toiselle suoraan. Haisevat pskapesät ansaitsevat saada tietää haisevansa.

Lähettäjä: silja 
Päivämäärä:   20.5.25 15:13:22

Naista ei voi pakottaa ottamaan suihin. Voi olla että nainen puraisee kipeästi penikseen..

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   20.5.25 15:22:46

Siinäpä miehille miettimistä. Ei kannata ainakaan yllättäen tunkea sitä munaa naisen suuhun, varsinkaan väkisin. Miltä se mahtaa tuntua kun niitataan siihen kiinni, häh?

Päivämäärä:   20.5.25 16:59:39

"Ja ne kerrat kun olen saanut puolisolle annettua on selvästi nauttinut siitä."

Kuulostaa siltä, että naisesi ei ole oikeasti pitänyt antamastasi suuseksistä, mutta ei halua pahoittaa mieltäsi. Toimin nuorempana samoin, en juuri antanut sen aikaisen kumppanin nuolla minua, mutta ne kerrat kun annoin, esitin tykkääväni. Vanhemmiten lopetin moisen ja ilmoitin ihan suoraan, että en tykkää, että minua nuollaan. Vain yhden kumppanin kanssa se oli oikeasti hyvää ja sain orgasmin, mutta siitä huolimatta en tykännyt. Eli ei kaikki vaan tykkää.

Ja jos naisesi ei myöskään tykkää ottaa suihin, niin ei sille mitään voi. Seksissä on tärkeä kunnioittaa toisen rajoja, eikä painostaa. Jos tämä ei ole sinulle ok, niin sitten puoliso vaihtoon.

LähettäjäPäivi 
Päivämäärä:   20.5.25 17:03:48

Vanha täti ihmettelee....kielineroa ei voita mikään,,,josta syystä suuseksi on in...kunhan se on molemmin puoleista,,

Päivämäärä:   20.5.25 17:07:27

Niin, kyllä minä tykkään imeskellä munaa, mutta en Niin välitä että omaani imeskellään.

Lähettäjä: surullinen 
Päivämäärä:   20.5.25 17:14:42

Orgasmin voi saada myös tahtomattaan. Raiskaus on hyvä esimerkki; raiskattu saa orgasmin ja raiskaaja luulee että raiskattava haluaa tulla raiskatuksi :(

Lähettäjä: Kunnioitus 
Päivämäärä:   20.5.25 17:21:19

Hyvä aloittaja Matti

Mietipä hetki, mikä Sinulle on tärkeää parisuhteessa ?
Jos kunnioitat puolisoasi, toimit myös hänelle mieluisalla tavalla.
Huomatessasi ettei hän pidä suuseksistä, anna nyt hyvä mies olla.
Ei voi olla niin, että mies ajattelee pelkästään peniksellään, eikä aivoillaan.
Läheisyyttä ja mielihyvää voi tuottaa niin monella muullakin tavoin.
Asiasta löytyy jopa kirjallisuutta, alahan tutkimaan vaikka niitä niin, asiat voivat mennä parempaan suuntaan.

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   20.5.25 17:24:43

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei kaikki naiset pidä suuseksistä? Niinkuin ei pidä peppuseksistäkään. Jotkut ovat hyvin tarkkoja siitä mitä suuhunsa pistää. Kaikki ei pysty edes syömään kaikkea ruokaa nimenomaan sen suutuntuman vuoksi. Jos tämä on puolisolle joku kynnyskysymys, niin sitten kannattaa erota. Pakottaa/painostaa ei saa.

LähettäjäPäivi 
Päivämäärä:   20.5.25 18:51:28

Surullinen HALOO ??

Lähettäjä: surullinen 
Päivämäärä:   20.5.25 19:00:38

Mitä haloo? Etkö tunne naisen anatomiaa? Paitsi että uhri voi saada orgasmin, voi uhri myös jäätyä eikä voi taistella vastaan vaikka haluaisi. Ja raiskaaja voi sanoa että uhri suostui kun ei pistänyt vastaan..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.5.25 19:06:58

Miksi kutsutaan naista joka ei ota suihin ja niele? – Eksäksi.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   20.5.25 19:08:59

Kulli syvällä suussa aiheuttaa oksun. Ei kauhean kiihottavaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.