Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokramökin varaaminen (kikkailu)

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   11.5.25 10:01:37

Otsikko nyt on ihan tyhmä.

Sama omistaja omistaa 6 vierekkäistä mökkiä. 1 yö on 100e ja 2 yötä 400e.

Tarvitsemme vain yösijan 2 yötä, joten 200e on kipuraja.

Kysyin jo voisiko tehdä tarjouksenn 2 yölle. Ei vielä vastannut.

Aloin miettimään olisiko törkeää varata 1. yötä varten ylsi mökki ja toista yötä varten toinen saman omistajan mökki siitä vierestä? Näin pääsisin 200e:lla.

Vai onko tämä jotenkin epäkohteliasta?

Nimim ekaa kertaa mökin vuokraushommissa.

Re: Vuokramökin varaaminen (kikkailu)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.5.25 10:06:26

Järjetön hinnoittelu. Tottakai varaisin kaksi yksittäistä yötä!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.5.25 10:08:59

Mä varaisin jostain muualta majoituksen. En luottaisi henkilöön, jonka hinnoittelu on noin järjetön.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 10:10:30

”Mä varaisin jostain muualta majoituksen. En luottaisi henkilöön, jonka hinnoittelu on noin järjetön.”

Mä en myöskään viitsisi tukea noin järjetöntä toimintaa :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 10:52:39

Omituinen hinnoittelumalli. Sisältyykö kahteen vuorokauteen jotain extraa, muutenhan tuossa ei ole mitään järkeä?

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   11.5.25 10:57:34

No älytön systeemi! Mutta kun teitä kerran on useampia lähtijöitä, niin tehkää niin, että yksi varaa pe-la ja toinen la-su (tai mitkä ne päivät sitten onkaan). Kun varaus on ok, niin kerrotte vuokraajalle, että on sama porukka kyseessä. Toki voi ikävimmillään tehdä sen, että pakottaa teidät poistumaan muutamaan tunnin ajaksi.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   11.5.25 12:43:57

Älytön hinnoittelumalli, jos olet sen oikein ymmärtänyt. Yleensä majoittajat pyrkivät välttämään yhden yön vieraita, kun niistä on enemmän vaivaa (siivous ja lakanoiden vaihto heti 1 yön jälkeen). Itse olen nähnyt lähinnä siihen tyyliin hinnoiteltuja, että 1 yö 150 ja 2 yötä 200.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.5.25 13:48:34

Arvaan et 1 yö on 18 00 - 10 00. Eli 2 erillistä yötä ei sisältäisi päiväaikaa.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.5.25 14:48:46

” Mä varaisin jostain muualta majoituksen. En luottaisi henkilöön, jonka hinnoittelu on noin järjetön.”

Tämä.

Lähettäjä: rkrk 
Päivämäärä:   11.5.25 14:59:57

Aivan järjetön hinnoittelu.

Yleensä yksittäiset yöt on kalleimpia ja useampi yö putkeen halvempi per yö kuin yksittäinen yö.

Esim. yksi yö 100 e, kaksi yötä 180 e, jne. Eli kun ottaa monta yötä putkeen, niin hinta per yö halpenee aina vähän tai ainakin niin, että ekan yön jälkeen yöt vähän halvempia, eli eka yö 100 ja ja sen jälkeen 90 e.

Toki jos on pitkään, niin siivottavaa voi olla enemmän eikä riitä enää pikapyyhkäisy, mutta ei tarvitse joka yön jälkeen olla siivoamassa ja pyykkäämässä lakanoita. Toki yksittäisten öiden jälkeen peitot, tyynyt ja patjat pysyy puhtaampina eikä tarvitse niistä pestä pinttymiä, mutta muuten moni arvostaa enemmän niitä jotka ovat kerrallaan kaksi-kolme yötä kuin vain yhden yön.

Lähettäjä: noonoo 
Päivämäärä:   11.5.25 15:33:19

Järjetön hinnoittelu! Todellakin varaisin kaksi erillistä yötä, jopa samaan mökkiin. Varaudu kuitenkin, että joudut kantamaan kamasi pihalle esim. 11-15 väliseksi ajaksi (check out ja uusi check in).

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   11.5.25 19:50:01

Olet todennäköisesti ymmärtänyt jotain väärin, linkitä ihmeessä mökkien ilmoitukset.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.5.25 20:41:19

Eikä ole kyse esimerkiksi siitä että ensimmäinen yö osuu viikolle ja toinen viikonlopulle?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.