Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uskallanko ottaa yksin äkkilähdön..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.5.25 18:04:57

Rohkaiskaa minua... 33v nainen, katselin äkkikähtöjä esim kreikkaan toukokuun lopussa.

Kreikassa olen käynyt pari kertaa aiemmin eri saarilla, ja koen, että se olisi erittäin turvallinen kohde. Yksin en ole matkustanut koskaan, mutta nyt hirveä matkakuume eikä matkaseuraa. Jossain Kreetall selviäisin yksin satavarmasti, mutta silti epäilyttävää. Nyt kokemuksia kehiin,

Re: Uskallanko ottaa yksin äkkilähdön..

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.5.25 18:07:38

Miksi et selviäisi?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.5.25 19:01:12

Kreikka on tosi kiva ja helppo kohde yksin matkustavalle. Monta soolomatkaa Kreikkaan tehneenä sanoisin, että varaa matka. :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.5.25 19:02:55

Miksi et selviäisi? Laita ihan ylös asioita joita pelkäät että tapahtuu ja käy läpi miten toimit kyseisissä tilanteissa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.5.25 19:22:10

Varmasti pärjäät! Kreikka on helppo ja turvallinen kohde. :) Yksin reissaaminen on mahtavaa! Jokaisen pitäisi käydä joskus nauttimassa omasta seurastaan, ihanaa kun saa itse päättää milloin ja mitä tekee.

Mukavaa lomaa sinulle! :)

Lähettäjä: Agentti 
Päivämäärä:   13.5.25 21:51:37

Minä voin lähteä seuraksi!

T. Nainen 30 v :D

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   13.5.25 22:22:21

Selviät kyllä ja tulee voittajafiilis sen jälkeen kun ekan kerran on yksin reissannut :)

Lähettäjä: Plop 
Päivämäärä:   14.5.25 01:20:17

Anna mennä vaan, varmasti pärjäät! Mutta kerro mistä olet löytänyt järkeviä äkkilähtöjä yhdelle? Olethan siis huomannut, että käytännössä aina se hinta per hlö mikä äkkilähdöissä ilmoitetaan on kahden hengen huoneessa ja kahden hengen sinne osallistuessa. Käytännössä tuntuu olevan tosi vaikea löytää yhdelle "edullista" äkkilähtöä. Vasta sen yhtiön omalla varaussivulla ilmoittaa varsinaisen yhden hengen hinnan ja ne on suhteessa ihan eri luokassa mitä halvat kahden hengen äkkilähdöt.

Lähettäjä: selviät 
Päivämäärä:   14.5.25 06:29:52

Anna mennä, ole rohkea, tutki maailmaa ja nauti elämästä! Sä pärjäät yksinkin siellä kyllä :)

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.5.25 06:40:20

Tuon ikäisenä palasin puolen vuoden Aasian reissulta -jonka tein yksin.

Lähettäjä: Imuri 
Päivämäärä:   14.5.25 07:42:59

Varasin vasta itselleni matkan heinäkuulle. Olen samaa ikäluokkaa kanssasi. Kyllä sinä pärjäät!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.5.25 07:44:39

Mä olin vajaa vuosi sitten Kreetalla yksin kuukauden. Hommasin vielä lennot ja majoituksen itse, eli ei ollut edes pakettimatka missä opas saatavilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.5.25 12:35:40

LähettäjäPlop

Päivämäärä14.5.25 01:20:17

Anna mennä vaan, varmasti pärjäät! Mutta kerro mistä olet löytänyt järkeviä äkkilähtöjä yhdelle? Olethan siis huomannut, että käytännössä aina se hinta per hlö mikä äkkilähdöissä ilmoitetaan on kahden hengen huoneessa ja kahden hengen sinne osallistuessa. Käytännössä tuntuu olevan tosi vaikea löytää yhdelle "edullista" äkkilähtöä. Vasta sen yhtiön omalla varaussivulla ilmoittaa varsinaisen yhden hengen hinnan ja ne on suhteessa ihan eri luokassa mitä halvat kahden hengen äkkilähdöt.

///

Ajattelin ottaa pelkät lennot jonkun matkatoimiston kautta ja sitten hotelli erikseen. Pakettimatkat tulee tosiaan suht kalliiksi yhdelle henkilölle, varsinkin jos haluaa ihan ok-tasoisen hotellin.

Ap.

Lähettäjä: ?k 
Päivämäärä:   14.5.25 12:50:20

Mä ainakin lennän Etelä-Eurooppaan huomenna lomalle yksikseni. Majoituksia olen varannut AirBnB:stä ja Bookingista. Mielestäni mikään ei voi mennä vikaan :)

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   14.5.25 15:30:18

Mä matkailen enemmäkseen yksin. Ei ole koskaan ollut ongelmia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.