Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko hienoon ravintolaan mennä, jos...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 01:09:38

...ei ole varaa viiniin tai ei käytä alkoholia?

Re: Voiko hienoon ravintolaan mennä, jos...

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   11.5.25 01:31:58

Ei voi.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.5.25 01:45:06

Ihan järjetöntä rahanhukkaa joka tapauksessa. Työnantajan piikkiin on tullut istuttua jos jonkinlaisessa paikassa, enkä ikimaailmassa maksaisi niitä hintoja itse. Silkkaa riistoa suhteessa siihen, mitä saa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.5.25 01:59:13

Totta kai voi. Paremmissa paikoissa on myös alkoholiton juomapaketti.

Päivämäärä:   11.5.25 02:51:26

Ja voi kuulkaa juoda vaikka ihan vettä! Tänäänkin meillä oli useita pöytiä, joissa ei nautittu lainkaan alkoholia. Ihan normaalia.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.5.25 05:23:40

Eka pitää määritellä mikä on hieno ravintola. Oman ostarin baari on hieno. Siellä vesilinjalla oleva on todennäköisesti kyttä tai joku muu outö jolla lääkitys estää dokaamisen.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   11.5.25 07:05:47

Et sitten mitään pöljempää kysyttävää keksinyt. Ajattelitko, että seurueen autoa kuljettavan pitäisi mennä syömään johonkin pikaruokalaan sillä aikaa, kun muut syövät ravintolassa.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   11.5.25 08:37:46

Tietenkin. On aivan normaalia juoda esimerkiksi vettä ruuan kanssa.

Päivämäärä:   11.5.25 10:23:57

Mä en ole 10 vuoteen juonut alkoholia. Käyn silloin tällöin ravintoloissa syömässä, joskus kalliimmissakin. Juon vettä tai alkoholitonta viiniä. Nykyään alkoholitonta viiniä tai kuohuviiniä tai olutta alkaa olla suurimmassa osassa ravintoloista. Alkoholia käyttämättömiä on syystä tai toisesta yhä enemmän.

Lähettäjä...k 
Päivämäärä:   11.5.25 10:24:15

Oon joskus syönyt paremmissa paikoissa. Yhteistä niissä oli pienet annokset.
Nälkäisenä kannataa etsiä joku bitza & kebap paikka. Niiden annokset ovat suuremmat.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.5.25 10:35:31

No se ravintola on "hieno" juuri sen takia, että siellä toteutetaan asiakkaan toiveita. Voit juoda vaikka maitoa, jos haluat.

Päivämäärä:   11.5.25 10:42:13

"Oon joskus syönyt paremmissa paikoissa. Yhteistä niissä oli pienet annokset."

Kuinka kertoa, ettei ole koskaan syönyt maistelumenua kertomatta sitä. Ei, todellakaan ei jää nälkä. Toki osa suomalaisista uskoo yhä, että "ei ole nälkä" tarkoittaa jäätävää ähkyä. Ikävää, kun tällaista on osalle iskostettu päähän lapsesta saakka. Ylipaino on ikävämpi juttu ja tottumuksista vaikea päästä eroon.

Päivämäärä:   11.5.25 12:12:30

Itse tykkään vedestä ruokajuomana. Varsinkin jos annoksen maut ovat hienompia. Joku pizza ja kebab ja burgerit sopii limsan kanssa, muut ravintolaruuat syön mieluiten veden kanssa. Alkoholittomista viineistä en oikein tykkää. Juohan niitä, mutta eivät ole hintansa väärtti. Itse myös koen, että niin viinit kuin kaikki muutkin makujuomat sekoittavat annoksen makuja. Vaikka moni puhuu miten viini täydentää kokonaisuutta, en itse koe näin. Nautin mauista eniten veden kanssa.

Ainut mikä on hyvä, niin joku raikas mocktail jälkiruuaksi. Vaikka monesti tarjotaan alkuun.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.5.25 12:41:23

Jos jaksat sitä juomista jankkaamista ja tyrkyttämistä niin siitä vaan. Itse en jaksa.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   11.5.25 12:44:06

Entäs jos ei halua maistelumenua vaan jonkun toisen? Tarjoilijako sen päättää?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.5.25 12:55:21

/: Joissain paikoissa on tarjolla vain maistelumenu joissain sekä maistelumenu, että lista. Jos on molemmat, niin toki saat tilata ihan mitä itse haluat

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   11.5.25 12:57:37

Entä sitten? Viimeksi tilasin elämysmenun, muuta ei ollut tarjolla. Että joissakin paikoissa näin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   11.5.25 13:10:39

Ajattelen taas niin päin, että hienossa ravintolassa ei ole sopivaa vetää lärvejä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.