Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halusin vain avautua, että en kelpaa kenellekään

Lähettäjä: 100+ 
Päivämäärä:   9.5.25 20:27:41

Halusin vain avautua, että en kelpaa kenellekään. Tuolla aiemmassa topikissa kysyttiin saako lihavat seksiä ja vastasin olevani 36v neitsyt nainen eli en ole koskaan kelvannut kenellekään. En saa myöskään Tinderissä mätsejä. Tai jos saan, eivät ne puhu mitään tai vastaa mitään. Treffeillä olen ollut elämäni aikana viisi kertaa, aina eri miehen kanssa.
Kerran minulla oli parin vuoden tapailusuhde mutta ei edennyt mihinkään halaamista pidemmälle. Mies ei halunnut kertaakaan edes suudella. En tiedä, miksi halusi edes tapailla minun kanssa, ehkä buustasi omaa itsetuntoaan vain. Jätti minut lopulta ghostaamalla.
Ja olen ihan korkeakoulutettu ihminen, lihava mutta en edes kauhean ruma. Luonteeltani rauhallinen ja ystävällinen, nähdäkseni ihan tavallinen ihminen. Kai minut on tarkoitettu elämään yksin loppuelämäni ajan. Asun pienellä paikkakunnalla, joten täällä ei tarjontaa oikein ole ja muuttaa en halua, kun on vakituinen työpaikka.
Halusin tosiaan vain avautua, koska tuntuu niin pahalta. Ei tarvitse kommentoida mutta saa toki sanoa tsemppaavia tai loukkaavia sanoja, ihan miltä itsestä tuntuu. Paljon puhutaan mediassa miehistä, jotka jäävät ilman parisuhdetta ja seksiä mutta on meitä ikisinkkuja naisiakin, jotka emme ole kelvanneet koskaan kenellekään.

Re: Halusin vain avautua, että en kelpaa kenellekään

Lähettäjä: halaus 
Päivämäärä:   9.5.25 20:40:52

Tinder ei ehkä toimi, mutta enempi seksiin keskittyvät yhteisöt voisivat olla väylä eteenpäin. Kaikille vartalotyypeille on faneja, jotkut etsivät nimenomaan uhkeampaa ja muhkeampaa eikä meikäläinen rimppakinttu lattatissi kelpaa. Älä vielä luovuta! Aivan takuuvarmasti joku unelmoi just sinusta, ette ole vaan vielä löytäneet toisianne.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.25 20:44:25

No, ensimmäinen askel on tietysti käydä paikoissa, joissa on ihmisiä/uusia ihmisiä. Ei koti-kyläkauppa-työpaikka tyylillä tapaakaan ketään, ellei töihin satu tulemaan uusi työntekijä jonka kanssa kolahtaa. Tai voi kaupastakin seuraa löytää, jos rohkeasti itse lähestyy ihmisiä. Ei kyse ole siitä että sinä et kelpaisi.

Tässä maassa on tuhansia miehiä jotka eivät ikinä tapailisi juuri minua, mutta ei se kerro mitään muuta kuin sen, että ihmiset on erilaisia.

Lähettäjä: jahas 
Päivämäärä:   9.5.25 20:45:39

elä kuule sure. olen hoikka liikunnallinen nainen mutta kun oon vain ruma, niin en kelpaa minäkään.
ei se painosta ole kiinni.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.5.25 20:47:45

Paljonko ylipainoa on? Omilta kyliltä et varmastikaan löydä ketään, koska olet leimautunut yksinäiseen rooliisi.

suomi24 on sellainen, että jos kuvailet sinne ongelmasi, eli kerrot kaipaavasi seksikokemuksia, jono ulottuu naapuripitäjään. Laita mieluummin, että haluat tutustua uusiin ihmisiin sekä kaverina, eroottisessa mielessä että mahdollisena seurustelukumppanina. Sitten tapaat ensimmäiset 12.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.5.25 21:00:16

Mä veikkaan ettei sinussa ole oikeasti mitään vikaa ja varmasti on miehiä joille kelpaisit juuri tuollaisena. Kerroit että asut pienellä paikkakunnalla, jossa sitä valinnanvaraa ei vaan yksinkertaisesti ole!

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   9.5.25 21:07:41

Uskon vahvasti että harva meistä on täydellinen. Miten vakka löytää kantensa onkin henkimaailman asioita. Ainut miten itse voi asiaa edistää on hakeutua ihmisten seuraan. Kotoa ei tuskin kukaan tulee hakemaan.
Ei sillä loppupeleissä yhdessä viihtymisen kannalta ole väliä minkä kokoinen tai näköinen on jos sielu kumppanuus kohtaa.
Tsemppiä ole oma itsesi niin se riittää. Niillä mennään..

Päivämäärä:   9.5.25 21:12:08

Niin ei se seksittömyys ole suurin ongelma, kun ei ole koskaan kokenut niin ei tiedä mistä jää paitsi. Enemmän haluaisin löytää parisuhteen, vaikka edes kaukosuhteen, joten en halua seksi edellä lähteä etsimään mistään suomi24:sta. Ja vaikka varmaan vaikutan epätoivoiselta niin jonkinlaiset kriteerit sentään minullakin on, enkä halua "vain jotakuta".

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.5.25 21:18:07

Noita treffipalstoja on tosi paljon, joissa voi alkuun vaan viestitellä Ihan alkuun tulee mieleen e-treffit, en ole noita paljon nyt seuraillut. voisit jollekin sellaiselle laittaa rehellisen ilmoituksen itsestäsi, ja sitten viestitellä. Jos se johtaa halailuun tai muuhun, ni se on vaan hyvä asia.
Rehellinen ilmoitus on avainasia! =)

Tsemppiä!

Lähettäjä: mietiskelen 
Päivämäärä:   9.5.25 23:49:53

Syö vähän lisää suruusi

Lähettäjä: eie 
Päivämäärä:   10.5.25 00:43:54

Pienellä paikkakunnalla pieni tarjonta tosiaan rajoittaa.

Onko syynä oikeasti lihavuutesi vai se, että ajattelet, ettet kelpaa lihavuutesi takia ja käyttäydyt sitten luotaantyöntävästi? Sinuun ei edes haluta tutustua, kun ajattelet koko ajan "En kelpaa kuitenkaan kun oon lihava"?

Tuo on hyvin yleistä myös lyhyillä miehillä. Valittavat koko ajan, etteivät kelpaa naisille, koska ovat liian lyhyitä. Ja lyhyt on siis "alle 180 cm". Todellisuudessa heidän pituutensa ei ole ongelma, vaan asenne ja käytös. Jatkuva valitus "en kelpaa" ja lisäksi ovat usein ylimielisiä, halveksivia ja itsekeskeisiä. Ei ketään kiinnosta alkaa sellaisen kanssa millekään, kun saisi koko ajan kuunnella valitusta ja halveksintaa.

Sen huomaa jo siitä, että ne 170-senttiset miehet, jotka eivät ole asennoituneet "en kelpaa" -tyylillä, ovat kyllä löytäneet itsellen vaimon.

Ja jos ongelmasi todellakin on lihavuutesi, niin miksi et ole laihduttanut? Moni saa jo ruokavaliolla ja liikunnalla kiloja pois ja nykyään saa aika helposti myös lääkkeellistä apua laihduttamiseen. Ja viimeinen vaihtoehto on sitten lile, mutta se on sen verran isompi asia, että ihan heti siihen ei kannata alkaa.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   10.5.25 05:35:23

Mees käymään turkissa, niin sielt löytyy monta kandidaattia

Lähettäjä: Lisää 
Päivämäärä:   10.5.25 06:15:24

Mä olin just tulossa sanomaan samaa että Alanyaan lomalle siellä itsetunto kasvaa ja saat huomiota yllin kyllin.
Ja kotimaan asiaan pienellä paikkakunnalla on huono tarjonta tee viikonloppu matka Tampereelle tai Helsinkiin ni alkaa löytyä .

Päivämäärä:   10.5.25 09:00:54

Olen pohtinut tuota omaa käytöstäni, mutta mielestäni en ole luotaantyöntävä. Ujo varmaankin enemmän ja viihdyn omissa oloissani, on totta että kotoa ei kukaan tule hakemaan. Kun ei kuitenkaan viihdy baareissa tai yöelämässä, on sellaisiin lähteminen aika kaukana mun persoonasta. Ja olen kyllä yrittänyt laihduttaa, mutta se ei vaan onnistu.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   10.5.25 09:06:13

Laita profiili suomi24 niin varmasti löydät treffi seuraa. Ihan tavallisia miehiä siellä on niiden muutaman vonkaaja seassa.

Päivämäärä:   10.5.25 09:07:17

Kokeile edes suomikaksnelosta tai jotakin vastaavaa. Laitat, että olet nätti, mutta pyöreähkö. Tämä karsii joitakin - mutta osa kiinnostuu. Ja et sano, että haluat seksiä, vaan muotoilet jotenkin epämääräisemmin, että haluat tutustua avoimin mielin erilaisiin ihmisiin.

Sitten tapailet, ja samalla mietit ja kartoitat, mitä haluat. Varmaan joudut vähän matkustamaan, jos asut syrjässä.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.5.25 09:23:25

Mie jäin kirjoittelemaan tällä palstalla yhteyttä ottaneen ihmisen kanssa. Ja Juhannuksena tulee viisi vuotta ensimmäisestä tapaamisestamme.
Eli luo joku nimetön sähköpostiosoite ja laita se näkyviin tälläiseen keskusteluun.
Ja varaudu et kiinnostava ihminen asuu kaukana.

Päivämäärä:   10.5.25 09:26:51

Lapissa puhutaan kiimakilometreistä. Niitä ajellessa löytyi minunkin kumppani.

Lähettäjä100+ 
Päivämäärä:   10.5.25 12:25:49

Jos joku nyt haluaa ottaa yhteyttä, niin tuostapa se onnistuu. Enemmän taitaa naisia täällä pyöriä mutta saahan sitä aina kokeilla

Lähettäjä: Tai 
Päivämäärä:   10.5.25 15:49:41

Suomi24 löysin puolison ja elämäni rakkauden. Rekisteröidy sinne, vaikka alkuun ilman kuvaa. Esittelyteksti hyvin rajallinen, etsin parisuhdetta asiallisesta vapaasta miehestä- tyyliin. Olen hyväntuulinen ja rauhallinen nainen. Seksi ehdotuksia saat ekan viikon aikana vähintään 50 mieheltä, joista todennäköisesti 48 on varattuja. Mutta sit voi lisäksi tulla aitoja parisuhdetta etsiviä, joista alat sopivimpia soittamaan.

Lähettäjä: dmd 
Päivämäärä:   10.5.25 16:02:29

"Ja olen kyllä yrittänyt laihduttaa, mutta se ei vaan onnistu."

Millä keinoilla? Kuinka kauan?

Useampi kaverini on laihduttanut roimasti ihan elämäntapamuutoksella, ei siis lihavuusleikkausta tai laihdutuslääkettä. Eivätkä ole edes yrittäneet mitään kitukuureja vaan pysyviä muutoksia, joilla paino putoaa tasaisesti ja järkevästi ja kilot ei tule takaisin kun "palaa normaaliin". Kun se "normaali" on se, millä kilot kertyi, niin eihän sillä tietenkään sitten pysy saavutetussa painossa :D

Moni, joka ei ole onnistunut, jaksaa kokeilla uutta ehkä kuukauden, ja sitten valittaa "En minä laihtunut kuin muutaman hassun kilon!". No jos olisit jatkanut samaa rataa, olisit laihtunut vielä pari hassua kiloa ja sen jälkeen vielä muutaman hassun kilon ja ajan kuluessa olisi laihtunut aika hemmetin monta hassua kiloa.

Ja se muutama kilo kuussa on todella hyvä tahti, jos samalla treenaa lihaksia niin, että kilot todellakin lähtee nesteestä ja rasvasta eikä lihaksista.

Eli jos pidät lihavuuttasi syynä kelpaamattomuudellesi, niin laihduta sen verran, että kelpaat edes itsellesi. Jos et kelpaa edes itsellesi, niin ethän silloin voi odottaa, että kelpaisit kenellekään muullekaan. Ja jos et aio laihtua, niin sitten opettelet kelpaamaan itsellesi tuollaisenaan.

Lähettäjä: hww 
Päivämäärä:   10.5.25 16:05:53

Onko aloittaja se sama tyyppi, joka aiemmin yritti saada rahaa laskujen maksuun?

Päivämäärä:   10.5.25 16:35:47

minua ei pitkät miehet miellytä. kikkeli tissien välissä ja miehen tissit naamalla. kivaa? no ei.
en halua puntin nostajaa enkä vinkuheinää. ihan tavallinen setävartalo esim on ok.
on mistä ottaa kiinni muttei nyt ihan liikaa.
alakerrasta suosin niitä pienemmän varustuksen omaavia. iso jos mahtuu puolitiehen niin ei kummallakaan kivaa.
valintoja valintoja.
ei liity aiheeseen, anteeksi avautuminen.

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   10.5.25 16:40:19

Painosi ei ole syy sille, että olet sinkku. Mutta jos painosi on omassa mielessäsi tehnyt itsetunnostasi viinirypäleen sijaan rusinan, niin se taas voi hyvin yksi syy ollakin. Mutta pienet pirisi se isoin ongelma on. Eli rohkeasti kalastamaan avoimemmalla vesille! Äläkä itse mollaa itseäsi, se ei ainakaan lisää viehätysvoimaasi tippaakaan.

Lähettäjä: katti 
Päivämäärä:   10.5.25 17:23:35

ehdotan vkonloppu reissua johonkin isompaan kaupunkiin. Siellä ulos syömään ja hieman istuskelemaan baareihin jonkun kaverin kaa. Jos ei ole kaveria mutta uskallusta riitää ni sit tinder treffejä vieraassa kaupungissa tekemään.

Lähettäjä: hhs 
Päivämäärä:   10.5.25 17:36:32

Kaverin kanssa istuminen voi karkottaa ehdokkaita. Voi saada paremmin seuraa jos menet yksin. Mutta tosiaan poistu kotoa, vaikka toiseen kaupunkiin. Mene esim. kahvilaan istumaan yksin ja katsele samalla vähän ympärillesi ja hymyile, jos joku katsoo sinua. Jos vain piiloidut puhelimen tai kirjan taakse, niin se karkottaa muita.

Hyvä keino on myös laittaa päälle jotain huomiota herättävää, esim. kirkkaan värinen paita tai laukku.

Minulla on valtavirrasta poikkeavat hiukset, ja todella usein joku aloittaa keskustelun kommentoimalla hiuksiani että onpa kivat ja onko ne luonnostaan tuollaiset. Ihan luonnollisen väriset kyllä ovat, mutta muuten tällaisia ei ole jokaisella vastaantulijalla.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   10.5.25 17:41:57

Aloittaja, kyllä kelpaat aivan varmasti. <3 Syy (vastentahtoiselle?) sinkkuudellesi on vain ja ainoastaan se, että asut syrjässä etkä käy missään. Itsekin olin tuossa mielentilassa asuessani reilu 10 vuotta landella ilman että kävin missään. Ei tullut kukaan kotoa hakemaan (vaikka olenkin ihan "normipainoinen ja -näköinen"). :D Kun muutin kaupunkiin ja aloin liikkua muutenkin ihmisten ilmoilla, niin kyllä niitä tilaisuuksia alkoi sadella. Miesystävä kuitenkin löytyi ihan sattumalta netistä, ei edes miltään seuranhakusivulta - tavattiin keskusteluiden perusteella ilman kuvien vaihtoa. :)

Päivämäärä:   10.5.25 17:43:51

hhs:n neuvot ovat muutoin oikein hyviä, mutta kahviloissa ei istuskele isoja määriä vapaita, nelikymppisiä miehiä. Jos isommasta kaupungista löytyy ikäistesi iskubaari, sitä kannattaa kokeilla. Muutoin netti on varmin.

Lähettäjä: hhs 
Päivämäärä:   10.5.25 18:30:47

"hhs:n neuvot ovat muutoin oikein hyviä, mutta kahviloissa ei istuskele isoja määriä vapaita, nelikymppisiä miehiä."

On totta, että vapaat miehet hengaavat enemmänkin baarissa ja yökerhossa. Mutta koska itse en juurikaan juo enkä käy baareissa, enkä halua itselleni sellaisissa viihtyvää miestä, niin en todellakaan halua myöskään etsiä itselleni miestä baarista.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.5.25 18:48:17

Lähettäjä: 100+ on oikeassa. Pienellä paikkakunnalla liikkuu vähän väkeä. Ja tuskin kukaan tulee hakemaan sinua kotoa.
Eli siun pitää lähteä liikkeelle.
En tiedä kotiseutusi tanssilavoista, ravintoloista ja paikoista joissa ikäisistä ihmisiä liikkuu. Mut siun pitää mennä paikkoihin joissa käy ihmisiä. ( Lähihuoltamon baari ei oo ehkä hyvä paikka.)>
Joudut ehkä lähtemään lähikaupunkiin, kauemmas, ehkä uuteen harrastukseen.

Olit pistänyt netti osoitteesi näkyviin. Se on hyvä alku. Uskallus koittaa jotain uutta. Jatka samaan malliin.

Päivämäärä:   10.5.25 19:58:17

En käytä alkoholia, joten baareissa ei tule käytyä ja oletettavasti arvomaailma on aika erilainen heidän kanssaan, jotka siellä käyvät. Toki voihan sinne eksyä just silloin joku mies, jolle ei alkoholi juurikaan maistu mutta todennäköisyys on aika pieni - ennemmin siis jostain muualta lähtisin katselemaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.5.25 06:21:52

Hankkiudu joihinkin sinua kiinnostaviin ryhmiin. Esim saunaseurat, Lapin kävijät, puutarhan ystävät ja mitä näitä onkaan. Baareissa tosiaan helposti kohtaa juuri vääränlaisia tyyppejä ainakin pysyvämpää parisuhdetta ajatellen. Lisäksi yökaverin jäljiltä jää usein itseinho vaivaamaan.
Tai mistäs minä tiedän näitten vahvalibidoisten sielunelämää mutta itselle oleellista on se hengenheimolaisuus.
Nyt on kevät joten kaikilla intoa uusiin asioihin.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   11.5.25 07:46:20

"hhs:n neuvot ovat muutoin oikein hyviä, mutta kahviloissa ei istuskele isoja määriä vapaita, nelikymppisiä miehiä. Jos isommasta kaupungista löytyy ikäistesi iskubaari, sitä kannattaa kokeilla. Muutoin netti on varmin."

Tämäpä. Ja vaikka kahvilassa poikkeuksellisesti istuisi vapaa nelikymppinen mies, ei niissä ole juuri tapana ottaa kontaktia tuntemattomiin. Ei ne uskalla, kun 90 % naisista pahoittaisi mielensä tällaisesta lähestymisestä, että piru kun ei saa kahviaan rauhassa juoda, etenkin jos se mies ei itseä miellytä. Eikä se mies tiedä, onko nainen varattu. Muun muassa näistä syistä lähestyminen usein vaatii sen baarin, kun ne yleisemmin tulkitaan iskupaikoiksi ja alkoholi vie liiat estot.
Tuplakyssärillä hyvät vinkit, jos ei baariin halua. Onhan niitä harrastuksiin liittyviä sinkkuryhmiä, jos niissä aktiivisesti postailee niin joku saattaa ottaa yhteyttä. Tai laittaa ihan esittelynsä sinne.

Päivämäärä:   11.5.25 08:20:39

Jos vielä baareja miettii, sellainen keski-ikäisten kantapeikkojen kaljabaari ei ole raittiille mikään eldorado. Sen sijaan ne mitä ennen kutsuttiin diskoiksi ja yökerhoiksi, voivat toimia, jos ne on suunnattu muille kuin kaksikymppisille.

Esim. Helsingin keskustassa on 'Mummotunneli', joka koostuu (saman omistajan) kahdesta-kolmesta ravintolasta, terassista ja kellarikerroksen yökerhosta, ja jossa perinteisesti on käynyt vanhempaa väkeä. Tämmöinen aito iskupaikka on hyvä tutustumiseen, ja siellä kävi ainakin ennen myös ei-juoppoja.

Tosin Mummotunnelinkin imagoa on kuulemma viime aikoina 'yritetty tietoisesti nuorentaa' (aivan kuin nuorisopaikkoja ei jo muutenkin olisi). Eli suosittelen yhä vain sitä nettiä, ja sieltähän lähes kaikki nykyään löytävät jonkun, jos ovat löytääkseen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.5.25 08:22:50

Itse olen pohtinut samaa etten kelpaa kenellekään parisuhteeseen.
Seksiin kelpaan kyllä.
En hirveästi tykkää käydä missään mutta tinder, Facebook dating olleet käytössä.
Ylipainoinen olen mutta ihan nätti ~30 v.

Ehkä se prinssi jostain vielä tulee vastaan! :)

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   11.5.25 08:41:16

Oletko yrittänyt mätsätä lihavien miesten kanssa? Voit myös valita laihduttsisitko vähän vai oletko mieluummin yksin.

Päivämäärä:   11.5.25 08:45:50

Tämäkin on ongelma, koska en viehäty lihavista miehistä. Tiedostan kyllä, että on turha vaatia kumppanilta normaalivartaloisuutta kun en itsekään siihen kykene. Varmaan lihavilta niitä mätsejä saisin mutta mieluummin olen yksin.

Lähettäjä: +50 
Päivämäärä:   11.5.25 11:58:28

Toi muuten on totta, että jos ei lihavista miehistä viehäty, niin se karsii paljon. Minulle tulee paljon fb datingissa ja suomi24 yhteydenottoja lihavilta miehiltä, mutta en vaan pysty. Skippaqn samantein. Olin aikanaan parisuhteessa miehen kanssa joka alle 10 vuodessa lihoi noin 30 kiloa, ja se kyllä hyydytti kaiken fyysisen vetovoiman. Se iso maha oli seksissä tiellä, ja miehen kunto niin surkea, että hän lähinnä halusi seksin aikana maata äksänä ja odottaa että minä teen kaiken. Tästä suorastaan traumatisoituneena välttelen lihavia miehiä.
Toki parisuhde on muutakin kuin seksiä, mutta kaverisuhdetta en nyt etsi.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   11.5.25 12:04:25

"Se iso maha oli seksissä tiellä, ja miehen kunto niin surkea, että hän lähinnä halusi seksin aikana maata äksänä ja odottaa että minä teen kaiken."

Tää on niin totta ikävä kyllä. Minulle kumppanin ulkomuodolla ei muuten olisi mitään väliä, koska harvemmin tavisnaisilla muutenkaan on rahkeita fyysisesti viehättäviin miehiin, sen verran harvinaisia ovat. Mutta kun näillä muhkummilla se kunto ei riitä panemiseen, ei sitten millään. Ei ole mitään epäseksikkäämpää kuin selällään jättivauvana makaava mies.

Lähettäjä: hwh 
Päivämäärä:   11.5.25 15:31:17

Minulla on kaverina mies, joka joskus laihdutti 20 kg omien sanojensa mukaan. En ole tuntenut häntä vielä tuolloin painavampana, vaan vasta hoikistuneena ja aika timminä.

Hän puhuu todella halveksivaan sävyyn itsestään "silloin läskinä" ja halveksii ihan avoimesti pulleita ja lihavia ihmisiä.

Tuollainen käytös on todella luotaantyöntävää.

Eli vaikka löytäisikin hoikemman miehen, niin kannattaa selvittää mikä hänen kantansa on lihomiseen ja siihen, mitä jos hän itse lihoo tai puoliso lihoo.

Olen aina ollut normaalipainoinen, mutten vo itodellakaan taata, että pysyn aina normaalipainoisena, saati hoikkana. Monet ruoka-aineet turvottavat, joten olen itsekin joskus ihan järkyttynyt siitä, miten raskaanaolevalta näytän. Enkä todellakaan haluaisi, että joku pitäisi minua huonompana tai varsinkaan sanoisi, että olenpa kamalan näköinen ja kai ajattelin laihduttaa.

Vaikka sinä et lihavana tuollaiselle kelpaa, niin voin taata, etttei hänkään kelpaa sinulle etkä haluaisi tuollaista puolisoa itsellesi.

Minäkään en viehäty lihavista miehistä ja varmasti se vaikuttaisi, jos mieheni lihoisi reilusti. Mutta itsensä halveksiminen ja toisten haukkuminen on suora nounou.

Ja jos pidät itseäsi huonona lihavuuden vuoksi niin laihduta terveellisellä tavalla paino kaksinumeroiseksi niin, että kelpaat edes itsellesi. Tuo neuvo sinulle jo annettiinkin että kenellekään muulle et voi kelvata jos et kelpaa edes itsellesi.

Ihmiset ovat nykyään todella pinnallisia ja pitkiä parisuhteita on hankala luoda, joten älä todellakaan tyydy keneen tahansa. Ei se paljoa auta vaikka alussa olisi intohimoa, jos yhteisestä arjesta ei mitään tule. Kun se arki on se asia, joka parisuhteessa pitää olla toimiva.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   11.5.25 16:10:51

Miksi sitten sanot, että et kelpaa kenellekään, jos olet itse noin ulkonäkökriittinen?
Jos jahtaat vain niitä miehiä, joiden perässä on myös timmivartaloiset naiset, niin joo varmasti jäät rannalle ruikuttamaan. Et voi vaatia muilta sellaista, jota et vaadi ensin itseltäsi.

Päivämäärä:   11.5.25 17:07:02

En jahtaa ketään :) kuten sanoin, viihdyn hyvin itsekseenkin - 36 vuotta tähän mennessä. Läskilläkin saa olla käsittääkseni kriteerejä, olisihan se epäreilua toisellekin osapuolelle, jos olisi hänen kanssaan vain siksi että olisi joku ja kelpaisi jollekin.

Lähettäjä: eju 
Päivämäärä:   11.5.25 17:21:23

Kerrot, että viihdyt hyvin itseksesi ja silti aloitit ketjun siitä, ettet kelpaa kenellekään?

Lähettäjä: vikalista 
Päivämäärä:   11.5.25 19:04:26

Kun täällä nyt mietitään realistisesti ulkoista olemusta, entä sitten minä. Olen 50+, ja on sen verran probleemaa jaloissa, että liikun rollaattorilla tai kyynärsauvoilla. Kuinka paljon tämmöinen haittaa deittimarkkinoilla? Ero tuli osin terveyteni takia, mutta se oli lähinnä viimeinen niitti, kun oltiin muutenkin jo vuosia kuin sisko ja sen veli.

Paino normaali, ulkonäkö nuorekaskin, lapset jo isoja. Mutta yhtään porrasta en pääse, eikä luontoon ole asiaa. Tilanne voi parantua noin vuodessa, mutta mitään takeitahan siitä ei ole. Kuinka paljon tämä vaikuttaa - olkaa mahdollisimman rehellisiä, kiitos.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.5.25 21:54:14

Sinulle on varmasti joku jossain, uskon niin ja oletkin saanut hyviä vinkkejä lähteä kämpiltä :) onko sinulla ystäviä joilla olisi mieskavereita ja heidän kavereillaan edelleen mieskavereita tai jonkun linkin kautta jotain tyyppejä? Itse ihastuin ystäväni kaverimieheen..

Toinen: olen itse pieni alle 50kg nainen, ja oma ruotoni on erittäin muodoton. Oikein häpeän muodotonta kroppaani :( Toki vauvat aikanaan imeneet tisseistä ja kropasta viimeisimmät muodotkin mitä joskus ehkä oli, pieni höyhen oken enää jäljellä ilman muotoja ja tissejä. Minulle on erittäin noloa riisua alasti uusille miehille olenhan niin hoikka ja pieni. Eli meitä mahtuu monenlaista tänne kulkemaan, tsemppinä siis että vaikka olisi suuri tai pieni niin jokaisella taatusti omat ongelmansa. Yritän itsekin löytää itsestäni hyvää, joten sinulle paljon tsemppejä <3

Päivämäärä:   11.5.25 22:18:22

Osa miehistä pitää runsaammista, koska joka kauppareissulla näkee tämmöisiä pariskuntia, että komea mies ja runsas nainen. Toki sitten on laihojen faneja - nämä ovat itsekin usein kuivarunkoisia.

Naisen sairastumista kaikki eivät kestä, ja pitkäkin suhde saattaa lopahtaa, jos naisen terveys menee.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   12.5.25 02:17:24

Oman kokemuksen mukaan on paljon miehiä, joille ylipaino ei ole ongelma. Olen ollut aina pyöreä (muodokas) ja miehiä on riittänyt. Siis normaalipainoisia miehiä. Tietysti on näitä, jotka haluavat alle 50 kiloisen naisen, mutta hyvin moni tykkää että naisella on peppua, reittä ja rinnat. Tai sanotaanko näin, etten itse tykkää mistään kuivista miehistä vaan mielummin normaali tai rotevampi.

Yksi paikka mistä voisi Mummotunnelin lisäksi onnistaa on joku Ruotsin risteily tai erilaiset festarit. Ja ihan kuntosalillakin tulee kaikenlaista neuvojaa vastaan. Huoltoasemat myös täynnä miehiä, mene sinne esittämään avutonta autoilijaa. Avaa konepelti ja kohta siinä on jo joku auttamassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.