Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 16.5.25 09:12:10
Juuri noin, mutta en kyllä ymmärrä sitä miksei joku maksaisi hieman enemmän vaan asuisi ja eläisi todella vaatimattomasti. No, onhan näitä korpien miljonäärejä... puhun nyt vakiintuneista, pitkistä, ehkä loppuiän suhteista, en mistään parin vuoden pikasuhteesta. Itse olen kyllä tarjonnut treffeilläkin vaikka en ole tähdännyt pitkään suhteeseen.
Toisaalta parempituloisella saattaa mennä rahat lastensa kouluttamiseen, kalliiseen harrastukseen matkoineen yms, mutta jos hän käy myös lomamatkoilla niin miksei haluaisi samaa rakkaalleen?
Olin ennen parissa suhteessa parempituloinen, nyt pienituloinen ja miestäni paljon pienempituloinen. En ole koskaan kuitenkaan ollut vauras, mutta toimeen olen tullut.
Joskus nuorena törmäsin perheeseen, jossa oli isä, äiti, useampi pikkulapsi ja isompia äidin edellisestä liitosta. Asuivat kaksiossa, isä päätti perheen rahoista koska ansaitsi ne. "Matkoilla" (esimerkiksi naapurikaupungissa päiväreissulla) isä saattoi juoda olutta baarissa, äiti kaiveli kolikoita saadakseen kahvin vaikka oli kuskina. Isä saattoi mennä kotiin pizzan kanssa ja syödä sen lastensa edessä. Sanoi, että lapset ovat jo syöneet leipää. Grilli-illoissa tuo isä söi kaikkea pihveistä sieniin ja parempiin makkaroihin, vaimolle ja lapsille oli Camping-makkaraa. En silloin ymmärtänyt, että juuri minun olisi pitänyt tehdä edes jotain! Olin nuori ja tyhmä ja kadun kun en edes yrittänyt auttaa.
|