Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä kun 2 narsistia yhdessä

Lähettäjä: sukulainen 
Päivämäärä:   15.5.25 18:43:41

valehtelevat virkavallalle ja vaativat minulta vahingonkorvausta asiasta johon ovat itse syyllistyneet. Joudun kait maksamaan kiltisti että pääsen heistä eroon. @!#$ ihan mielettömästi tämä epäreiluus, nämä kääntävät joka ikisen asian toisinpäin kuin se tosiasiassa on... Alan ymmärtää ihmisiä jotka haluavat tappaa kiusantekijänsä...
Siis kysymykseni oikeastaan on; miten purkaa tätä kiukkua jotenkin rakentavalla tavalla? Nyt pystyn vain itkemään enkä tiedä kykenenkö huomenna töihin...

Re: Mitä tehdä kun 2 narsistia yhdessä

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.5.25 18:46:18

Entä jos kerrot virkavallalle totuuden.

Lähettäjä: Pick me! 
Päivämäärä:   15.5.25 18:46:38

Sano poliisille, että Esa kerroi että Matti teki sen ja minua halutaan syyttää. Sitten katsotaan kun tappelevat

Päivämäärä:   15.5.25 18:51:33

Ei tule onnistumaan tässä asiassa että sanoisin toisen tehneen sen. Tää on semmonen sana sanaa vastaan keissi. Nää on mun omia sukulaisia joista vanhempi(nyt jo iäkäs vanhus) on piinannut koko meidän perhettä koko ikänsä. Kaikki sukulaiset pelkää näitä, eivät halua puuttua koska sitten tulee paskaa omaan niskaan. En aiemmin tiennyt että tämä toinenkin on näin pimeä kuin nyt näyttää olevan. Pääsisipä valheenpaljastustestiin...!

Lähettäjä: hoppix 
Päivämäärä:   15.5.25 18:52:51

Poliisi voi puolustaa niitä siitä huolimatta, että pystyisit todistamaan niiden valheet. Siitä syystä poliisille ei voi kertoa totuutta, koska poliisi on epäluotettava.

Päivämäärä:   15.5.25 18:54:19

Olen kertonut totuden mutta näitä on kaksi jotka väittävät ihan muuta. En pysty todistamaan millään.

Päivämäärä:   15.5.25 18:57:38

Kerro koko tarina; muuten ei osata auttaa.

Päivämäärä:   15.5.25 19:03:55

Osaatteko edes auttaa siinä miten purkaa tätä kiukkua?

Lähettäjä: Sim 
Päivämäärä:   15.5.25 19:27:14

Pura kiukkua kohdistamalla kaikki energiasi tähän keissiin ja puolusta itseäsi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.5.25 19:29:34

Millä ne narsistit sitten asian todistavat?

Päivämäärä:   15.5.25 19:31:37

En ehtinyt puolustaa itseäni niin paljon kuin nyt haluaisin koska en tiennyt koko totuutta tarpeeksi ajoissa. Tässä on siis perintöriita kyseessä. Sekin @!#$ että hyvällä yritin ensin selviytyä tilanteessa etten suututa näitä kahta hullua enempää. Olin siis liian kiltti. Olisi heti pitänyt tehdä rikosilmoitus heistä ja ottaa pesänselvittäjä, nyt on myöhäistä. Anteeksi kun en voi kertoa enempää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.5.25 19:34:48

Ihan hyvin voit, perintöriitoja on kolmetoista tusinassa. Mitä vahinkoa pariskunta voi sinulle tehdä ilman todisteita? Jos siis pidät puolesi etkä vaan maksa. Mitä sinulta karhutaan?

Päivämäärä:   15.5.25 19:52:15

Nämä on äiti ja poika, yhtä hulluja. Mulle tulee tuomio pahoinpitelystä ja korvausvaatimukset. En siis pahoinpidellyt ketään, itseasiassa minut lievästi pahoinpideltiin. Tönäisin toisen (vanhuksen) pois kimpustani kun hän hän hyökkäsi minua päin ja hän kaatui ja mursi olkapäänsä. (En tiennyt ensin että olkapää murtui, piti olla pelkkä mustelma, selvisi vasta perunkirjoituksen jälkeen että murtunut). Sen jälkeen toinen pahoinpiteli minut. Vammat olivat niin lieviä etten mennyt lääkäriin. Riitaa tuli alunperin siitä kun nämä kaksi varastivat rahaa kuolinpesästä (käteistä). Mulla ei ole todistajaa miten tapahtumat oikeasti menivät. Kukaan sukulaisista ei auta kun pelkäävät näitä kahta.
Ehkä hyvä että kerron tästä sittenkin edes teille, helpottaa oloa kun kirjoittaa tän ylös. Ensi viikolla sovitteluun, voi @!#$! Voin ainoastaan toivoa että nämä menettävät malttinsa sovittelussa ja viranomaisetkin näkevät miten hulluista ja epävakaista ihmisistä on kyse.

Lähettäjä: Sim 
Päivämäärä:   15.5.25 21:47:37

Kerrot ihan rehellisesti siellä kaiken. Ja pidä puolesi! Onko mahdollista ottaa lakimies mukaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.5.25 00:18:58

"Ehkä hyvä että kerron tästä sittenkin edes teille, helpottaa oloa kun kirjoittaa tän ylös."

Hyvä, että helpottaa! En osaa muuten auttaa asian kanssa, mutta ymmärrän sen raivon, mitä narsistin toiminta aiheuttaa. Olen joskus joutunut narsistin silmätikuksi ja narsistin julmuuden edessä on aivan täysin kädetön. Mitkään totuudet ei auta, asia käännetään nurin, mihinkään ei voi luottaa, mitkään säännöt tai moraali ei koske narsistia. Narsisti tekee, mitä lystää ja talloo mennessään muut ja tulee sen jälkeen vielä tallottujen ihmisten eteen ivaamaan.

Tsemppiä aloittaja! Pysyisin totuudessa. Narsistin kertomus kun tuppaa muuttumaan sen mukaan, miten se häntä milloinkin palvelee parhaiten.

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   16.5.25 00:29:56

Varo ettei tilanne mene sovittelussa siihen, että sinä raivoat päätä pahkaa siellä (koska koet oikeita tunteita tilanteessa ja epäoikeudenmukaisuutta) ja he istuu herran pulmusina siellä ihan pokkana ja menee läpi tuomarille kuin väärä raha. Tuo skenaario (tyypillinen nimittäin) pitää tiedostaa ja hillitä itse itsensä ihan tosissaan. Muista siis nukkua ja syödä niin hyvin kuin mahdollista Varaudu siihen että näet jotain itkuteatteria siellä miten ne kuvailee sinua mikä hullu pahoinpitelijä sinä olet. Toivottavasti keksisit jonkun ulkopuolisen todistajan siihen sinun pahoinpitelyyn kuitenkin? Kai jollekin olet siitä mennyt laittamaan vaikka viestiä? Niitä käytetään todisteina.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   16.5.25 01:03:31

Pää kylmänä, pysy faktoissa, älä valehtele ja älä tunteile eli kiihdy mistään. Se menee miten menee. Pääasia että et valehtele, itsellä sen jälkeen parempi olo. Ja alat elämään omaa elämää mahdollimman paljon ilman heitä.

Lähettäjä: Lmn 
Päivämäärä:   16.5.25 01:14:31

Narsistien kanssa pärjäät parhaiten, kun pidät pään kylmänä ja vastaat rauhallisesti joka asiaan siellä sovittelussa. Narsistit eivät ilkeyttään kohtele huonosti, vaan he ihan aidosti näkevät maailman julmana paikkana, jossa hyökkäys on paras puolustus ja vain vahvimmat pärjäävät. Narsisti itse on kyvytön ymmärtämään, miten hänen tekonsa vaikuttavat muihin. Heikko itsetunto johtaa siihen, että he tarvitsevat muiden ihailua ja he ovat vaikeissa tilanteissa keinottomia mikä johtaa heille tyypilliseen käytökseen. Sinä olet oikeasti se henkisesti kypsempi ja tasapainoisempi osapuoli, joten käytä sitä hyväksesi.

Päivämäärä:   16.5.25 05:50:27

Kuten jo sanottu, yritä pysyä rauhallisena ja kerro tosiasiat. Jos saat asianajajan tai kenet tahansa järkevän ihmisen mukaan, ota.

Kun tilaisuus on ohi, palkitse itsesi jotenkin. Näihin ihmisiin voit laittaa välit viileästi poikki, eikä koskaan enää tarvitse olla tekemisissä. Kuin olisivat kuolleita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.