Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Mykkä" treffikumppani?

Lähettäjä: shss 
Päivämäärä:   18.5.25 00:42:31

Mykkä on lainausmerkeissä siksi, että kyseinen henkilö osaa kyllä oikeasti puhua. Mutta jostain syystä treffeillä ei sano mitään, tuijottaa vain ja välillä nyökkää, ehkä hymähtää, saattaa mutista "juu" tai jotain sinne päin. Toinen osapuoli käytännössä puhuu yksikseen.

Treffien jälkeen kuitenkin mykkä lähettelee viestejä, miten mukavaa oli ja miten ihana toinen oli ja haluaa tavata uudelleen.

Miksi?

Miksi ei siellä treffeillä saa sanaa suustaan eikä osallistu keskusteluun millään tavalla?

Monilta olen tuollaista kuullut ja yksi tuollainen aikoinaan omalle kohdallekin sattunut. Jos itse käyttäydyt noin, niin miksi?

Re: "Mykkä" treffikumppani?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.5.25 00:44:22

Mulla oli tuollainen treffikumppani. Siirryin suoraan seksiin hänen kanssaan enkä enää yrittänyt puhua. Se olikin hänen kanssaan taivaallista. Pahastui kyllä myöhemmin etten halunnut enää muuta.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   18.5.25 02:48:11

Ehkä sitä jännittää paljon. Joillakin ihmisillä vaatii enemmän aikaa että uskaltaa tulla ns. "kuorestaan ulos".

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.25 06:56:48

Kärsin etenkin nuorempana mutismista, nykyään onneksi vain hankalissa tilanteissa. Jos se menee päälle, ei ole mahdollista puhua. Voin kovalla vaivalla änkyttää kirjain kerrallaan jos on hätätilanne.

Olettaisin kuitenkin että heitä vain pelottaa ja jännittää. Eivät ole sisäistäneet että treffien tarkoitus on katsoa voisiko pitää siitä toisesta, ei vakuutella se toinen pitämään sinusta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.5.25 08:00:29

On myös luonnostaan vähäpuheisia ihmisiä. Tämmöisen kanssa kannattaa ryhtyä suhteeseen vain, jos itse on niin puhelias, että haluaakin jatkuvan suunvuoron. Muutoin tulee aika mykkä suhde, ja esim. automatkoilla voi matkamittarista katsella, montako sataa kilometriä on ajettu ilman että toinen sanoo mitään.

Lähettäjä: Sekso 
Päivämäärä:   18.5.25 09:10:30

Minä myös koeajaisin sängyssä mahdollisimman pian. Jos on jo ehdottelun kuultuaan yhtä lukossa kuin suustaan niin sitten voi heivata. Tai viimeistään toisella yrittämällä kun saattaahan se jännittää. Tuppisuisuus vielä jotenkin menee mutta estoisuus petipuolella ei.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   18.5.25 10:56:25

Eiköhän tuo aloittajan tyyppi ole vain ujo. Ihan normaalia.

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   18.5.25 10:58:30

Ei jatkoon sellaisia. Ihminen on niin lukossa itsensä kanssa että vaikka toisesta tykkäisikin, ei pääse sieltä ulos. Kokemusta on.

Lähettäjä: Ihg 
Päivämäärä:   18.5.25 11:37:13

Jos kumppania etsii niin ei siitä ole hyötyä vaikka sängyssä olisikin hyvä jos mitään muuta hyvää ei löydy.
Jos taas panokaveria niin miksei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.25 11:44:14

"Tuppisuisuus vielä jotenkin menee mutta estoisuus petipuolella ei."

Tämä. Kyllä sitä puhetta alkaa tulla kun rentoutuu ja tutustuu, mutta estoisuus ei häviä.

Lähettäjä: Glfl 
Päivämäärä:   18.5.25 12:23:29

Jos treffeillä ollaan vaikka tunti, niin kai ekan 10 minuutin jälkeen alkaisi saada jotain suustaan ulos vaikka alussa jännittäisikin? En todellakaan alkaisi mitään koeajaa petipuuhissa kun ei minua kiinnosta olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka vain tuijottaa ja ynisee.

Lähettäjä: Sekso 
Päivämäärä:   18.5.25 12:28:08

Kyllä mä koeajan mielelläni jos ulkonäkö mykällä riittää sitä kokeilla. Niin vakavaa ei homma ole, ja helpommalla pääsee siinä kohtaa. Jos kokemus on minulle huono, todennäköisesti se on vähintään yhtä huono sille toisellekin niin soonmoro sujuvasti siitä. Kyllä se siinä touhussa tapansa näyttää pian ja voi kokeilla toisenkin kerran jos tuntuu että mahdollisuus pitää antaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.5.25 12:29:23

Ujous, jännitys, vääränlainen ympäristö (esim. kahvila on itselleni paha paikka treffeille).

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.5.25 12:52:14

Hiljaisen ihmisen kanssa eläminen on kamalaa. Se paneminenkin toimii paremmin jos voi kommunikoida jq olla läheinen. Puhumattoman tai estoisen kanssa nämä on mahdottomuus. Ihminen itse päättää minkä verran itsestään antaa js laittaa likoon kommunikoinnin ja suhteen takia.

Jod de hiljainen on maailman viimeinen ihminen niin ehkä sitten, jos on hyvä pano. Muuten ennen vaikka keskinkertainen jolla ei ole päässä vikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.