Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ennustuksista, toteutuneet vs.

Lähettäjä: ei-toteutuneet 
Päivämäärä:   11.5.25 14:53:59

Kun eilen oli täällä aiheesta juttua, tuli mieleen, millaisia kokemuksia aiheesta on? Millaisilla ennustajilla olette käyneet (eli millä välineillä on ennustettu), ja miten ennustukset ovat pitäneet paikkaansa? Ovatko käynnit olleet ilmaisia vai maksullisia?

Jos olette itse ennustaneet, mihin olette vetäneet rajan, että mistä kerrotte/ette kerro?

Re: Ennustuksista, toteutuneet vs.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 15:43:56

Kauan kauan vuosia sitten ennustettiin että joudun ulosottoon, olin unohtanut asian kunnes kävi juuri niin.
Ihmissuhteissa on eräs "käärme" nähty monesti oikein. Paljon on nähty oikein mutta pieleen menneitäkin löytyy. Maksanut olen aina.

Lähettäjä: Bosse 
Päivämäärä:   11.5.25 16:30:31

Tarpeeksi monta ennustusta kun kertoo niin joku sattuu ehkä oikein. Tarotit jne ovat täyttä soopaa, kukaan ei osaa ennustaa tulevaisuutta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.5.25 16:35:26

On ennustettu nuorena sitä perinteistä vaurasta elämää, matkoja ja kaikenlaista onnellisuutta.

Olen ollut aina vähävarainen, köyhä, enkä ole koskaan matkustellut ja ikää kohta 60v. Onnettomia asioita on elämään mahtunut paljon.

Mutta hei vielä kelkka ehtii kääntyä :D

Lähettäjä: Juujuu 
Päivämäärä:   11.5.25 22:47:10

HT-netissä joku, joka halusi olla ennustaja ja uskoi itse itseensä, ennusti minulle vuosia sitten, etten löydä parisuhdetta enkä saa enää lapsia. Samana vuonna aloin seurustella ja olemme edelleen yhdessä + lapsia on useampia.

Jo paljon aikaisemmin tunnettu selvännäkijä suuteli minua poskelle ja sanoi, että suudelma tuo minulle onnea. Häntä arvostan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.