Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä hiusöljyä kannattaa kokeilla?

Lähettäjä: Takkutukka 
Päivämäärä:   20.5.25 11:41:23

Olen kasvattanut hiuksia pidemmäksi ja ne alkavat olla aika kuivat ja helposti hamppuuntuvat. Minulla on yksittäiset hiukset sellaista ohutta höttöä, mutta kiitä on paljon.
En ole ikinä kokeillut mitään hiusöljyä joten suosituksia ennen kuin lähden kauppaan ihmettelemään. Kiinostaa myös miten käytettynä hiusöljystä saa parhaan tehon.

Re: Mitä hiusöljyä kannattaa kokeilla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.5.25 12:03:01

mulla saman laadun hiukset. Ihan Tokmannilta saa Sp-öljyä joka on hyvä perusöljy.

Jos haluat panostaa enemmän niin Olaplexin öljy, on todella riittoisaa joten hintaa ei kannata niin säikähtää.

Oma ikisuosikki on Barbary fig oil siinä lilassa pisaranmuotoisessa pullossa. osittain tuoksun vuoksi.

Käytän märkiin ja kuiviin hiuksiin käsin. En levitä öljyä hiusharjalla juuren lähelle ettei mene pää lähmäiseksi.

Hiusöljyvertailuja on myös saatavilla, googlaa niin löytyy hyviä vaihtoehtoja.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.5.25 16:38:39

XZ hiusöljy. Antaa vaikuttaa useamman minuutin ennen huuhtelua. Tulee ihanan kiiltävä lopputulos.

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   20.5.25 19:26:55

Paul mitchell dark oil toimii itselläni ja tyttärelläni. Laitan pesun jälkeen kosteisiin latvoihin, pesujen välissäkin välillä jos halua vähän siloittaa luonnonkiharia hiuksia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.5.25 19:35:37

Biovenen arganöljy ja jojobaöljy loistavia ja edullisia.

Lähettäjä: jej 
Päivämäärä:   20.5.25 19:36:50

Minullakin on samanlaiset hiukset. Yksittäiset hiukset ovat ihan käsittämättömän ohuet, mutta niitä on paljon.

Olen käyttänyt mm. kookosöljyä. Otan sitä käsiin vähän, hieron käsiä yhteen ja sitten hieron öljyn hiuksiin. Ja kun minulla on luonnonkiharat hiukset, niin ne menevät tuosta ihan korkkiruuville. Enkä pidä siitä ominaisuudesta yhtään... Mutta muuten hiukseni on ihan pörrössä ja takkuuntuvat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.