Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitäisikö vain luovuttaa suhteen kanssa? OS

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   20.5.25 10:17:03

Nyt tulee varmaan pitkä ja sekava teksti, mutta yritän pitää jotenkin jäsenneltynä.

Olen ollut miesystäväni kanssa yhdessä pian 5 vuotta. Tästä neljä vuotta olemme asuneet yhdessä.
Aika pian seksi jäi, olen koko ikäni yrittänyt löytää seksistä jotain kiinnostavaa ja koittanut sitä vaikka kenen kanssa. Se on kuitenkin ollut minulle aina lähinnä pakollinen paha, jotta saan tarvitsemaani läheisyyttä. Aina pidemmissä suhteissa ahdistun siitä, että miten toinen voi rakastaa minua ja haluta tehdä minulle sellaista. En koe itseäni kuulluksi ja turvalliseksi. Pitkään koitinkin pakottaa itseni seksiin, joka sitten aiheutti paniikkikohtauksia ja kaikki lheisyys alkoi tuntumaan täysin kamalalta.
Menin kyllä ensiksi seksuaaliterapiaan ja sieltä traumaterapiaan, mutta tilanne ei muuttunut. Aloin vaan lähinnä itse kyseenalaistaa sitä, että haluanko enää ikinä ainakaan mitään yhdyntää tai muuten alushousuihini menevää seksiä. Oman kumppanin kanssa kyllä kaikki muukin ahdistaa. Hänen on myös vaikeaa olla vain lähekkäin kun kiihottuu niin helposti. Olen antanut hänelle luvan käydä muualta hakemassa seksiä/tai hankkimaan sivusuhteen, mutta ei ole kiinnostunut.
Minulla on aina ollut lupa halailla/nukkua kavereiden kanssa reissun päällä. Sitä olen hyödyntänyt ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Aina sen jälkeen tulee vain jotenkin niin onnellinen olo.
Viime viikonloppuna tuttuva, jota päädyin kysymään viereeni nukkumaan näytti minulle miten jotenkin luonnollista ja toista kunnioittavaa se voi olla. Rajat käytiin läpi ja sitten vain oltiin vierekkäin ja siliteltiin toisiamme. Se ettei hän yhtään yrittänyt kyseenalaistaa mun rajoja, vain kaikki oli jotenkin luonnollista oli piristävän hämmentävää.
Tämän jälkeen olen ollut hämmentynyt. Olen yrittänyt puhua kumppanilleni erilaisista asioista, mutta pää on jotenkin ihan sekaisin. Välillä haluan löytää keinon olla oman kumppanin lähellä. Välillä vain erota kun hänen lähellään olo tuntuu niin hankalalta.
Miesystävä ei ole ollut siis koskaan väkivaltainen minua kohtaan, vain kyse on enemmän liiasta innokkuudesta tai sitten tilanteiden välttälystä. Lisäksi luottamus hänen turvallisuudensa on mennyt, kun hän puolusti minua ahdistellutta kaveriaan ja isänsä joka oli minulle reissussa todella ilkeä kun halusin vessan tai syömään "väärään aikaan". Minä en vain pysty olemaan syömättä 12-14 tunnin verran.

Suhteen jatkamisen puolesta puhuu se, miten kivaa mun koirilla on kun on kaksi ihmistä hoitamassa, auto harrastuksia varten ja harrastusyhteisö, jossa kumpikin ollaan. Rakastan myös meidän kotia.
Tunnistan itsessäni kuitenkin pelkoa yksinolemisesta, joten mietin paljonko tästä epäröinnistä johtuu tästä. Myös miehellä on varmaan jotain vastaavaa, sillä hänelle on todella hankala olla kanssani eri mieltä. Helpompaa myöntyä kaikkeen ja sitten ehkä vain itse tehdä eri tavalla.

Re: Pitäisikö vain luovuttaa suhteen kanssa? OS

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.5.25 10:20:43

Jos ei tunne oloaan ollenkaan hyväksi toisen lähellä, ei siihen minusta ole muuta hyvää ratkaisua kuin ero. Olet hänen kanssa siis vain ja ainoastaan, koska arkesi on käytännöllisempää, eli se koiranhoitaja, auto ym. Jos hommaa on 5 vuotta yritetty ja terapioissakin käyty, ei se siitä miksikään muutu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.5.25 10:26:43

Kaverin kanssa on helppoa olla lähekkäin, koska silloin on läsnä kaverirajat. Puolisollasi on odotus parisuhdemaisesta läheisyydestä, johon et pysty.

Eihän tuosta miksikään parisuhteeksi ole, koska ette kumpikin ole aseksuaaleja. Olette yhdessä vain käytännön arjen syistä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.5.25 10:29:59

Kaksi läheisriippuvaista suhteessa, joka ainakin näin ulkopuoliselle kuulostaa melkein suhteen irvikuvalta... Pääasia, että koirilla on kivaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.5.25 10:33:51

Menisittekö yhdessä terapiaan? Kyllä miehen pitäisi kyetä hillitsemään itsensä, vaikka kiihottuukin läheisyydestä, vai haittaako sinua jo ihan se jos mies kihottuu halaillessa? Miksi?
Oisko mahdollista tehdä seksikielto ja halailu/läheisyyspakko? Vai eikö mies suostu tähän? Sitten se on eron paikka, jos on niin itsekäs. Molempien pitäisi tukea sinun "ongelmaasi", olla tiiminä ja etsiä ratkaisuja.

Päivämäärä:   20.5.25 10:38:33

Kuulostat aseksuaalilta

Päivämäärä:   20.5.25 10:41:34

Ratkaisu on se, että aloittaja ei harrasta seksiä. Voi olla, että suhde kaatuu tähän, mutta se vapauttaa aloittajan etsimään seksitöntä kumppania.

Aloittajalle suosittelen terapiaa ihan sen takia, että pääset eroon siitä ajatusmaailmasta, että sinun on pakko harrastaa seksiä ja niistä negatiivisista painolasteista, jotka nyt ovat aiheen ympärille kasaantuneet.

Päivämäärä:   20.5.25 10:42:04

Kuulostat hyväksikäyttäjältä

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   20.5.25 10:49:54

Pitäisi luovuttaa. Anna miehesi löytää ihminen, joka myös haluaa seksiä. On ihan ok olla aseksuaali, mutta pitää myös ymmärtää, että monille seksi on tärkeä osa elämää.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   20.5.25 10:57:00

Ei ihme, että kaikki ahdistaa, jos koko suhde on vain seksuaalisen ahdistelun välttelyä. Ne jotka eivät ole samaa kokeneet, tuskin voivat ymmärtää, kuinka kokonaisvaltaisesti se ahdistellun elämään vaikuttaa.

Oman kokemukseni mukaan tuollaisessa suhteessa ei todellakaan kannata olla. Siinä vain rikkoo itsensä. Voi kun olisin itse aikanaan tajunnut lähteä jo aikaisemmin. Tyypillinen "mutta eihän se ryyppää tai hakkaa" -tapaus. Ne talot ja koiranhoidot voi kuitenkin järjestää ns. kenen tahansa kanssa vaan. Ei niihin juuri tuota kyseistä ihmistä tarvita.

Päivämäärä:   20.5.25 11:00:18

Miksi pihtaat? Nuppi kuntoon ja panemaan.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.5.25 11:57:20

"Jos ei tunne oloaan ollenkaan hyväksi toisen lähellä, ei siihen minusta ole muuta hyvää ratkaisua kuin ero. Olet hänen kanssa siis vain ja ainoastaan, koska arkesi on käytännöllisempää, eli se koiranhoitaja, auto ym. Jos hommaa on 5 vuotta yritetty ja terapioissakin käyty, ei se siitä miksikään muutu."

No ihan näin.

Väärin se on seksiä haluavaa miestäkin kohtaan, vaikka kuinka huomautettavaa muuten hänessäkin tuntuu olevan.

Kannattaisi tutustua aseksuaalisuuteen ja jos kolahtaa niin etsiä aseksuaali kumppani. Tai vaikkei kolahtaisikaan niin olisi varmasti paras kumppani sinun tapauksessasi kuitenkin.

Päivämäärä:   20.5.25 12:07:11

Terapiassa olen käynyt monta vuotta. Lisäksi käytiin muutaman kerran myös pariterapiassa terapeutilla, joka on myös seksuaaliterapeutti.
Niistä olen saanut irti lähinnä sen, että minun ei tarvitse tehdä päätöstä miehen puolesta. Hän tekee sen omasta puolestaan. Ja keskusteluyhteyttä ollaan yritetty parantaa. Se tuntuu mieheltä onnistuvan vain terapeutin läsnäollessa. Hän ei koskaan anna minulle mitään palautetta mistään, vain tekee kaiken mielummin yksin kuin vaikka yrittäisi jakaa kotityöt (tai opettaa tavat minulle, jotka hänelle kelpaa)

Yhdyntäseksiä meillä ei ole ollut 3,5 vuoteen. Mies ei halunnut erota kun totesin terapian avulla älynneeni, etten halua sitä. Yritettiin kyllä jotain pientä muuta, mutta tuntui että mies innostui aina liikaa ja ylitti joko rajat tai sitten läksi pois.
Tällä hetkellä tilanne on se, että halataan joskus. Nukuttiin jonkin aikaa eri huoneissa, nyt taas samassa mutta ei kosketeta toisiamme.

Tuntuu, että mies on uhrannut enemmän niin olen itsekäs kun huomaan haaveilevani jonkun suutelemisesta. Tai siitä että saa silittää toista hellästi. En vain pysty näkemään, että kumppanini kanssa tämä voisi olla mahdollista. Se turvallisuuden ja kuulluksi tulemisen tunne puuttuu.

Aina kun koitan keskustella asiasta mies joko hiljenee tai sitten vain toteaa, että kyllä se tästä paremmaksi muuttuu. Minun usko siihen on lopussa.

Joo arki on molempien mielestä kivaa. Harrastetaan yhteisiä juttuja, kokkaillaan ja matkustetaan. Kuitenkin tunsin itseni läheisemmäksi opiskeluaikaisen kämppikseni kanssa.

Ihmetyttää eniten, että miksi hän ei ole jo lähtenyt? Johtuuko se siitä, että olen hänen toinen parisuhteensa ja edellisen jälkeen hän oli 5 vuotta katkera ja yksin.

Lähettäjä: Ronsu 
Päivämäärä:   20.5.25 12:08:13

Jos miehesi haluaa parisuhteen, jossa on seksiä ja jonka toista osapuolta on lupa avoimesti haluta seksuaalisesti olet hänelle väärä ihminen.

Jos miehesi taas haluaa yhteisen elämän ja lähtökohtaisesti ilman seksiä niin olette toisillenne sopivassa parisuhteessa.

Paitsi että sun kirjoittama teksti en näyttäydy minulle sellaisena, että kertosit sinun olevan tyytyväinen parisuhteeseesi. Eli eroa ja ei tartte miettiä, ootko oikea ihminen miehellesi. Kirjoittamaan perusteella arvioisin, että sinä olet suhteessa aivan vääristä syistä.

Päivämäärä:   20.5.25 12:21:25

No sehän tässä kummallista onkin, että mies ei haluta erota, vaikka seksiä haluaisi. Tuntuu, että vastuu jää minulle ja se ahdistaa jotenkin. Että minä omaa itsekkyyttäni vien ok elämän mieheltä ja koirilta.

Päivämäärä:   20.5.25 12:24:26

Jo kaikki muu on kokeiltu, niin erotkaa. Voitte aina toki palata ongelmoimaan takaisin yhteen, jos tuntuu väärältä ratkaisulta.
Olet toki ihanan rehellinen, mutt kuulostaa aika järkyttävältä, että tiedät olevasi suhteessa kaiken kivan ja käytännöllisen takia.
Toki sitä tekee moni muukin, mutta edestäsi tulet senkin löytämään.

Päivämäärä:   20.5.25 12:25:11

Mieheltäkin on itsekästä odottaa, että sinä alat maagisesti harrastaa seksiä vaikka et ole koskaan siitä pitänyt. Hänelläkin kuuluisi olla selkärankaa lakata painostamasta sinua, todeta tosiasiat ja lähteä etsimään suhdetta joka vastaa hänen toiveisiinsa. Sinä olet hänelle tarjonnut vaihtoehdot joita sinulla on antaa, ja hän edelleen haluaa vain vaihtoehdon jota et voi toteuttaa.

Päivämäärä:   20.5.25 12:26:37

Sanoitko pariterapiassakin, että olet miehen kanssa rahan ja auton ja koiranhoidon takia? Miten mies reagoi?

Päivämäärä:   20.5.25 12:30:18

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 20.5.25 12:26:37

Sanoitko pariterapiassakin, että olet miehen kanssa rahan ja auton ja koiranhoidon takia? Miten mies reagoi?

Kyllä me käytiin sielläkin läpi sitä mikä suhteessa on hyvää ja siinä sanoin juuri arjesta, koirista ja harrastuksista. Hän komppasi. Itse asiassa ensimmäisen kerran kun olen erosta puhunut, tuntui hän olevan eniten huolissaan koirista.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   20.5.25 12:55:09

"Tällä hetkellä tilanne on se, että halataan joskus." Ja tää on se syy, miksi mä sina ensin tarkistan, toimiiko seksi ja vasta sitten mietin, onko tyyppi muuten parisuhdemielessä kiinnostava.

Mä en ymmärrä, miten tossa kohtaa edes enää ollaan yhdessä. Kumpikin odottaa että tilanne paranee sillä, että vastapuoli muuttuu eikä sitä tule tapahtumaan. Aloittaja ei halua seksiä, mies haluaa. Nyt koko homma menee aloittajan ehdoilla jota silti ahdistaa.. Aloittaja vaikuttaa todella epävakaalta noin muutoinkin eikä osannut nimetä yhtään syytä jatkaa parisuhdetta juuri tämän henkilön kanssa. Syyt kun olivat luokkaa "nykyinen asunto on kiva ja toinen koiranhoitaja on plussaa". Ei puhettakaan rakkaudesta tai edes ystävyydestä..

Joku sen sanoikin että vaikuttaa aika vahvasti siltä että aloittaja käyttää miestä hyväkseen. Ja nyt ahdistaa kun miehelläkin on tunteita ja tarpeita..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.5.25 13:09:18

"No sehän tässä kummallista onkin, että mies ei haluta erota, vaikka seksiä haluaisi. Tuntuu, että vastuu jää minulle ja se ahdistaa jotenkin. Että minä omaa itsekkyyttäni vien ok elämän mieheltä ja koirilta."

Monet miehet on niin laiskoja ja mukavuudenhaluisia, ettei ne omasta aloitteesta eroa, jos vain on katto pään päällä ja ruokaa jääkaapissa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.5.25 13:11:24

Eivät läheisriippuvaiset eroa järkisyistä. Ja tässä on kaksi läheisriippuvaista kimpassa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   20.5.25 13:20:00

Hyi olkoon mitä touhua. Haluaa vain aineeelisia asioita itselleen ja tietoisesti pilaa toisen elämän. Aloittajan pitäisi erota, elää yksin ja käydä terapiassa.

Ei tuollainen lusikassa nukkuminen ole normaalia myöskään, jotenkin tosi kieroutunutta ihan kaikki aloittajan jutuissa.

Eipä hön kumppanistaa tippaakaan välitä eikä kunniallisuuttaan edes anna toisen olla. Äärimmäistä parisuhdeväkivaltaa olla suhteessa vaikka on noin kieroutunut ja itsekäs. En usko että aloittaja on täysin rehellisesti kertonut miten itsekäs, ahne, kylmä ja piittaamaton hän on.

Päivämäärä:   20.5.25 13:30:32

Jos aloittaja pilaa miehen elämän kun ei harrasta seksiä, ihan samalla tavalla mies pilaa aloittajan elämän haluamalla seksiä häneltä. Kummankaan ei ole mikään pakko olla tässä tilanteessa, aloittaja on kehottanut miestä hankkimaan seksinsä muualta ja ero on aina mahdollinen. Siitä on suhteessa mainittu. Kumpikin tässä tapauksessa valitsee olla tässä pattitilanteessa hakkaamassa päätä seinään.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.5.25 13:34:57

"Kumpikin odottaa että tilanne paranee sillä, että vastapuoli muuttuu eikä sitä tule tapahtumaan. "

No juuri niin, erotkaa nyt jo hyvänen aika ! Noin sopuisasti kun kuitenkin on mennyt todella outo ja hankala tilanne niin saatte varmasti koirat hoidettua yhdessä eron jälkeenkin. Eivät ole mikään syy pysyä yhdessä ja koko ajan estää molempia löytämästä oikeasti sopivaa kumppania -tai nauttia yksin olemisesta ja niistä ystävistä vapaasti !

Lähettäjä: Laablaab 
Päivämäärä:   20.5.25 13:54:21

Olen kuvitellut olevani kiinostunut miehistä seksuaalisesti vaikka seksi miesten kanssa on aina ollut aikalailla ”pakolliken paha” jos on suhteessa. Miesten kanssa seksi on sitä, että koitat saada toiselle erektion, jännität pysyykö se, odotat koska mies saa ja homma loppuu, jännität miten saat itsesi kosteaksi, että yhdyntä onnistuu ja pitkään käytinkin aina reilusti liukkaria ettei tarvitse murehtia tätä seksin aikana. Miesten kanssa seksi on aina vain suorittamista ja jännittämistä.

Naisten kanssa taas seksi on taivaallista täysillä siinä hetkessä olemista. Saa hellyyttä ja kokea, että toiselle on tärkeää, että minä nautin ja toinen osaa koskea toinen koskee minua niin, että tuntuu kuin tuhat volttia sähköä kulkisi lävitseni, toisen koskeminen on kiihottavaa eikä tarvitse murehtia kostuuko kun koko sänky lainehtii. Ei käväise mielessäkään, että odottaisi koska tämä loppuu kun kaikki tuntuu vain niin hyvältä, että voisi vain jatkaa ja jatkaa vaikka hetki sitten on kuvitellut saavansa elämänsä isoimman orgasmin.

Jos olisin tajunnut tutkiskella seksuaalisuuttani nuorempana paremmin olisin ehdottomasti parisuhteessa naisen kanssa. seksin lisäksi sen takia, että olisi yhteistä tekemistä ja mielenkiinnon kohteita sekä arjen asiat hoituisivat oletettavasti tasapuolisemmin. Mutta jo itsessään seksi nyt vain on tuhat kertaa parempaa naisen kanssa.

Päivämäärä:   20.5.25 14:11:51

Seksi on joo yleensä parempaa sellaisen kumppanin kanssa, jota kohtaan kokee seksuaalista halua.

Päivämäärä:   20.5.25 14:38:06

"Miesten kanssa seksi on sitä, että koitat saada toiselle erektion, jännität pysyykö se, odotat koska mies saa ja homma loppuu, jännität miten saat itsesi kosteaksi, että yhdyntä onnistuu ja pitkään käytinkin aina reilusti liukkaria ettei tarvitse murehtia tätä seksin aikana. Miesten kanssa seksi on aina vain suorittamista ja jännittämistä."

Tämä. En tunne vetoa naisiin enkä halua kokeilla seksiä naisen kanssa. Mutta miehen kanssa se on just tota että ensin pystytetään munaa, sitten pitää tehdä kaikkia ihme temppuja ja imeä ja odottaa että se tulee. Onneksi joillain kestää vain sen kolme työntöä. Kun ei pelkästä pantavana olemisesta saa itse mitään niin helpompi kun se on pian ohi. Kun löytyisikin se mies jonka mielestä nainen ei ole viallinen kun se ei tule pelkästä panemisesta ja joka haluaisi naisellekin hyvää.

Päivämäärä:   20.5.25 15:03:12

""Miesten kanssa seksi on sitä, että koitat saada toiselle erektion, jännität pysyykö se, odotat koska mies saa ja homma loppuu, jännität miten saat itsesi kosteaksi, että yhdyntä onnistuu ja pitkään käytinkin aina reilusti liukkaria ettei tarvitse murehtia tätä seksin aikana. Miesten kanssa seksi on aina vain suorittamista ja jännittämistä."

Tämä. En tunne vetoa naisiin enkä halua kokeilla seksiä naisen kanssa. Mutta miehen kanssa se on just tota että ensin pystytetään munaa, sitten pitää tehdä kaikkia ihme temppuja ja imeä ja odottaa että se tulee. Onneksi joillain kestää vain sen kolme työntöä. Kun ei pelkästä pantavana olemisesta saa itse mitään niin helpompi kun se on pian ohi. Kun löytyisikin se mies jonka mielestä nainen ei ole viallinen kun se ei tule pelkästä panemisesta ja joka haluaisi naisellekin hyvää."

Siis onpa outoa seksiä teillä - miksi siihen pitää ryhtyä, jos miehellä ei seiso eikä nainen kostu, eli kumpaakaan ei touhu kiinnosta pätkääkään? Ja jos teitä ei haluta mutta miestä ilmeisesti haluttaa, miksi te naisina silti olette niitä, jotka joutuvat "tekemään temppuja"??! Luulisi että olisi sen halukkaamman osapuolen duuni saada se haluton kiinnostumaan ja nauttimaan touhusta. Mikä saa naisen toimimaan näin, oletteko kaikki siis miehenne rahoilla eläviä vai mistä moinen palvelu?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.5.25 15:11:02

Siis onpa outoa seksiä teillä - miksi siihen pitää ryhtyä, jos miehellä ei seiso eikä nainen kostu, eli kumpaakaan ei touhu kiinnosta pätkääkään? Ja jos teitä ei haluta mutta miestä ilmeisesti haluttaa, miksi te naisina silti olette niitä, jotka joutuvat "tekemään temppuja"??! Luulisi että olisi sen halukkaamman osapuolen duuni saada se haluton kiinnostumaan ja nauttimaan touhusta. Mikä saa naisen toimimaan näin, oletteko kaikki siis miehenne rahoilla eläviä vai mistä moinen palvelu?
-------------

No tätä minäkin ihmettelen! Nyt oli niin outoa juttua seksistä, että ei nuo voineet olla heteroiden kirjoittamia. Jos ei seksi miesten kanssa kiinnosta, niin miksi ihmeessä sellaiseen vastenmielisesti sitten yrittää lähteä? Kyllä nykypäivänä saa olla kiinnostunut omastakin sukupuolesta, jos ei vastakkainen kiinnosta.

Päivämäärä:   20.5.25 15:11:07

Turvallisuudentunne on sellainen asia josta ei voi neuvotella. Eikä se enää tuossa kohtaa mistään ilmesty. Eroa ja opettele pitämään kiinni rajoistasi, älä tee mitään mikä ei hyvältä tunnu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.5.25 15:28:10

AP:lla on pahoja mielenterveysongelmia selvästi.

Päivämäärä:   20.5.25 16:50:59

Kyllä mielenterveys- ja traumatausta löytyy, kuten voi varmaan tuosta traumaterapiastakin päätellä.

Koitin keskustella miehen kanssa ja eihän se hyvin mennyt. Toisteli vaan, että parannetaan keskusteluyhteyttä ja koitetaan läheisyyttä. Suhteessa ei hänen mukaansa ole mitään ongelmaa ja voi elää seksittä.

Minä yritin kertoa ettei se ole niin yksinkertaista, että voitaisiin vaan alkaa vuosien jälkeen kokeilemaan läheisyyttä, kun minua ahdistaa hänen lähellään nykyään todella helposti. Meidän parisuhdeterapeutti on kyllä myös seksuaaliterapeutti, joten kai sitä voisi kokeilla, mutta edellisellä kerralla siitä ei oikein ollut apua.

En tiedä mitä tehdä. Sovittiin nyt että muutan vierashuoneeseen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.5.25 16:51:57

On mahdollista löytää suhde missä on paljon läheisyyttä muttei seksiä. Tällainen suhde meilläkin on, voisin väittää että enemmän läheisyyttä meillä on kuin keskivertosuhteessa, mutta seksiä on 1-3 kertaan vuodessa. Ja ne kerrat ovat mukavia, mutta kumpikaan ei tarvita seksiä polttoaineeksi suhteeseen. Ollaan siis jotain aseksuaaleja jo lokeroida haluaa. Kosketellaan toisiamme paljon, nukutaan sylikkäin, suunitellaan paljon ja illat vietetään toistemme kainaloissa, eikä koeta että tästä yhtään mitään puuttuisi.

Lähettäjä: yellow 
Päivämäärä:   20.5.25 17:43:12

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 20.5.25 15:03:12

""Miesten kanssa seksi on sitä, että koitat saada toiselle erektion, jännität pysyykö se, odotat koska mies saa ja homma loppuu, jännität miten saat itsesi kosteaksi, että yhdyntä onnistuu ja pitkään käytinkin aina reilusti liukkaria ettei tarvitse murehtia tätä seksin aikana. Miesten kanssa seksi on aina vain suorittamista ja jännittämistä."

No ei todellakaan ole tuollaista kaikkien miesten kanssa, esim itse en ole koskaan joutunut kokemaan tuollaista painajaista vaikka ikää, kokemusta ja kumppaneitakin on ollut useampia elämän aikana (nyt viimeiset 35 vuotta vain oman miehen kanssa). Siis aivan todella todella surullista, jos käsityksesi seksistä on tuollainen :/

Lähettäjä: umpz 
Päivämäärä:   20.5.25 17:55:25

Turha syyllistää ap:aa, hän on antanut miehelle luvan hakea ulkopuolelta tarvitsemansa. Ap ei pilaa elämäänsä, vaan mies tuossa pilaa elämänsä.

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   20.5.25 18:08:56

Aloittaja, mielestäni olet yrittänyt kaikkea mitä voit. Jos mies ei ole kunnioittanut rajojasi, en usko että läheisyys toimii jatkossakaan.

Yksin on helpompi ja parempi olla kuin stressaavassa suhteessa. Älä pelkää tehdä ratkaisuja. Mihin päädytkin, toivon että tilanteesi helpottaa. Tsemppiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.