Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten ladata Spotifyistä kappale?

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   9.5.25 22:46:25

Mulla on Premium-tilaus ja kaiken järjen mukaan mun pitäisi pystyä lataamaan musiikki Spotifyistä. Kaikissa ohjeissa sanotaan, että paina lataus-painiketta, mutta miä en kyllä löydä sitä minkään kappaleen yhteydestä. Osaisko joku auttaa, että mistä hitosta se löytyy?

Re: Miten ladata Spotifyistä kappale?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   9.5.25 23:09:52

Siis onko sinulla jo jotain musiikkia ladattuna? Minulla näkyy siinä, että kun avaa soittoluettelon, kappalelistan yllä näkyy melko pieni soikio jossa lukee "lisää kappaleita". Kun sitä klikkaa, aukeaa sivu jossa ehdotetaan kappaleita. Niiden perässä on ympyrän sisällä plussamerkki jota klikkaamalla kappaleen saa lisättyä soittoluetteloon.

Tai jos haluaa etsiä jonkin tietyn kappaleen on tuon sivun yläreunassa hakukenttä mihin voi kirjoittaa haluamansa kappaleen tai artistin nimen. Kun kännykästä painaa suurennuslasin kuvaa (alareuna oik.) saa listan artistin appaleista tai kappaleen (tai useita, jos on saman nimisiä kappaleita). Niiden perässä on taas se plussa ympyrän sisällä, ja sitä klikkaamalla saa ladattua kappaleen. Näin minulla, ja muistaakseni premium on tämä omakin spotifyni.

Päivämäärä:   9.5.25 23:10:49

Eli se ympyrän sisällä oleva plussamerkki on se latauspainike.

Lähettäjä: Sptf 
Päivämäärä:   9.5.25 23:22:16

Yksittäisiä kappaleita ei voi ladata, vain soittolistoja. Kun katsot soittolistaa, siellä on ympyrä jossa nuoli, siitä saat ladattua soittolistan niin että voit kuunnella myös offline.

Päivämäärä:   10.5.25 18:14:06

En ole ladannut ainuttakaan soittolistaa vaan aina yksittäisiä kappaleita milloin miltäkin artistilta, ja hyvin toimii myös offline.

Vai olenko minä nyt käsittänyt tässä jotain väärin..?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.5.25 18:16:54

Najadin ympyrä, jossa on plussamerkki, lisää vain kappaleita soittolistaan. Offlineen saa ladattua ainoastaan soittolistoja, ja Najadilla taitaa olla automaattiset lataukset päällä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.5.25 18:17:43

Ja nimenomaan latausnappi on toi ympyrän sisällä alaspäin oleva nuoli, kuten yllä jo kerrottiin.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   10.5.25 18:21:52

Minä ymmärsin että aloittaja haluaisi ladata kappaleen "ulos" spotifystä, siis niin että olisi vaikka puhelimella omana tiedostonaan.

Näin ei siis voi tehdä, vaan musiikkia voi ladata sovelluksessa kuunneltavaksi ilman nettiyhteyttä. Itselläkään kyseistä vaihtoehtoa ei kyllä näy yksittäisten kappaleiden kohdalla vaan pelkästään soittolistoissa.

Päivämäärä:   10.5.25 19:13:28

.., voi olla, pitääpä joskus tarkistaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.