Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työelämässä vs eläkkeellä

Lähettäjä: Joskus sitte 
Päivämäärä:   14.5.25 17:24:08

Työni on erittäin sosiaalista. Olen ajautunut tälle alalle kun suunnitelmat eivät onnistuneet. Työpäivien jälkeen en jaksa olla enää ihmisten kanssa paljonkaan tekemisissä. Yksi ystävä on jota tapaan lähes viikoittain. Joku hassu kaveri on johon satunnaisesti yhteyttä. Kumppanin, lasten ja muun perheen lisäksi ei ole voimia olla kontaktissa. Ei puhettakaan että viettäisin työkavereiden kanssa vapaa-aikaa sillä en yksinkertaisesti jaksa olla niin sosiaalinen.

Pelkään että kun pääsen eläkkeelle, huomaan että ystäviä ei ole kun niille olisi aikaa ja voimavaroja. Tiedän että itsestäni se on kiinni, mutta uusien ystävyyssuhteiden luomiselle ei ole kertakaikkiaan töissä käydessä enää voimia.

Re: Työelämässä vs eläkkeellä

Lähettäjä: wkgn 
Päivämäärä:   15.5.25 00:10:37

Olen ollut eläkkeellä nyt 2 vuotta. Ja niin kauan kun terveyttä riittää niin parempaa aikaa ei ole! Voi itse päättää elämästään. Välillä pitkät hitaat aamut, nousen kun herään, ei herätystä, istun kahvia juomassa ja lehteä lukemassa pitkään. Teen muutamana päivän yhä töitäkin, ajan kuluksi ja saan ylimääräistä rahaa. Sitten tärkein eli lapsenlapset, muutama harrastus, hevonen... mökillä ollaan enemmän kun aiemmin.
Ihan parasta!

Re: Työelämässä vs eläkkeellä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.5.25 04:23:58

Hirveän vanhoja täällä kirjoittaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.