Lähettäjä: -
Päivämäärä: 7.5.25 13:11:04
Olen varmaan viimeiset 5 vuotta halunnut hiha-tatuoinnin patch tyylillä, mutta olen todella huono keksimään ideoita siihen, enkä halua hihaa suoraan pinterestistä kopioituna. Mulla on toki joitakin valmiita ideoita, ajatuksia ja teemoja, mutta haluaisin jonkun artistin oman taiteellisuuden ja luovuuden myös näkyvän siinä. Joten kysymys kuuluu, onko mahdollista/yleistä kysyä suoraan jotakin tiettyä tatuoijaa suunnittelemaan hihan asiakkaalle? Sillä tavalla että itse annan joitakin ideoita mitä siihen haluan ja tatuoija tekee samoin. Ymmärrän, että useimmiten ihmiset tekevät hihaa pikkuhiljaa, mutta jos nyt kuvitellaan tilanne, että tiedän haluavani hihan ja haluaisin apua suunnittelussa, enkä vain käydä tatuoimassa vähän väliä random paikkoihin jotain kuvia.
Ps. Jos joku nyt haluaa painottaa että tatuointien tulisi sisältää joku syvällinen merkitys itselle, niin olen eri mieltä, itse koen ne myös vain taiteellisina teoksina enkä vaadi jokaiselta tatuoinnilta jotain vahvaa yhteyttä johonkin.
|