Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kondomin kanssa seksi on ihanaa!

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   9.5.25 17:37:40

Taitaa kaiketi olla epäsuosittu mielipide, mutta ai että miten "siistiä" ja miellyttäävää on kun spermat ei valu reisiä pitkin.

Tuntumassakaan en huomaa mitään eroa. En luovu kondomista enää ikinä!

Re: Kondomin kanssa seksi on ihanaa!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.5.25 17:42:11

Paljon parempi kyllä on kondomin kanssa, näin naisena, myös minun mielestäni.
Ei sotkua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.25 17:46:23

Joo ei minuakaan kondomi häiritse mitenkään.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   9.5.25 17:49:41

Miljoonasti parempi kortongilla. Lopetin hommat mun kotona, koska niin sotkuista, eikä mies ottanut vastuuta...joten jäi se seksi sitten :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.5.25 17:50:28

Jos mies haluu panna ilman kortsuaniin laittakoot piuhansa poikki, mä en kroppaani hormoneita tunge minkään miehen mieliks, varsinkin ku mulle on ihan sama onko kortsu vai ei :D jos vikisee niin se on vasektomia tai heippa. Kyllä muitakin ottajia on, ei kukaan oo sen arvoinen.

Lähettäjä: afrodite 
Päivämäärä:   9.5.25 18:06:46

Samaa mieltä! Ja miehelleni tuo just sopivasti lisää kestävyyttä, että homma toimii ja näin myös hän nauttii enemmän kun ei niin sanotusti tule jo melkein reisilleen ennen aloitusta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.5.25 18:18:11

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 9.5.25 17:46:23

Joo ei minuakaan kondomi häiritse mitenkään.

Lähettäjä: Eroja on 
Päivämäärä:   9.5.25 18:26:10

Toiset naiset tykkää ottaa spermat sisälleen, päälle, kasvoille tai suuhun.
Jotkut oikein nauttii että saavat valutella spermaa pildestään vielä miehenkin päälle ja löhöillä päällä eritteissä.
Siinä on silloin tekemisen touhu ja tuoksut.

Lähettäjä: Xz 
Päivämäärä:   9.5.25 18:29:51

Joo, naisena ei kortsun kanssa tuntumassa ole eroa ja homma on paljon siistimpää. Pysyy myös oman alapään pH-arvo paremmin oikeana, kun ei tulla sisälle.

Lähettäjä: Älläri 
Päivämäärä:   9.5.25 19:33:02

Miksiköhän mun mielestä tuntuma kärsii todella paljon kortin kanssa? Olisi mukavan siistiä, mut tuntuu niin huonolle et ei siitä touhusta tule mitään, mieluummin hoidetaan hommat sit muutoin.

Ja olen siis nainen.

Lähettäjä: Älläri 
Päivämäärä:   9.5.25 19:33:35

Korjaus: kortsun kanssa

Päivämäärä:   9.5.25 19:34:54

Meillä on menty koko neljännesvuosisadan parisuhde kondomilla.
Minulle ei ole sopinut hormonaalinen ehkäisy.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.5.25 19:38:00

Huh, vihaan kortsuja. Menee heti fiilis kunnse kumipuku on päällä... siis ei ole mun juttu sitten alkuunkaan. Rakastan sitä kun mies panee paljaalla ja tulee sisään, ihan parasta ja se kiihottaa! :) ja olen nainen!

Päivämäärä:   9.5.25 19:38:04

Toiset naiset tykkää ottaa spermat sisälleen, päälle, kasvoille tai suuhun.
Jotkut oikein nauttii että saavat valutella spermaa pildestään vielä miehenkin päälle ja löhöillä päällä eritteissä.

Nii ei siinä sit muuta ku mieheltä piuhat poikki kun sille kuitenkin tärkeämpää, naisenko pitäis oheisseurauksista kärsiä. Kuparikierukkakaan ei oo mikään turvaton helppo juttu

Päivämäärä:   9.5.25 19:41:57

Juu miks pitää pilata terveys kortsuilla? Koko kyrpäki haisee ja maistuu kortsulle sen jälkeen kun sen ottaa pois, ei taida teollisuus olla sun puolella ;) mutta vielä pahempi taitaa olla ne hormoonit, joten hyi mies joka sellasta vaatii :D missä muussa yhtä itsekeskeinen?

Päivämäärä:   9.5.25 20:01:07

Kondomin ainoa huono puoli on se, ettei extempore-seksin harrastaminen onnistu kaikkialla (ellei kanna niitä mukanaankin). No toki ehkä se laittaminen joskus on vähän tympeä, kun tekisi mieli vain repiä vaatteet päältä vaikka keittiössä ja alkaa hommiin, jotenkin mulla se paras ”kiima” laskee siinä kun mies kipaisee hakemaan kondomia.

Ja ikäväkseni myönnän, että myös joskus kun olen itse todella märkä niin kondomi vähän liukastaa hommia minun makuuni liikaa - mies ei tosin ole valittanut silloinkaan. :D

Endometrioosin takia jouduin aloittamaan e-pillerit, mutta silti mennään kumin kanssa välillä. Ihan vain koska on minulle niin paljon helpompaa, kun mälliä ei valu loppu päivää jalkojen välistä.

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   10.5.25 09:31:21

"Kondomin ainoa huono puoli on se, ettei extempore-seksin harrastaminen onnistu kaikkialla (ellei kanna niitä mukanaankin). No toki ehkä se laittaminen joskus on vähän tympeä, kun tekisi mieli vain repiä vaatteet päältä vaikka keittiössä ja alkaa hommiin, jotenkin mulla se paras ”kiima” laskee siinä kun mies kipaisee hakemaan kondomia."

Tällaisissa tilanteissa mies laukeaa sitten suuhun jollei kortsua ole kummallakaan taskussa tai lompakossa.

Kun seksiä ruvetaan harrastamaan ex tempore jossain, niin todennäköisesti paikkakin on sitten sellainen, ettei sieltä laukeamisen jälkeen ihan helpolla pääse spermoja itsestään tyhjentämään, joten en niitä silloinkaan alakertaani halua.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   10.5.25 11:21:13

Juu ei ole... Kyllä se kumipuku vaan tuntuu, eikä hyvältä :/
Mies joskus huvikseen haluaa kumia käyttää. Siisteys, hmm, no ei sitä tavaraa nyt tunteja valu, käy WC:ssä puhdistautumassa ja laittaa vaikka pikkuhousunsuojan jos tuntuu että tarvis.
Meillä on kyllä lähes aina ulottuvilla jotain paperia, pyyhe tms jolla alkuun enimmät pyyhkäistä.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   10.5.25 12:35:51

WC:ssä puhdistautumassa tai pikkuhousunsuoja? Oikeasti ette käy suihkussa seksin jälkeen? Iik.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   10.5.25 12:56:07

Kondomin kanssa? Mieluummin miehen #

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   10.5.25 13:08:05

No meillä harvoin niitä eritteitä levitellään pitkin kroppaa tms jotta olisi tarpeen joka puolelta peseytyä uudelleen... Kun yleensä suihkussa on käyty ennen sitä, ei tosin aina jos vaikka ne pikaiset. Ja joskus saatetaan harrastaa seksiä kaksikin kertaa peseytymättä välissä. Ei nyt mitään suuseksiä kuitenkaan siinä tapauksessa, se kun ei läheskään joka kerta edes kuulu repertuaariin.
Iiiik! :D
Exä aikanaan hämmästyi suuresti ja ihan positiivisesti, kun lauettuaan vatsalleni en sillä sekunnilla rynnännyt suihkuun niitä kuuraamaan, vaan pyyhkäisin vaan pois siinä hetkessä ja pötköttelin vielä hetken. Hänen aiempi puolisonsa kun oli suhtautunut spermaan kuin ydinjätteeseen :D Ja tämän kaverin jäljiltä kyllä ihan pesu oli tarpeen, ja se sperma tuoksahti siitä huolimatta koko päivän alakerrassa jos sinne oli tullut...
Nykyisen tuotos on onneksi ihan neutraalia eikä jää stinkkaamaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.25 13:08:46

"Toiset naiset tykkää ottaa spermat sisälleen, päälle, kasvoille tai suuhun.
Siinä on silloin tekemisen touhu ja tuoksut."

Joku mies taas fantasioi, tulitko oikeen laudalta.

Lähettäjä: En 
Päivämäärä:   10.5.25 16:13:52

Tulin sängystä, hyvin nukutun yön jälkeen. Kiva pitää kivaa leppoisasti kyljellään ja laukoa sisään ja jäädä siihen asentoon jäähdyttelemään ja pitämään läheisyyttä. Lurpsahtaa sitten aikanaan ulos kalu ja liemet.
Aamulla herää vähän koppuraisella lakanalla toisen vierestä ja kuivunutta spermaa haaroissa ja karvoituksessa ihan irti rapsuteltavaksi. Tai useasti menee vielä aamukivatkin samoilla sotkuilla.

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   13.5.25 14:03:34

En suosi kondomia,tuntuma on parempi ilman. Ehkä kannattaa harkita piuhojen katkaisua, näin olen tehnyt itse :)

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   14.5.25 07:51:46

Mun mielestä seksi naisen kanssa on ihanaa, tosin ei ole kokemusta miehistä. Kortsun käyttö on ihan okei.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.