Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko mielenterveyshoitajille töitä?

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   11.5.25 12:37:23

Harkitsen lähihoitajaksi opiskelua, mielenterveys- ja päihdetyöhön suuntautuminen kiinnostaisi. Onko täällä alan ihmisiä? Millainen on työtilanne? Kuulisin mielelläni myös kokemuksia käytännön työstä.

Olen keski-ikäinen alanvaihtaja. Tärkeänä kriteerinä uudelle alalle on helppo ja nopea työllistyminen, mahdollisuus tehdä ilta- ja /tai yötyötä on iso plussa. Uutta korkeakoulututkintoa en enää halua lähteä suorittamaan ainakaan, jos sitä ei voi tehdä työn ohessa.

Re: Onko mielenterveyshoitajille töitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 12:45:40

Olen psyk sh ja valmistunut sairaanhoitajaksi kaksi vuotta sitten. Olen ollut kaksi lyhyttä pätkää työttömänä.

Mt- ja päihdepuolen haaste naishoitajille on se, että monissa paikoissa pitää olla pallivahvuutta tarpeeksi. Naislähihoitajien tilanne on vielä haastavampi, sillä yleensä naiset sitten halutaan sairaanhoitajina.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   11.5.25 13:02:04

., hyvä tietää. Työllistymisen kannalta varmin suuntautumisvaihtoehto taitaa olla sellainen, jolla voi tehdä töitä kotihoidossa. Siis ainakin jos varhaiskasvatuksen ala ei kiinnosta.

Lähettäjä: Kati 
Päivämäärä:   11.5.25 13:09:31

Töitä olisi mutta palkanmaksajia ei löydy kun kaikkialla vain supistetaan ja säästetään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 13:15:15

” Töitä olisi mutta palkanmaksajia ei löydy kun kaikkialla vain supistetaan ja säästetään.”

Tämä on kyllä todellisuus kaikilla hoitajilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.5.25 13:18:44

Palkkaavat psyk. Puolelle mieluiten sairaanhoitajia ainakin erikoissairaanhoidon puolelle. Pienkodeista en osaa sanoa, ovat usein yksityisiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.