Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Menoista sopimisen vaikeus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.25 13:56:17

Mua alkanu pikkuhiljaa tympiä se että ei voida sopia mistään koskaan ajoissa. Aina on vaan kattellaa sit lähempänä. Ymmärrän jos on vaikka lapsia ja hektinen arki mutta kun ei ole sitäkään vaan kyse on ihan vaan fiiliksestä.

Mulla on yks tällänen ystävä, jonka kanssa puhutaan vaikka vuosi tai puoli vuottakin etukäteen jostain tapahtumasta, se asia jää roikkuun. Ymmärrän, mutta kun se asia jää roikkuu ihan sinne h hetkeen asti. Itse olet odottanut jotain menoa monta kk, ja tämä toteaa sit samana päivänä että ei nyt jaksa lähtee. Tai tänää, piti mennä. Tein testin, etten kysele mitään. Niin nyt sit tunnin varoitusajalla että mennäänkö

Itse suunnittelee päivät sen mukaan ja mennään sit kuitenkin yhden tuuliviiri mukaan

Re: Menoista sopimisen vaikeus

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   18.5.25 14:27:07

Ei tuollaisen kanssa kannata suunnitella mitään noin pitkän ajan päähän vaan asiaa kannattaa kysyä esim. Kuukautta ennen. Jos silloinkaan ei osaa sanoa niin sitten todeta, että jätetään sitten väliin tai täytyy mennä sitten jonkun muun kanssa yms. Eli ei anna asian jäädä roikkumaan.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   18.5.25 17:06:46

Minä tuollaisen ihmisen kanssa usein teen asioita sillä ajatuksella että teen itse mitä tykkään, kaveri tulee mukaan jos tulee mutta jos ei tule niin se ei ole ongelma. Tällöin ei ole paineita kumminkaan päin, eikä minua ärsytä kaverin toiminta, on tavallaan vaan plussaa joka kerta kun kaveri pääseekin mukaan. Toki ei toimi ihan kaikentyyppisiin tapahtumiin mutta yllättävän moniin. Eikä tämä myöskään estä muiden kavereiden kanssa oloa kun olen aina avoin asiasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.25 17:18:34

Nonii siinä on vaan se että joudun sit yksin menee kun mulla ei näitä kavereita ole liikaa. Meen toki yksinkin mutta sit jo suunnittelen alunperinkin menee yksin koska tulee vaan se pettymys kun toinen viime hetkellä peruu, enkä enää halua mennä edes yksin.

Lähettäjä: mmr 
Päivämäärä:   18.5.25 22:12:43

On kyllä outoa, että jos ehdottaa jotain reilusti ajoissa, niin vastataan "joo no katotaan sitte lähempänä" ja jos ehdottaa jotain lyhyemmällä aikataululla niin vastataan, että "emmätiiä ku se on niin äkkiä".

No milloin sitten on sopiva aika kysyä?

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   18.5.25 22:30:11

Heitä ei kiinnosta tarpeeksi. Pakko etsiä oarempaa seuraa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.