Lähettäjä: -
Päivämäärä: 15.5.25 18:35:26
Todella usein. Teen töitä yrittäjänä ja työpäivät vaihtelee 7-12h väliltä. Tähän päälle hevosen hoito ja liikutus, joten usein kotona iltaisin 20-22 väliltä. Siivoan arkisin laittaen tiskit ja lakaisen näkyvät moskat lattialta, pyöritän pesukonetta ehkä kerran. Sunnuntait on sit sellasia päiviä kun siivoan kunnolla lattiasta kattoon, koska silloin on AIKAA ja jaksamista mitä arkena ei aina ole. Arkenakin kuitenkin teen monesti vielä ruokaa iltaisin seuraaville päiville.
Sitten on mies joka on tällähetkellä työtön, mikään työ ei tunnu kelpaavan ja laittaa tiskit ehkä 1-2krt viikossa. Just pyysin apua niiden laitossa, kun oon ollut umpisuolen leikkauksessa 2pv sitten. Sain kuulla olevani laiskimus jälleen kerran, kuulen tötä tosi usein koska en ole mikään siivousintoilija ja arkena ei ole energiaa tehdä kunnon siivouksia, joskus siis saattaa olla tavaroita sielätäälä..mutta mies on sentään kotona ja ei siivoa, istuu vaan vahdaten tvtä ja minä olen se laiska tässä taloudessa. Oli siivonnut tuon mun umpparileikkauksen aikana kodin aika perusteellisesti ekaa kertaa elämänsä aikana joten nyt on hyvä vieläkin enemmän kuittailla mulle. Suuttui mulle myös siitä, kun nyt suutuin tosta lauseesta. Alkoi myös naureskella mulle kun puolustauduin et mulla on aika täydet päivät.
|