Lähettäjä: fetto
Päivämäärä: 13.5.25 08:51:50
Aina väitetään että kaikki ylipainoiset on kehopositiivisia ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat. Onko kaikki ylipainoiset kehopositiivisia? No minä en ainakaan.
Viime 5-10 vuoden aikana elämässä on ollut kaikenlaista p*skaa itsestä riippumattomista syistä, mulla on todettu vaikea masennus mihin syön lääkkeitä että selviän arjesta ja olen menettänyt työkykyni. Painoakin on tullut 20-25kg lisää. V*tuttaa, oksettaa oma peilikuva ja masentaa. Fyysinen terveys ei myöskään ole paras mahdollinen, molemmissa nilkoissa on ruuveja eri aikoina tapahtuneiden kaatumisien vuoksi, selässä on pahoja kulumia 30 vuoden rankan vuorotyön jälkeen, syön kolestoroli- ja verenpainelääkettä. Ja lisää vastoinkäymisiä tulee koko ajan elämässä, nekin minusta riippumattomista syistä, tuntuu että olen se risukasa mihin aurinko ei paista ja pysyn juuri ja juuri ns nenä vedenpinnan yläpuolella.
Olen aikeisemmin kokeillut cambridgeä ihan hyvin tuloksin mutta paino tuli pikkuhiljaa takaisin. Saxendat, Ozempicit ja Mysimbat kokeiltu ilman tuloksia.
Pari viikkoa sitten ostin vaa'an koska halusin tietää mitä painan. Itku tuli kun näin lukemat. Katsoin myös muutaman vuoden takaisia kuvia itsestäni... mihin on hävinnyt se kaunis normaalipainoinen blondi?
Päätin nyt oikeasti tehdä asialle jotakin mun oksettavalle, lihavalle ja rumalle olemukselle. Pieniä mutoksia arjen tottumuksissa,
Tänään aamupunnituksessa 4.9kg on lähtenyt kahdessa viikossa, jeee. Peilistä katsoo edelleen se saa*anan ruma ihrakasa läskimahoineen.
Väitän että se voima mikä mut on saanut joka päivä pitämään kiinni niistä pienistä elämäntapamuutoksista on nimenomaan kehonegatiivisuus.
Ja aion jatkaa samaan malliin.
Mites muut ylipainoiset, uskotteko sitä p*skanjauhantaa kehopositiivisuudesta?
|