Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ulkomailla tinderöinti (Ranska, Saksa)

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   9.5.25 00:59:19

Pelaatteko tinderiä ulkomailla ja käyttekö treffeillä?

Itsellä edessä kesällä reissu Ranska-Saksa akselille ja vähän houkuttaisi jonkun paikallisen tapaaminen.
Aiemmin on tullut Tinderiä huudatettua vain Briteissä ja siellä homma oli ihanan kevyttä. Asialliset viestit, julkiset tapaamispaikat, muutama kiva baari-ilta ja muistoksi jäi facebook-ystävyydet. Silloin mulla oli matkassa kaveri, jonka kanssa oltiin sovittu tarkistussoitot jne. Nyt oon matkassa ihan yksin ja lievästi mietityttää hullut sarjamurhaajat. Kiinnostaa siis kokemukset em maista.

Re: Ulkomailla tinderöinti (Ranska, Saksa)

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.5.25 04:55:13

Et todellakaan ala "pelata tinderiä" jos olet ja matkustat yksin!!!

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.5.25 06:39:16

Jos on julkiset tapaamispaikat, onhan tuo aika turvallista. Noissa maissa, jos tapaa asiallisia viestijöitä, on samanlaista väkeä kuin Suomessakin. Baareissa tosin voi tutustua myös ilman tinderiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.25 08:23:05

Olen asunut Saksassa ja käytin siellä ok cupidia. Ihan samalla tavalla se toimii kun Suomessakin mutta pysyttele julkisella paikalla missä on paljon ihmisiä. Älä lähde kävelylle puistoon tmv illalla. Sanot, että asut paikallisen kaverin luona, joka odottaa sinua kotiin. Et mene kenenkään autoon, kämpille jne. Ja seulo ne ihmiset tarkkaan. Esim Saksassa on 84 miljoonaa ihmistä joten kaikennäköistä kaveria löytyy.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   9.5.25 08:45:16

En ole koskaan lomareissuilla pelannut tinderiä, mutta olen asunut useissa eri maissa.

Ja kyllä ihan olevana naisena olen rohjennut mennä treffeille ihan samallatavalla kuin Suomessa. Samanlaiset säännöt pätee Suomessa ja ulkomailla, tavataan julkisella paikalla ja ei lähdetä minnekkään syrjäkujille kaksin deitin kanssa.

Päivämäärä:   9.5.25 17:10:25

Kiitos hyvistä vastauksista. Ehkä saattaisin käyttää tuota "paikallinen kaveri majoittaa"-vinkkiä, se vaikuttaa toimivalta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.5.25 17:20:58

Kannattaa kokeilla, ja tosiaan vain julkisilla paikoilla. Silloin et voi menettää mitään mutta voit saada loppuelämän ihmissuhteen =).

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   9.5.25 17:29:41

-
Mamuja?

Eikös alottaja itse ole se mamu siellä ulkomailla?

Päivämäärä:   13.5.25 13:58:56

Edwin: ööö,ei?

Lähettäjä: hohhjoijaa 
Päivämäärä:   13.5.25 14:11:27

Kyllä vaan olen lomilla tinderöinyt. Matkustan nykyään aina yksin, joten toi on hyvä tapa saada seuraa jos sitä haluaa.

Olin just Espanjassa viikon ja tapasin Tinderin kautta pari miestä. Toinen oli suomalainen, joka asuu Espanjassa. Kävin hänen veneellä parina päivänä. Espanjalaisen kanssa hoidettiin yksi ilta hänen siskonsa koiria. Oltiin baarissa 4 chihun kanssa :D

Edellisellä reisulla kävin patikoimassa Espanjalaisen miehen kanssa. Tinderistä sekin.

Jos aina vaan pelkää pahinta, ei koe mitään kivaa!

Päivämäärä:   13.5.25 16:58:01

Jaa, joku on täällä jo ryhtynyt käyttämään mun nimimerkkiä. :D Ja kyllähän miä siellä ulkomailla eräänlainen mamu olen, tai oikeastaan matu, maahan tulija.

"Lähettäjä C.A. 
Päivämäärä 13.5.25 13:58:56
Edwin: ööö,ei?"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.