Lähettäjä: b
Päivämäärä: 16.5.25 10:18:49
Oon ollut elämästä ison osan syrjäytynyt ja ikää 30. Mun työkokemus on ollut vähäistä mut kaikki paikat missä oon ollut, on ollut huonoja. Olin töissä kotieläin pihalla jossa jouduin tekemään eläinsuojeluilmoituksia koska kärsiviä eläimiä ei hoidettu/lopetettu, vaan sanottiin että kyllä se siitä, luonto hoitaa. Ei mitään perehdytystä ja eläimiltä ois jäänyt yhdet heinät välistä ellen ois omalla vapaa-ajalla ruokkinut. Eläimiltä ei ollut leikattu kynsiä pitkään aikaan kun tulin sinne, ja pitkäkarvainen eläin oli niin takussa et meni viikkoja hoitaa se turkki edes johonkin kuntoon.
Nyt oon töissä siivoojana, sain suullisen pikaisen perehdytyksen ja sen et joku juoksi mun kanssa kohteet läpi ja selitti mitkä tilat pitää siivota. Välillä joudun odottamaan musta johtumattomista syistä ja mulle sanottiin et sillon saa pitää työaikaa päällä, mut ylitöitä ei saa tehdä. Ja kun työaikaa menee odottamiseen niin en kerkeä siivota ja tulee valitusta. Äiti sanoi et jää omalla ajalla siivoomaan niin et saa potkuja. Tämmöstäkö se työelämä oikeesti on?
|