Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi minusta tulisi oman anoppini kaltainen?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   7.5.25 10:02:18

Huono otsikko, en tarkoita vain minua vaan yleisestikin.

Tuli toisesta topasta mieleen. Olen kuullut ja nähnyt usein, että jos nainen moittii anoppiaan niin hänelle viisastellaan, että: "joskus sinustakin tulee anoppi" ja siihen sitten lisäillään, että miniäsi vihaa sinua ja ei anna hoitaa lapsiaan jne jne.

Miksi juuri huonosta anopista pitäisi ottaa mallia? Minulla on oikea hirviöanoppi, enkä koskaan voisi kuvitellakaan toimivani kuten hän. Äitini on hyvä anoppi ja mummo, samoin isäni anoppi oli hyvä anoppi ja mummo. Äidillänikin oli hyvä anoppi. Entinen anoppini oli superihana anoppina ja kuulemma myös mummona, ja sen voin hyvin uskoa. Miksi kukaan ei näistä naisista puhuttaessa viisastele, että vielä se sinustakin anoppi tulee?

Re: Miksi minusta tulisi oman anoppini kaltainen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.5.25 10:05:54

Todennäköisesti ne jotka sanoo, että sinustakin tulee tuollainen anoppi on itse juuri niitä, jotka ei ole anoppina kovin mukavia.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.5.25 10:26:08

Kuollut anoppi on hyvä anoppi - paitsi että se on sitten pyhimyksen asemassa.

Päivämäärä:   7.5.25 13:27:10

Ennemmin sitä omaan äitiinsä tulee kuin anoppiin.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   7.5.25 14:07:48

Miehillä tuppaa olemaan taipumus puolisokseen äitinsä kaltaisia naisia c:

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   7.5.25 15:49:09

Mies lähti merelle ja hukutti murheensa. Viiden päivän päästä anoppi ajautui rantaan.

Lähettäjä: näinkin päin 
Päivämäärä:   7.5.25 18:56:52

Enemmän minä taidan olla anoppina jo edesmenneen anoppini kuin oman äitini kaltainen. Äitini on määräilevä tuurijuoppo, jolla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Anoppini oli aivan ihana ihminen, joka toivotti minut lämpimästi tervetulleeksi perheeseen ja välit säilyivät senkin jälkeen kun erosin hänen pojastaan.

Minulla on kaksi aikuista tytärtä, joihin molempiin on läheiset välit. Toinen heistä on naimisissa ja pidän vävypojastani samoin kuin hänen perheestään kovasti. Äitini kanssa en juurikaan ole tekemisissä.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   7.5.25 19:06:05

Ihmeellistä vihaamista jos ei tykkää niin on vaan vähemmän tekemisissä. Minä öähetän miehen ja lapset anopin luo silloin tällöin. Itse en mene mukaan koska emme oikein tule toimeen. Toivon silti että miehllä on hyvä suhde äitiinsä ja lapsilla edes joku suhde isoäitiinsä. Minun ei tarvitse koko ajan olla kaikkien elämän keskipiste. Tämä osittainen suvaitsevaisuus toki olisi vaikeampaa jos asuttaisiin ihan lähekkäin.

Päivämäärä:   12.5.25 14:44:19

...: lähettäisitkö lapset mummolaan saamaan mummon rakkautta, jos siellä olisi vaarallisen likaista ja siellä röökattaisiin sisällä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.