Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koiran pitäisi mennä hammashoitoon...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.5.25 20:32:16

ja olen nähnyt sellaisen unen, että merkitsi jonkun kuolemaa, se ehkä kuollut oli koirien keskellä. Toteutuneita enneunia olen nähnyt ennenkin, suku on ihan haka sellaisia unia näkemään. Uskallanko viedä?

Re: Koiran pitäisi mennä hammashoitoon...

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   7.5.25 20:35:18

No minä en usko tuollaisiin eli veisin. Anestesia on aina riski.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   7.5.25 20:36:54

Eli pelkäät, että hoitava taho kuolee, jos viet koiran sinne?

Päivämäärä:   7.5.25 20:37:16

... ja kun riski on jo tiedossa.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   7.5.25 20:41:34

Totta kai viet, koska enneunet on ihan höpönlöpöä.

Itse näen todella paljon unia ja hyvin vaihtelevia ja jos haluasin alkaa tulkitsemaan unia niin että ovat enteitä niin tapahtumia ja yhtäläisyyksiä kyllä löytyy, jos kaivamalla haluaa kaivaa. Totuus kuitenkin on se, että koska näe joka yö monta unta ja kirjo on laaja niin väkisin löytyy normaalista elämästä yhtäläisyyksiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.5.25 20:57:01

viet paikkaan jossa inhalaatioanestesia ja hoitajat niin parhaat mahikset että kaikki menee oikein hyvin

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   7.5.25 21:04:07

Mikä on vaihtoehto? Koira kärsii kipeästä suusta?

Järkevät vaihtoehdot on: hoidatat tai lopetat. Lopetus on halvempi ratkaisu, jos siis rahasta kiinni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.5.25 23:33:20

Tänään varasin ajan kissalle joka täyttää 19v ajan hammashoitoon. Kissalla kilpirauhasen liikatoiminta ja siihen lääkitys ja on hyvässä hoitotasapapainossa. Anestesiassa on riskit mutta en halua että kissa kärsii hampaiden takia ja eläimet on tosi hyviä salaamaan kivut viimeseen asti. Jo edesmennyt koirani kävi hammashoidossa 15vuotiaana. Vähän pitempään meni heräily anestesiasta kun oli joutuneet reippaammin antaan aineita niinku aina ..eli 16.5vuotiaaksi <3

Päivämäärä:   8.5.25 05:46:31

-, ihana lukea vaihteeksi jotain noin positiivista, oikein lämmin läikähdys tuntui sydämessä kun joku hoitaa eläimiään noin hyvin <3 olisivatpa kaikki sinun kaltaisiasi!

Mutta aloittajalle: itsekin näen enneunia mutta joskus olen myös erehtynyt. Tai olen jäänyt odottamaan sitä kamalaa minkä piti olla tulossa ja nyt niistä on jo esim 5 vuotta kulunut eikä vieläkään ole tapahtunut. Olen myös ajatellut että jos on niin tarkoitettu niin sitten on. Eli veisin kyllä aina hoitoon koska se on oikein tehdä ettei tarvitse kipeän suun kanssa olla :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.