Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä haluat elämältä?

Lähettäjä: Jjj 
Päivämäärä:   17.5.25 08:07:54

Tai millaisen elämän haluat?

Re: Mitä haluat elämältä?

Lähettäjä: Buick 
Päivämäärä:   17.5.25 08:15:00

Terveys ois kiva säilyttää. Kivuttomuus alkaa iän kertyessä muodostua entistä tärkeämmäksi, nuoruuden himoliikkumisen lunnaat alkavat erääntyä.

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   17.5.25 08:24:42

Ikää 50+ ja terveys on ehdoton nro 1

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.5.25 08:29:55

Nyt tuntuu että haluaisin läheisyyttä ja lämpöä mieheltä. Ei vaan näemmä kuulu mulle sellanen.

Lähettäjä: N63 
Päivämäärä:   17.5.25 08:29:57

Haluan auttaa mahdollisimman paljon eläimiä ja suojella luontoa. Näin olen elänyt ja myös perintöni menee näille asioille.

Lähettäjä: Poseidoni 
Päivämäärä:   17.5.25 08:39:10

Totta kai haluan pysyä terveenä ja kykeneväisenä mahdollisimman pitkään, ja taloudellisesti riippumattomana.
Haluaisin kiertää Suomea ja nähdä mahtavia paikkoja

Mutta:
En tiedä missä haluan asua, paitsi että maaseudulla ehdottomasti.
En tiedä mitä haluan tehdä työkseni, kun ei ole intohimoa mihinkään.
En tiedä haluanko olla sinkku, vai tässä avoliitossa, jossa nyt olen.

Lähettäjä: Maikki 
Päivämäärä:   17.5.25 08:51:05

Terveyttä ja hyvää oloa.

Lähettäjä: Huuuhaaa 
Päivämäärä:   17.5.25 08:52:04

Valitettavasti haluan kaiken. Eli siis haluan lapset ja perheen, mutta samalla paljon vapautta. Haluan kodin ja pihan, puutarhan ja koiran, mutta myös matkustella. Tahtoisin myös hevosen, ja harrastaa lisäksi joogaa, uintia ja tanssia. Työkseni olen taidepedagogi ja unelma-ammatissani, mutta tahtoisin silti kovemman palkan.
Tiedän että raha ratkaisisi haluamisngelmat, mutta olisinko sittenkään onnellinen vaikka saisin kaiken?

Lähettäjä: Veera 
Päivämäärä:   17.5.25 09:21:49

Haluaisin vielä asua ulkomailla. Ja haluaisin oman alan työpaikan, johon olen kouluttautunut vuosikausia. Toivottavasti pysyn vielä hyväkuntoisena, eikä tule mitään kaatumisia tai infarkteja, jotka veisivät kunnon alaspäin.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   17.5.25 09:27:16

Terveyttä, kokemuksia ja elämyksiä, läheisyyden jakamista, luovuuden ilon jatkumista.

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.5.25 09:30:27

Vapautta ja rohkeutta seikkailla ja nähdä asioita, rakkautta (antaa sekä saada), autoa välittämistä, halauksia ja naurua, mahdollisimman pientä kipua (koska on sellaista vaurioita kehossa ettei kivuttomuus ole mahdollista) ja nähdä kuinka minulle rakkaat voi hyvin. Ja noh myös voittaa yhden sm-mitalin. Tiivistettinä voisi sanoa, että mielenrauhaa ja onnellisuutta. En aio elää vanhaksi, joten pyrin elämään nyt niin ”täysillä”, että saisin kokea noita asioita

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   17.5.25 09:35:03

Terveyttä. Sitä, ettei kunto enää romahtaisi uudelleen. Tällä hetkellä pystyn aika paljon jo tekemään ja toivon kovasti, että kunto vielä nousisi tästä (takuita siihen ei ole). Työkykyistä musta tuskin tulee, mutta toivon, että pystyn harrastamaan hevosten kanssa, puutarhanhoitoa ja sienestystä just niin paljon kuin haluan. Ja haluan myös, että miehen terveys säilyisi ja hänellä olisi riittävästi töitä.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   17.5.25 09:36:26

Ja no, kyllä mä oikeasti haluaisin vielä oman hevosen, mutta pidän sitä tällä hetkellä tosi epätodennäköisenä. Mun kunto ei vielä riittäisi eikä tällä hetkellä myöskään olis taloudellisesti mahdollista. Onneks nautin myös siitä, kun pystyn hevosteleen muiden hevosten kanssa :)

Lähettäjä: Pala 
Päivämäärä:   17.5.25 09:57:21

Kiva asuinpaikan, rakkautta, rauhaa ja terveyttä. Toivon, että saan olla mieheni kanssa kauan ja pysymme molemmat terveinä. Jos lähtötavan saisi valita, niin saappaat jalassa, kiitos. Niin itse kuin läheisetkin. Oma hevonen ja tietynmerkkinen harrasteautokin olisivat kivoja, mutta ilman niitäkin voin hyvin olla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.5.25 09:58:29

Sellaisen että mun ei tartte kuin huolehtia omista asioista ja voin ajatella vain itseäni, velat maksettuna ja suht terveenä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.5.25 10:07:13

Terveen ja sellaisen toimeentulon jolla pystyn rahoittamaan haluamani elintason. Haluaisin käydä muutamassa Euroopan matkakohteessa ja elää tasapainoista arkea. Olisi kiva voida käydä kaupassa ilman huolta rahan riittämisestä.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.5.25 10:23:49

En tarvihe kun vain sen ettänainen voisi sanoa että rakastaa ja on kova ikävä kosktusta.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   17.5.25 10:31:09

Terveyttä ja terveen ympäristön elää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.