Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Menetkö reissuun yksin ? Kysymys aina

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.25 18:34:35

Pistänyt merkille et aina kun oon menossa tai käyny jossain, aina kysytään menetkö yksin? Ne on ne samat ihmiset jotka näkee aina vaivaa siitä että menen yksin hyvin moniinki paikkoihin enkä koe siitä muuta ongelmaa kuin sen että toiset aina kyseenalaistaa. Viihdyn töissä pääsääntöisesti omissa oloissani vaikka toki on työkavereita, mutta esim taukoni haluan viettää yksinäni. Miksi minun yksin olo on näin iso ongelma

Re: Menetkö reissuun yksin ? Kysymys aina

Lähettäjä: Lll 
Päivämäärä:   7.5.25 19:01:29

Teen myös about kaikki asiat yksin ja työkaverit kysyvät olinko puolison kanssa vai yksin. Koen sen olevan small talkia ja jotkut ovat kertoneet olevansa vähän kateellisia, kun menen hyvillä mielin yksin ja heiltä jää menemättä jos ei ole kaveria mukaan. Jotkut taas eivät voi ymmärtää miten joku viihtyy yksin. Niin tai näin, olen varma ettei mun yksin meneminen ole kelleen mikään ongelma, vaan nää jutut on ihan tavallista kahvipöytäkeskustelua tutuksi käyneiden työkavereiden kanssa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.5.25 19:04:28

Nythän on muotia olla persoonallisuustyyppiä 'sigma', ja sellainen hieman introvertti ja oman tiensä kulkija.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.25 20:01:24

Enoo kyllä muotitietonen millään tapaa. Ja tällänen ollut jo lapsesta asti, joten..

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   7.5.25 21:01:55

Mä matkustan enimmäkseen yksin. En myöskään ole mikään muotitietoinen eikä mua kiinnosta yhtään mikä on muodissa. Koiranäyttelyihin mennessä on usein kaveri tai pari mukana, mutta muuten matkustan yksin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.5.25 15:12:06

Ihan normi smalltalkia minä taidan olla törppö kun en kysy kenen kans henkilö menee tai käynyt vaan minne/missä kävi ja oliko hyvä reissu :-) Nykyisessä työpaikassa olen ollut puoltoista vuotta ja aina työyhteisössä on niitä joita kiinnostaa siviilisääty ja asuuko jonku kanssa ym. Aluksi näitä uteliaita hämäs kun puhuin ja nykyäänkin puhun "me" muodossa mutta "me" tarkoittaa koiraa ja kahta kissaa joiden kanssa asun :-) Olen ollut 18vuotta sinkku siis ei perinteistä parisuhdetta mutta suhteita kylläkin. Alkaa onneksi jo ikä suojeleen että kukaan edes ystävistä saatikka sukulaiset tuputa mulle miestä ja että kyllä sinä vielä jonku löydät (saat ;-D ) .

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.25 15:18:22

"Miksi minun yksin olo on näin iso ongelma"

Ei se ole ongelma kenellekään muulle kuin sinulle itsellesi ilmeisesti kun aivan tavallisesta kysymyksestä otat itseesi.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.5.25 15:26:30

Neutraali kysymys.
Olettavat sinun menevän yksin, kuten yleensä, siksi kysymyksen asettelu on tuo. Loukkaantuisitko myös, jos he kysyisivät, että kenen kanssa menet ja joutuisit vastaamaan, että yksin? Miten minusta tuntuu, että työkaverit eivät olisi voineet kysyä oikein, vaan kaikki vaihtoehdot ovat vääriä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.