Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toivottiko teidän miehet teille hyvää äitienpäiv

Lähettäjä: Surullinen 
Päivämäärä:   13.5.25 19:53:08

ää?

Omani ei, enkä vieläkään pääse asian yli. Lapsi oli kyllä askarrellut upeat kortit ja lahjat, mutta mies (lapsen isä) ei koko päivän aikana sanonut mitään äitienpäivään liittyvää, ei edes toivottanut hyvää äitienpäivää. Ei muutenkaan ole mikään yltiöromanttinen tai ostele lahjoja, mutta jotenkin otin nyt itseeni siitä, ettei noita kahta sanaa suustaan saanut.

Loukkaantuinko tyhjästä? En ole sanonut asiasta mitään, tuskinpa tuo muutenkaan huomaa pahaa mieltäni, kun olen taas pelkkää ilmaa :(

Re: Toivottiko teidän miehet teille hyvää äitienpäiv

Lähettäjä: Äiti minäkin 
Päivämäärä:   13.5.25 19:53:48

Mies sanoi, että olen tosi hyvä äiti meidän lapselle

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   13.5.25 20:03:20

Olipa tökeröä. Mulle jopa exä, lapsen isä, toivotti hyvää äitienpäivää.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   13.5.25 20:08:45

Tuttua.
Lapseni isä oli sitä mieltä etten ole hänen äitinsä.

Asiat varmasti aikojen myötä muuttuu, mutta oma isäni kyllä muisti arvostaa lastensa äitiä äitienpäivänä lasten kanssa.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   13.5.25 20:20:08

Ei toivottanut täälläkään vaan se hoiti ihan lapset itse. Lapset antoi kortit ja lahjat sekä miehen kanssa ostaman kukan ja mies aamulla keitti kahvit ja teki kunnon aamupalan.

Mitä toivottamiseen tulee niin itsestä kyllä tuntui hassulle kun tutut äidit toivotti hyvää äitienpäivää. Juu toivotin minäkin äidille, mummille ja anopille, mutta että pitäisi siskoille, kälyille yms. Toivottaa niin ei nyt heti käväissyt mielessä.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   13.5.25 21:01:40

Tottakai toivotti, yhdessä lapsen kanssa. Osti myös lahjoja, toki hän on yleisesti tuollainen lahjojen ostajamies :)
Kyllä mäkin pyrin isänpäiväksi aina jotain kivaa pientä hänelle hankkimaan tai vähintään leivon kakun lapsen kanssa, on sekin mielestäni toisen huomioimista.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.5.25 21:05:52

En nyt muista sanoiko juuri noilla sanoilla, mutta kukkia toi 3 kimppua ja kakkua sekä herkkuja ja teki herkkubrunssin lasten kanssa.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   13.5.25 21:08:55

Toivotti, ja vähän harmitteli sitä ettei oikein tiennyt, olisiko pitänyt ostaa kukkia...? Meillä kun on uusioperhe, en ole hänen lapsensa äiti eikä hän minun lapsieni isä. Kerroin, että tässä tapauksessa tuskin kukaan nainen niistä kukista ainakaan pahastuisi. Ehkä sitten ensi vuonna niitäkin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.5.25 21:10:48

Kyllä toivotti, ja yllätyin kun veli ja nettituttu ulkomailta muistivat myös onnitteluin. Ehkä voisit kouluttaa hieman miestäsi sen suhteen, mitä odotat. Vastaisuuden varalle. Kuulostaa, ettei tällainen ole luonnostaan hänen kykylistallaan ja hän kaipaa vähän tukea.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   13.5.25 21:16:54

Ei toivottanut, eikä haittaa. Vei koko perheen syömään.

Aikuiset lapset toivat kukkia ja kakkua ja juotiin vielä kotona kakkukahvit.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   13.5.25 21:22:55

Ei toivottanut.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   13.5.25 21:31:24

Puoliso, ei lapseni isä, toivotti kyllä. Ja osti ruusuja ja kakkua (kakkua kyllä pyysin ihan suoraan, koska halusin että sitä varmasti on :D). Kannattaa mieluummin jutella asiasta, kuin itekseen vain pahoittaa mieltä. Monet varmaan ajattelee, että toivotetaan vain omalle äidille ja mummolle. Itse kyllä toivottelin kaikille äideille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.