Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies haukkuu laiskaksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.5.25 18:35:26

Todella usein. Teen töitä yrittäjänä ja työpäivät vaihtelee 7-12h väliltä. Tähän päälle hevosen hoito ja liikutus, joten usein kotona iltaisin 20-22 väliltä. Siivoan arkisin laittaen tiskit ja lakaisen näkyvät moskat lattialta, pyöritän pesukonetta ehkä kerran. Sunnuntait on sit sellasia päiviä kun siivoan kunnolla lattiasta kattoon, koska silloin on AIKAA ja jaksamista mitä arkena ei aina ole. Arkenakin kuitenkin teen monesti vielä ruokaa iltaisin seuraaville päiville.

Sitten on mies joka on tällähetkellä työtön, mikään työ ei tunnu kelpaavan ja laittaa tiskit ehkä 1-2krt viikossa. Just pyysin apua niiden laitossa, kun oon ollut umpisuolen leikkauksessa 2pv sitten. Sain kuulla olevani laiskimus jälleen kerran, kuulen tötä tosi usein koska en ole mikään siivousintoilija ja arkena ei ole energiaa tehdä kunnon siivouksia, joskus siis saattaa olla tavaroita sielätäälä..mutta mies on sentään kotona ja ei siivoa, istuu vaan vahdaten tvtä ja minä olen se laiska tässä taloudessa. Oli siivonnut tuon mun umpparileikkauksen aikana kodin aika perusteellisesti ekaa kertaa elämänsä aikana joten nyt on hyvä vieläkin enemmän kuittailla mulle. Suuttui mulle myös siitä, kun nyt suutuin tosta lauseesta. Alkoi myös naureskella mulle kun puolustauduin et mulla on aika täydet päivät.

Re: Mies haukkuu laiskaksi

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   15.5.25 18:37:14

Kai se edes pukeutuu hyvin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.5.25 18:38:59

Ja sinäkö uskot kaiken mitä tuo sinulle syöttää?
Et ole laiska, mutta tyhmä olet.

Lähettäjä: miisu 
Päivämäärä:   15.5.25 18:41:38

Ehkä tuo mies ei ole sinulle se The Mies?

Päivämäärä:   15.5.25 18:43:07

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 15.5.25 18:38:59

Ja sinäkö uskot kaiken mitä tuo sinulle syöttää?
Et ole laiska, mutta tyhmä olet.

No en todellakaan, kunhan avauduin tänne. Tyhmä oon siinämielessä että en lähde

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.5.25 18:43:35

Kasvata paksumpi nahka ja kehitä terävämpi kieli. Miksi, oi miksi annat työttömän vetelyksen hyppiä nenällesi, vaikka teet aivan tarpeeksi ja olet vieläpä ollut leikkauksessa.

Joka kerta kun mies aukoo päätään, sanot astetta napakammin takaisin. Käännät keskustelun mieheen ja miehen huonoihin ominaisuuksiin, ja ruodit viat huolella. Kehnosta menestyksestä työmarkkinoilla voi myös mainita.

Päivämäärä:   15.5.25 18:47:05

"Just pyysin apua niiden laitossa,"

Miksi pyysit apua? Sano että "sun vuoro tänään".
Tee vaikka perinteinen kotityölista jonka hommat hoidetaan vuorotellen.

Lähettäjä: iux 
Päivämäärä:   15.5.25 18:49:29

Pakkaa ja lähde. Tai jos asunto on sinun, pakkaa vetelyksen kamat jätesäkkiin ja potkaise pellolle.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.5.25 18:52:46

Minkä ihmeen takia vieläkin löytyy naisia, jotka suostuvat kynnysmatoksi ja palvelijaksi? Kuka on päättänyt, että siivous on VAIN sinun vastuullasi ja mies vain AUTTELEE sen kerran eläissään tai kun huvittaa? Eikö yhteisen kodin siivoaminen ole kummankin tehtävä?

En ois alun perinkään laittanut hynttyitä yhteen tuommoisen asennevammaisen miehen kanssa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.5.25 18:58:37

Ihana mies, tuo elämääsi varmasti paljon hyviä asioita <3

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   15.5.25 19:02:16

"Minkä ihmeen takia vieläkin löytyy naisia, jotka suostuvat kynnysmatoksi ja palvelijaksi? Kuka on päättänyt, että siivous on VAIN sinun vastuullasi ja mies vain AUTTELEE sen kerran eläissään tai kun huvittaa? Eikö yhteisen kodin siivoaminen ole kummankin tehtävä?

En ois alun perinkään laittanut hynttyitä yhteen tuommoisen asennevammaisen miehen kanssa"

No juuri näin. Kaikkeen ihmiset viitsivätkin ainoan elämänsä tuhlata !!

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   15.5.25 19:03:00

Päivän uhriutujaprovo.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   16.5.25 07:36:32

Voi kun sinulla on ihana mies! Sentään kerran elämässään on siivonnut. On varmaan Muuten Aivan Ihana, seksi on taivaallista, on komea ja kaikin puolin muutenkin erinomainen, kun viitsit passata ja sen päälle kuunnella haukkumista.
Kyllä minä nyt olen kateellinen. En ole osannut kuvitella, että onnistuisin jostakin löytämään niin ihanan miehen.

Päivämäärä:   16.5.25 08:39:32

Miksi olet miehen kynnysmattona?

Päivämäärä:   16.5.25 09:38:53

Ainakaan et ole säälittävä sinkku!

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   16.5.25 09:41:35

Minulla oli samansorttinen mies. Sai melko nopeasti lähtöpassit. Äitinsä passaama ja hyysäämä, siihen en alkanut.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.5.25 11:33:20

Ukko kuriin tai lapikasta. Jos toinen tekee pitkää päivää töissä ja toinen makaa kotona niin järki käteen.

Lähettäjä: gfh 
Päivämäärä:   16.5.25 11:56:30

Eihän hänellä olisi varaa pitää hevosta eikä muutenkaan pitää niin hyvää elintasoa, jos ei olisi rikasta miestä. Kyllä, työtönkin voi olla rikas, omistaa sen asunnon, auto, kesämökin ja ties mitä kaikkea muuta.
Kyllä silloin voi passata miestä ja kuunnella vähän haukkumistakin.

Päivämäärä:   16.5.25 13:36:52

^ Olisipa helppoa, jos elämä olisi vielä yhtä kevyttä kuin edellisillä polvilla. Edellisten polvien naisten ei tarvinnut edes töissä käydä, riitti kun hoiti oman kotinsa ja mies kantoi rahat taloon. Vielä kun mennään pidemmälle, niin ei tarvinnut kotiakaan hoitaa, kun oli palvelusväkeä sitä varten.

Päivämäärä:   16.5.25 13:39:13

"Joka kerta kun mies aukoo päätään, sanot astetta napakammin takaisin. Käännät keskustelun mieheen ja miehen huonoihin ominaisuuksiin, ja ruodit viat huolella. Kehnosta menestyksestä työmarkkinoilla voi myös mainita."
Kuulostaapa toooosi terveeltä parisuhteelta tällainen.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   16.5.25 15:35:38

Peilaa omia vikojaan sinuun. Oma puoliso (narsistinen) tekee tuota samaa.

Mitä rankempi viikko minulla on ollut -joskus joudun tekemään esim. 12-16 tuntisia työpäiviä, niin HÄN valittaa suureen ääneen miten rankkaa hänellä on ollut.

Sanomattakin selvää, että hoidan myös kodin siinä sivussa tekemättä asiasta numeroa, luulee varmaan että ruokatarvikkeet, wc-paper yms ilmestyvät itsestään taloon.

Kun vihdoin esim. klo 22 illalla pääsen istahtamaan sohvalle, alkaa keksiä minulle hommia ja voi huutaa kuinka laiska olen kun joka ilta istun sohvalla katsomassa typeriä sarjoja. Itse ei ole saanut päivän aikana sanottavasti aikaan.

Onneksi en usko noita juttuja ja tiedän, että oikeasti korostaa vain itseään kääntämällä omia vikojaan minuun. Narsistit luovat ihme narratiiveja mielissään, kertovat niitä sitten totuuksina ja esittävät uskovansa ne.

Itse järjestelen tässä taustalla kaikessa hiljaisuudessa eroa :)

Päivämäärä:   16.5.25 15:38:13

Paneeko se hyvin vai miksi haluat olla saman katon alla?

Lähettäjä: Ai 
Päivämäärä:   16.5.25 15:39:10

LähettäjäÅ

Päivämäärä15.5.25 19:03:00

Päivän uhriutujaprovo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.