Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kommunikointi parisuhteessa

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   18.5.25 14:44:07

Miten kommunikoitte? Asutteko yhdessä? Kauan olette tunteneet? Miten muuttunut?

Oma puoliso elää hetkessä ja viestiä tulee koko ajan. En edes tajua miten se ehtii. Puheviestejä enimmäkseen.
Itse haluaisin keskittyä ja keskustelun kautta kertoa päivän tapahtumista.

Re: Kommunikointi parisuhteessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.25 14:50:01

Oletko kommunikoinut tämän halusi puolisollesi?

Päivämäärä:   18.5.25 14:55:51

Säästä puhutaan. Ihan samoja aiheita kuin mille tahansa puolitutulle. Olen yrittänyt puhua myös niistä syvemmistä ja tärkeämmistä aiheista mutta turhaan. Ero tulossa. Havahduin yksi päivä siihen, ettei tuo toinen ole koskaan ollut kiinnostunut tai kysynyt minulta millaista elämää minä haluaisin elää, tai muita haaveita elämältäni. Olisinpa tajunnut aiemmin lähteä, enkä antaa hänelle niin suurta osuutta elämästäni.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.5.25 14:57:12

Aivan normaalisti kommunikoimme. Puhumme, lähettelemme tekstiviestejä ja ääniviestejä, ja myös soitamme toisillemme

Olemme olleet yhdessä 35 vuotta, joista asuneet yhdessä 34 vuotta.

Kommunikointi on muuttunut sikäli, että kuvioihin ovat tulleet tekstarit ja ääniviestit, joita ei oltu keksittykään vielä silloin kun tutustuimme.

Päivämäärä:   18.5.25 15:01:49

Kommunikoimme keskenämme, emme hötölän kautta. Toki se voi myös olla toimiva tapa, kun moni sitä tekee, ei ole kokemusta.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   18.5.25 15:08:06

Asutaan yhdessä, viestittely on enimmäkseen höttöä "kato tää on hauska", varsinaiset asiat hoidetaan puhumalla sitten kotona. Ollaan juteltu syvälliset halut läpi ja kaikenlaisesta tulee puhuttua.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.5.25 15:11:15

kysynyt minulta millaista elämää minä haluaisin elää, tai muita haaveita elämältäni. 
-------------------------

Sama juttu ja sen vuoksi en ole osannut pitää suhdettamme minään pysyvänä asiana, vaikka pitkään olemmekin jo olleet yhdessä. Yhteiset haaveet ja suunnitelmat luovat vakavan suhteen ja jos sellaisista ei puhuta, niin suhdetta on vaikea pitää minään elämänmittaisena.

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   18.5.25 15:15:52

"Oletko kommunikoinut tämän halusi puolisollesi?"
-olen, aina uudestaan ja uudestaan.

"Aivan normaalisti kommunikoimme."
Mikä kellekin on normaalia ..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.