Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuninkuusraveihin la vai su?

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   19.5.25 09:45:02

Tarkoitus olisi mennä tämän vuoden kunkkareihin mutta vain yhtenä päivänä. Kumpana päivänä sinne kannattaisi lähteä fiilistelemään tunnelmaa tällaisen ensikertalaisen kunkkarikävijän?

Re: Kuninkuusraveihin la vai su?

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   19.5.25 09:47:58

Sunnuntaina tietenkin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.5.25 09:48:02

Tämä on epäsuosittu mielipide, mutta minusta la on parempi. Siinä ei tule sitä "No, siinä se nyt oli" -fiilistä. Sitten oikeat fanit toki haluavat nähdä sen sunnuntain, mikä on erittäin ymmärrettävää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.5.25 09:50:15

Lauantai. Silloin on kaikilla meno päällä. :) Iloista ja pirteää kansaa.

Sunnuntaina vaivaa jo väsymys, ymmärrettävästi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.5.25 11:42:32

Riippuu mitä haluat. Lauantaina on enemmän juhlatunnelmaa. Sunnuntaina taas jännitetään voittajia ja kannatusporukat ovat aktiivisempia. Itse menisin sunnuntaina, jos valitsisin vain toisen päivän.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   19.5.25 11:50:05

Pelaamisen puolesta lauantai. Sama karnevaalitunnelma on myös lauantaina, siellä on riittävästi ihmisiä molempina päivinä.

En tiedä onko joskus ollut puutteita sunnuntaina ruokapaikoissa tai varustemyymälöissä, osaavat varmaan nykyään varautua kaikkeen.

Lähtöjen välillä on hirvittävän pitkät tauot kun vertaa tavallisiin raveihin.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.5.25 12:37:00

Sunnuntaina on enemmän jänntettävää lähtöjen suhteen. Lauantaina vli olla hieman vähemmän yleisöä.

Lähettäjä: Peli, hevoset, muu 
Päivämäärä:   19.5.25 13:17:44

Mene perjantaina niin näet "Legendojen lähdön"
Mene lauantaina niin näet " Pikkuprinssin ja prinsessan"
Mene sunnuntaina niin näet kunkkareiden ratkaisevat päätösmatkat
Päätäpä itse mitä haluat nähdä vai viihdytkö kaljateltassa jolloin on ihan sama milloin menet vaikka ehkä perjantaina ei ole niin paljon jonoja.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   19.5.25 13:43:31

Kiitos jo vastanneille :) Ei ole tarkotus kaljateltassa olla eikä ehkä vetoakaan lyödä. Raveissa on tullut käytyä muutaman kerran viimeisen 10 vuoden aikana eikä tosiaan kunkkareissa koskaan niin mietin että onko joku päivä oleellisesti parempi. Alan hieman kallistua lauantain puolelle, pääsisi tunnelmaa aistimaan ilman että päivästä tulee väkisin pitkä jos sattuukin huono sää tai tulee jotain muuta haittaa.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   19.5.25 14:24:26

Ajattelin mennä sinä päivänä kun Saara Aalto ja Linda Lampenius esiintyvät. Harvoin näkee noin kovia maailmallakin menestyneitä tähtiä samaan aikaan lavalla. Muuten katsoisin kunkkarit telkusta.

Lähettäjä: Erkki Nysten 
Päivämäärä:   19.5.25 14:34:45

Jos voi päättää raveihin lähdöstä vasta perjantaina, niin katsoisin sääennustuksia, ne vaikuttaisivat ainakin minun päätökseeni.

Päivämäärä:   19.5.25 16:13:53

Sunnuntaina kuninkuuslähtöjen hevoset juoksee kaksi starttia, joten minä menisin sunnuntaina ehdottomasti, jos menisin vain yhtenä päivänä. Silloin on myös seppelöinnit jne. Toki jos ykkösjuttu ei ole kuninkuuslähtöihin osallistuvat hevoset, niin lauantai on myös hyvä päivä.

Päivämäärä:   19.5.25 16:27:07

Jos haluaa kunkkareiden spessut nähdä niin sunnuntaina kun hevoset seppelöidään. Plus juoksevat silloin kaksi matkaa kuten edellä sanottiin.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   19.5.25 16:46:29

--------, jos alkaa aika käymään pitkäksi, niin ottaa tavaransa mukaan ja poistuu paikalta. Se on sillä selvä ja tämän voi tehdä minä päivänä tahansa!

Lähettäjä: makukysymys 
Päivämäärä:   19.5.25 17:16:10

Ellei Kysyjä kovin aktiivisesti seuraa lajia, niin sunnuntai on silloin oikea päivä. Pääkisoja ajetaan silloin 4 kpl ja kuninkaalliset selviää.

Muussa tapauksessa tekisin valinnan lähtölistojen valmistumisen jälkee kumpa pöiv vaikuttaisi maistuva malta?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.5.25 17:18:13

Jos et ole ravi-ihminen, mene sunnuntaina, enemmän jännitettävää. Jos tiedät raveista ja kilpureista enemmänkin silloin molemmat ok, pelimahdollisuuksia ja ohjelmaa on. Mutta oikea vastaus on silti että pe-su siellä kannattaa olla! :D

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   19.5.25 17:45:18

Mä: tiesithän että Linda perui keikan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.