Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulan anto sovitukseen?

Lähettäjä: Luottopelaa 
Päivämäärä:   13.5.25 08:45:48

Oletteko antaneet satulan sovitukseen esim yhteystietoja vastaan?

Re: Satulan anto sovitukseen?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   13.5.25 08:50:54

Tutun tutlle ravi-ihmiselle kyllä. Ratsuihmiselle...? Never!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   13.5.25 09:48:23

Se on maksettu ja jos tuo takaisin palautan rahat. Tutuille olen antanut suoraan sovitukseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.5.25 16:31:53

Olen. Issikkapiireissä on aina joku joka tuntee toisen issikkatyypin, ja jos epäilyttää voi aina kysyä joltain kaverilta, että onko luotettava tyyppi. Joskus otin myös auton rekkarin ylös kun joku sisko tai poikaystävä haki satulan. Itse en missään olosuhteissa maksaisi satulaa jonka otan sovitukseen. En tiedä saako jengi tällä tavoin satuloita kaupaksi, mutta mä ainakin oien esim. nyt hakenut 4 satulaa sovitukseen kun ensi viikolla tulee seppä. Ei mulla on kymppitonnia laitella muiden tileille lojumaan, enkä tiedä miksi mun pitäisi luottaa siihen että saan rahat satulan myyjältä takaisin jos hän ei luota siihen että saa satulan minulta takaisin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.5.25 16:48:37

Ei mulla on kymppitonnia laitella muiden tileille lojumaan, enkä tiedä miksi mun pitäisi luottaa siihen että saan rahat satulan myyjältä takaisin jos hän ei luota siihen että saa satulan minulta takaisin.

Enkä minä luota, että sinä ikinä maksat sen satulan, tai tuot sen takaisin.

Tutulle, puolitutulle, tai tutun tutulle ravi-ihmiselle antaisin satulan sovitukseen ilman takuita. Ratsuihmiselle en ikinä.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.5.25 18:26:31

Panttia vastaan olen antanut satuloita sovitukseen, koska tottakai satula pitää sovittaa ensin. Jos päättää pitää satulan, maksaa loppusumman. Jos palauttaa, palautan pantin.

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   13.5.25 18:40:48

Meillä myös pantti otettu satulan arvon mukaan ja lisäksi otan yhteystiedot tietenkin ylös.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.5.25 18:51:57

Mobilepay on hyvä pantin maksuun, siinä on maksajan oikea nimi ja toimii kuitin lailla.

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   13.5.25 19:47:42

Sovitukseen saa hintaa vastaan. Kun satula palautetaan samassa kunnossa, saa rahat takaisin.
Jos rahaa ei löydy satulan hinnan verran, on kyseessä joko huijari tai tinkijä. Kumpikin voi etsiä satulansa muualta.
Minulla on joko satula tai rahat, samoin ostajalla. Reilua molemmille.

Lähettäjä: maksu 
Päivämäärä:   13.5.25 21:03:48

Ventovieraalle en ilman koko maksua lähetä sovitukseen. Mieluummin matkakorvausta vastaan käyn satulaa käyttämässä sovituksessa itse, jos on kohtuullisen matkan päässä.

Lähettäjä: Pökkö 
Päivämäärä:   14.5.25 01:44:12

Minulta sovittaja varasti satulan ja eukosta ei sen jälkeen kuulunut mitään ja vaihtoi numeronsa.
Nykyään satulani poistuu tontilta maksamalla koko hinnan ja jos se ei sovi, niin satulan takaisin samassa kunnossa tuomalla saa rahansa takaisin.
Yksi satulan ostaja sovitti ja ei sopinut, mutta tallikaverin hevoselle se oli täydellinen, niin myi hänelle.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   14.5.25 03:47:53

"Sovitukseen saa hintaa vastaan. Kun satula palautetaan samassa kunnossa, saa rahat takaisin.
Jos rahaa ei löydy satulan hinnan verran, on kyseessä joko huijari tai tinkijä. Kumpikin voi etsiä satulansa muualta.
Minulla on joko satula tai rahat, samoin ostajalla. Reilua molemmille."

Tämä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.