Lähettäjä: XY
Päivämäärä: 9.5.25 11:34:41
Heikkouksia nyt voisivat olla esimerkiksi
- epäjärjestelmällisyys tai viime tipassa tekeminen > pyrin aikatauluttamaan työtä kalenteroimalla ja suunnittelemalla omaa toimintaa
- kärsimättömyys
- kielitaito > kouluttautuuko? Miten?
- jonkin osaamisalueen koulutuksen puute, ja tuoda esiin, että on valmis/halukas kouluttautumaan tässä asiassa, ja on jo osaamista asioista a b ja c
- hankaluus ottaa vaikeita asioita puheeksi (omaa epämukavuusaluetta) > esimerkiksi kokee tärkeänä työyhteisön tuen, yhteiset linjaukset, tietyt toimintamenetelmät, on kouluttaunut asiaan kuitenkin kurssilla z
- kirjalliset tuotokset tai IT > ihan rohkeasti voi tuoda esiin jos näin on, tai on vaikka lukihäiriö. Että pärjää kyllä tarpeellisissa asioissa, mutta toivoo niihin selkeät ohjeet ja perehdytyksen, ei ehkä omaksi vastuualueeksi
- olen kova jännittäjä > olen käynyt vaikkapa viestinnän/jännittämisen kursseja tms, valmistaudun esityksiin ajoissa ja harjoittelen etukäteen, minulla on tarkat rutiinit ennen esiintymisiä... jne.
Realistisia asioita. Heikkouden ei tarvitse olla luonteenpiirre, vaan oikeasti vaikka heikompi taito, johon työn järjestämisellä, työhön perehdyttämisellä ja johtamisella vastataan.
-
|