Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tatuoijat/tatuoinnista tietävät!!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.5.25 13:11:04

Olen varmaan viimeiset 5 vuotta halunnut hiha-tatuoinnin patch tyylillä, mutta olen todella huono keksimään ideoita siihen, enkä halua hihaa suoraan pinterestistä kopioituna. Mulla on toki joitakin valmiita ideoita, ajatuksia ja teemoja, mutta haluaisin jonkun artistin oman taiteellisuuden ja luovuuden myös näkyvän siinä. Joten kysymys kuuluu, onko mahdollista/yleistä kysyä suoraan jotakin tiettyä tatuoijaa suunnittelemaan hihan asiakkaalle? Sillä tavalla että itse annan joitakin ideoita mitä siihen haluan ja tatuoija tekee samoin. Ymmärrän, että useimmiten ihmiset tekevät hihaa pikkuhiljaa, mutta jos nyt kuvitellaan tilanne, että tiedän haluavani hihan ja haluaisin apua suunnittelussa, enkä vain käydä tatuoimassa vähän väliä random paikkoihin jotain kuvia.

Ps. Jos joku nyt haluaa painottaa että tatuointien tulisi sisältää joku syvällinen merkitys itselle, niin olen eri mieltä, itse koen ne myös vain taiteellisina teoksina enkä vaadi jokaiselta tatuoinnilta jotain vahvaa yhteyttä johonkin.

Re: Tatuoijat/tatuoinnista tietävät!!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.5.25 13:17:41

Tottakai on. Voit viedä oman kuvan/piirroshahmotelman tai vain kertoa, mitä haluat.

Lähettäjä: Juho 
Päivämäärä:   7.5.25 13:36:35

Kannattaa kysyä, riippuu tatuoijasta miten valmiita hahmotelmia he haluavat ja miten paljon suunnittelevat itse. Kuvittelin itse, että tottakai kaikki voivat suunnitella itse joten menin vain ideoiden kanssa varatulle ajalle. Oli toki muutama kuva siitä, minkälaista haluaisin. Hän olisi toivonut vähän tarkempaa ideaa, mutta pystyi tunnissa piirtämään kuvan, joka sitten tehtiin. Ei ollut hiha, mutta oli iso kuva selkään.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   7.5.25 14:06:31

Tatuoijat mielellään tekevät paljon kerrallaan kuin pieniä kuvia sinne tänne. Etsi tatuoija, jonka tyyli miellyttää sinua itseäsi. Tatuoijilla on portfoliot nähtävillä, joista selviää heidän tyylinsä ja suuntautumisensa. Ja kyllä, voit ihan vain kertoa millaisia asioita haluaisit tatuointiisi ja hyvä tatuoija ideoi siltä pohjalta juuri sinulle sopivan kuvan. Voit myös lähettää esimerkkikuvia jos on jotain tiettyä mitä haluat. Jos jokin asia ei suunnitelmassa miellytä, sano se suoraan tatuoijalle. He eivät loukkaannu siitä, ja tekevät muutoksia suunnitelmaan.

Lähettäjä: Katja 
Päivämäärä:   7.5.25 14:56:26

Otin isomman tatuoinnin oikeaan käsivarteen, nyt kun laitoin valkoisen morsiuspukuni päälle niin kyllä yhdistelmä näyttää rumalta.
Kadun että otin !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.5.25 15:17:19

Katja: kuka kysy?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   7.5.25 15:19:10

Minulla taas on "tyhmä" ongelma. Olen halunnut aina tatuoinnin. Nyt yli nelikymppisenä keksin viimein minkä kuvan haluan. Ehkä vähän tylsä ja tavallinen, mutta minulle merkityksellinen.

Pelkään, että tatuoijat eivät jaksa tehdä tällaista tavallista tylsää tatuointia. En myöskään yhtään tiedä minne menisin, koska ei ole kokemusta. Olen katsonut eri vaihtoehtoja.

Lähettäjä: Juho 
Päivämäärä:   7.5.25 16:54:05

Ei kukaan kieltäydy tekemästä "tylsää" kuvaa :) Netistä vain katsoo kenen tyyli miellyttää eniten silmää ja ottaa yhteyttä.

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   7.5.25 17:31:59

"Minulla taas on "tyhmä" ongelma. Olen halunnut aina tatuoinnin. Nyt yli nelikymppisenä keksin viimein minkä kuvan haluan. Ehkä vähän tylsä ja tavallinen, mutta minulle merkityksellinen. "

Mulla oli vähän samantapainen "ongelma". Ehdottomasti oli ajatuksena suunnitella itse kuva, mutta se että joku toinen sen siirtää iholleni, oli jotenkin vieras ajatus. Taidetta itse jonkin verran tehneenä sain sitten "loistoidean", että minähän tatuoin sen ihan itse.
En ole koskaan välittänyt hienoista valokuvamaisista tai todella siististi tehdyistä tatuoinneista vaan tein sellaista mikä omaan silmääni on minunlaistani. Aivan sama onko se hieno jonkun muun mielestä. Neula ja mustetta, ei se vaikeaa ollut ja pidän tästä omasta, epätäydellisestä kuvastani. Jos taas piirrän tai maalaan esim muotokuvaa, siinä olen aivan toisella tapaa tarkka. Tähän rupsahtavaan nahkaan ei mielestäni enää edes jotenkin sopisikaan mikään mestariteos :D

Lähettäjä: Tatt 
Päivämäärä:   7.5.25 17:41:41

Monet tatuoijat tekee mielellään kaikenlaisia arkisiakin kuvia - tylsää ei olekaan! Arkisetkin leimat voivat olla aivan ihania, mulla on kolme sellaista pikkuleimaa.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   7.5.25 17:45:43

Mitä tuo viiva kyselee markkina-arvosta :D ?

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   7.5.25 17:46:21

Ylilautaviiva put a sock in it! Kai tiesit ettei naiset ole mitään kauppatavaraa? Mielipiteelläsi nyt ei muutenkaan ole mitään merkitystä.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   7.5.25 18:12:52

Olen kyllä noteerannut että harvinaisen tyhmiä provoamisyrityksiä tulee :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.25 19:26:16

Ainakin Julia Haaranen Helsingissä olis ihana tekijä aloittajan projektiin! Julia on mahtava tyyppi <3

Lähettäjä: Ff 
Päivämäärä:   7.5.25 19:29:32

Aloittaja kysy Ink Studio Vanillasta Tampereelta, jos on yhtään lähellä. Instagramista löytyy @inkstudio.vanilla

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.