Lähettäjä: K
Päivämäärä: 14.5.25 19:53:20
"Miten te saatte kaikki ympärillänne tekemään mitä haluatte? Jyräätte muut huomaamattanne? Oletteko lähteneet mukaan kaverin/puolison harrastuksiin ihan vain tutustuaksenne paremmin ja silkasta mielenkiinnosta uutta kohtaan, auttamaan?"
Miksi muut pitäisi saada tekemään sitä mitä sinä haluat tai minä haluan? Teen ihan itsekseni paljon asioita, joita haluan, ei siihen ketään tarvitse mukaan pakottaa. Kavereiden kanssa nähdään silloin tällöin ja tehdään sellaisia asioita, jotka ovat meidän kaikkien mielestä kivoja. Miesystävä on etäsuhteessa, hänen kanssaan tehdään sellaisia juttuja joita me molemmat halutaan. Joskus hän katsoo urheilua, se ei minua kiinnosta, vaan teen jotain muuta, esimerkiksi luen toisessa huoneessa. Olen käynyt katsomassa jonkun kerran hänen jääkiekkopelejään ja hän minun kanssani tallilla, nämä kuitenkin vain harvoin koska eivät puolin ja toisin niin kiinnosta.
Asuntoni ja sisustukseni ym olen valinnut ihan itse. Osan kesälomasta retkeilen ihan yksin, koska se on parasta ikinä. Töissä tietty pitää käydä jotta saa rahaa, mutta ei sekään epämieluisaa ole, ammattini ja työpaikkani olen valinnut itse.
Sellaista on elämä, kun ei kaipaa koko ajan mitään kööriä ympärilleen vaan pärjää yksinkin.
|