Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maksulliset naiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.5.25 20:08:21

Eikö miehiä ällötä se, että naiset ovat olleet niin monen kanssa?

Re: Maksulliset naiset

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.5.25 20:45:54

Ei kaikki maksulliset ole olleet niin kauhean monen kanssa.. Varsinkin kotimaisissa yrittäjissä on muutamaan kantikseen keskittyviä niin ei siitä mitään satojen eri panokavereiden listaa tule.
Eikä miehet ajattele tuollaista jos maksullisiin kääntyvät ! He haluavat seksiä tai jotain tiettyä asiaa siinä mitä eivät muuten tarpeekseen saa.

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   14.5.25 20:59:43

Tavalla tai toisella mies maksaa naiselle seksistä. Miettikääpä ite mitä olette saaneet/antaneet.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   14.5.25 21:04:16

Body countinko pitäis mennä niin, että sillä on miehille väliä? Miksi olisi jos kumia käytetty? Joku villimpi tinderöijä voi kepittää maksullisten body countin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   14.5.25 21:07:16

"Tavalla tai toisella mies maksaa naiselle seksistä. Miettikääpä ite mitä olette saaneet/antaneet."

Samalla logiikalla nainen maksaa tavalla tai toisella miehelle seksistä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.5.25 21:11:18

Perinteisestihän naisia on huoria ja madonnia, eli miehistä on vaan luonnollista että huorilta saa kuka vaan ja sitten on ne toiset naiset, ihan eri lajia, jotka ei harrasta seksiä kuin juuri hänen kanssaan.

Logiikka on vahva...

Lähettäjä: Mustikkajuna 
Päivämäärä:   14.5.25 21:45:18

Ällöttääkö naisia olla miehen kanssa joka on ollut monien kanssa?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.5.25 21:49:56

Ei se järvi soutamalla kulu

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   14.5.25 21:51:49

"Ällöttääkö naisia olla miehen kanssa joka on ollut monien kanssa?"

Kyllä

Päivämäärä:   14.5.25 21:53:49

"Lähettäjä: Mustikkajuna
Päivämäärä: 14.5.25 21:45:18

Ällöttääkö naisia olla miehen kanssa joka on ollut monien kanssa?"

N kyllä täällä hyljeksitään huorissa kävijöitä, taitaa vaan kaikki hyljeksijät itse olleet huorina.

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   14.5.25 21:54:32

Joo mut mela kuluu jos se kyntää koko järven :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.5.25 21:56:28

"Ällöttääkö naisia olla miehen kanssa joka on ollut monien kanssa? "

Toisia haittaa ja toisia ei. Harvemmin se naista imartelee olla yksi miehen lukuisista kaadoista.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   14.5.25 21:58:16

"LähettäjäMustikkajuna

Päivämäärä14.5.25 21:45:18

Ällöttääkö naisia olla miehen kanssa joka on ollut monien kanssa?"

No en nyt tiedä sanasta "ällöttää", mutta olisihan se ihan positiivista jos ei ole vaan se yksi reikä muiden joukossa johon halunsa tyydyttää... Varsinkin jos niitä kumppaneita on ollut kymmenittäin, niin tulee tunne että sille kelpaa aika lailla mikä vaan. Ja ei, se ei nosta pisteitä kovin korkealle, kun itse ei jaa kaikille halukkaille vaan haluaa jopa siltä seksikumppanilta vähän enemmän kuin seisovan mulkun... Varmasti on niitäkin, keille se seksi on vähän sama kuin kaupassa/syömässä tai paskalla kävisi, tarpeen tyydyttäminen, mutta minä en kuulu siihen kastiin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   14.5.25 22:05:15

Ketä ällöttää, ketä ei.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.5.25 06:42:33

Minä ainakin olen tullut ukolleni niin kalliiksi että satunnainen pano rahasta olisi ollut taloudellisempaa. Ei olla koskaan puhuttu aiemmista seksikokemuksista. Mitä sillä historialla on väliä? Suurin osa on vailla merkitystä tähän päivään joten ei kiinnosta.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   15.5.25 06:56:32

"Minä ainakin olen tullut ukolleni niin kalliiksi että satunnainen pano rahasta olisi ollut taloudellisempaa."

Näinhän se on useimmilla avio- tai avoliitossa elävillä miehillä, kuten tältäkin palstalta voi lähes päivittäin päätellä. Ilmaiseksi asuvat ja monesti vievät puolet omaisuudesta kun sukset menee ristiin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.5.25 07:32:49

^^
Kuin lukisi 1800-luvun hötölää. Naiset joko huoraavat tai loisivat kotona; tietenkin miesten rahoilla, kun omaa rahaahan ei näillä meidän Herramme heikommilla astioilla ole.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.5.25 08:16:17

Ja onhan niillekin naisille nimitys, jotka ilman papin aamenta miehen taloudessa vehtaavat, ja itseään avovaimoksi tituleeraavat, ja saattavat siihen pari äpärääkin puskea. Ne ovat leipäsusia, ne sellaiset naiset. Nih. Leipäsusia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.5.25 08:23:48

Monia miehiä ällöttääkin, mutta se myös kiihottaa heitä ja he haluavat tehdä naisesta vielä ällöttävämmän omalta osaltaan ja tämän jälkeen esim. netissä haukkuvat näitä naisia.

Jokainen voi sitten itse miettiä minkä painoarvon tällaisen ihmisen mielipiteille ja puheille antaa...

Päivämäärä:   15.5.25 08:25:09

Vihdoinkin topick jossa tasapuolisesti vihataan sekä naisia että miehiä.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   21.5.25 09:55:13

Tää varmaan riippuu ihmisistä. Siis niin miehistä kuin naisistakin että ketä isompi bodycount ällöttää. Monia ei ällötä.

Päivämäärä:   21.5.25 10:22:49

Tätä palstaa lukeneena voin vain vain ihmetellä miksi yksikään mies on parisuhteessa eikä käy maksullisissa sen sijaan. Naiselle pitää tarjota, naiselle pitää maksaa jos erehtyy ehdottamaan syömään menoa, matkaa jne, erotessa pitää maksaa purjopetterien elarit yms

Maksullinen suomih..ro maksaa sen 250€ tunnilta, hinta putoo kun aika pitenee, aina saa. Hötöladyn kanssa seksi loppuu vuoden sisällä, mutta koirilla on kivaa ja ladylle kustannetaan talli ja hevoset, pitää siivota jne jotta kulissit kiiltää.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.5.25 12:25:52

Tutustuin mieheen jolla oli ollut paljon naisia, puhutaan kymmenistä, ei sadoista. Miehen kokemuksesta oli hyötyä oli nimittäin todella taitava sängyssä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.5.25 12:30:33

Viimeisin piste: teet vaan makkaran mieleiseksesi!

M: tuskin sillä oli mitään tekemistä kokemuksen kanssa, ehkä mies oli vain hyvä kuuntelemaan ja aistimaan.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   21.5.25 16:20:45

M: Tuo on se syy, miksi itse en katselisi muunlaiseen päinkään. Kokemusta pitää olla ja suurimmalle osalle miehiä se ei ole edes mahdollista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.