Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ryhdytään suhteeseen, jollaista ei haluta?

Lähettäjä: Lapset, elikot jne 
Päivämäärä:   7.5.25 00:17:45

Täällä ja irl on vähän väliä marinaa siitä, kun mies pitää yhteyttä exään yhteisistä lapsista, kuinka mies kiukuttelee kun nainen ei voi tuosta vaan matkustella tai jäädä lorvimaan treffeille kun sillä on kissa, koira, hevonen tai joku asustaa samaa kotitilaa iäkkään vanhempansa kanssa ja kumppania häiritsee kun ei ole omaa rauhaa kun on käymässä.

Kun asia on oletettavasti tiedossa jo vasta deittaillessa, miksi haluta ja alkaa parisuhteeseen kun tiedossa on kyseiset rajoitteet? Jos haluaa teinityyppistä suhdetta, jossa toista pidetään maailmannapana niin miksi edes tutustua ihmiseen, jolla on velvoitteita? Jos en haluaisi miestä, joka tupakoi ja kaljoittelee niin olisin kohtuullisen tyhmä jos alkaisin suhteeseen sellaisen kanssa ja kiukuttelisin siitä, kun hän tupakoi ja kaljoittelee.

Re: Miksi ryhdytään suhteeseen, jollaista ei haluta?

Lähettäjä: Okk 
Päivämäärä:   7.5.25 00:35:52

Hyvä kysymys!

Mulla on mies jolla on alakouluikäisiä lapsia, ilmoitin hyvissä ajoin etten sitten osallistu mihinkään lapsihommiin mitenkään. Mies sanoi ettei haittaa, hän hoitaa itse ja lapsilla on myös äiti. Myöhemmin sekä mies että lasten äiti kiukutteli mulle kun en tosiaan osallistunut niihin lapsihommiin :D

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   7.5.25 00:39:04

No koska iso ja hyvä muna. En voi päästää menemään. Koitan pärjätä exän kanssa joka soittelee viikottain vaikkei heillä enää ole mitään yhteistä ja silloin tällöin ajelee hakemaan milloin mitäkin unohtunutta tavaraa... Heidän erosta 4v :))

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.5.25 00:51:44

En ymmärrä. Ehkä jotkut menee huumaan toisen ulkonäöstä tai omasta seksihimosta että aivot ei ota vastaan sitä tietoa jota toinen itsestään kertoo?

Päivämäärä:   7.5.25 01:01:22

LähettäjäNanna

Päivämäärä7.5.25 00:39:04

No koska iso ja hyvä muna. En voi päästää menemään. Koitan pärjätä exän kanssa joka soittelee viikottain vaikkei heillä enää ole mitään yhteistä ja silloin tällöin ajelee hakemaan milloin mitäkin unohtunutta tavaraa... Heidän erosta 4v :))

^Päivän naurut! :D :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.25 01:02:50

Nanna, onneksi heillä ei ole sitovaa LASTA! Auttaisko munakaan siihen enää kompensoimaan?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   7.5.25 01:08:28

Kuvitelma, että kyllä se asia/toinen sitten muuttuu kun on MINUN kanssani suhteessa, että MINÄ olen niin ihmeellinen että se tekee kaiken minun mieleni mukaan ja minua miellyttääkseen. Itsekkyyttä ja liikojen luulemista itsestään.

Eräskin mies kiukutteli kun exänsä kanssa oli niin hankalaa se, tämä ja tuo, kun sillä oli lapsia. Kyllä sillä varmaan oli ne lapset jo silloin kun aloittelivat vuoden mittaista suhdettaan, että sikäli.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   7.5.25 10:52:37

Koska ei osata olla yksin ja melkein kuka vaan käy.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.5.25 10:56:31

"Lähettäjä: Paskahomma
Päivämäärä: 7.5.25 10:52:37

Koska ei osata olla yksin ja melkein kuka vaan käy."

Tämä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   7.5.25 11:00:17

Yleensä syy on siinä, että ei vain ymmärretä sitä toisen elämää ja siihen liittyviä rajoituksia ja kuvitellaan, että kyllä se siitä.

Okei, jollakin on lapsi. Mitä se tarkoittaa? Riippuen lapsen iästä, persoonallisuudesta ja toisesta vanhemmasta tilanne voi olla vaikka millainen. Entäs sitten koira? Jollakin on helposti mukana kulkeva koira, jollakin hankala. Toisella on pihattohevosia, toisella yksi hevonen täysihoidossa.

Päivämäärä:   7.5.25 11:00:45

Koska ei ymmärretä miten ne velvoitteet käytännössä vaikuttavat arkielämään. Minulla on hevosia kotipihassa, eikä eläimetön seurustelukumppani varmastikaan osaisi kuvitella minkä verran ne menoja rajoittavat. Samoin kun minäkään lapsettomana en osaisi hahmottaa minkä verran esimerkiksi 12-vuotias lapsi rajoittaa yh-vanhemman menoja.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   7.5.25 11:01:52

Seurustelun alkuhuumassa sitä aikaa ja huomiota järjestetään toiselle eri tavalla kuin myöhemmin arjen koittaessa, jolloin odotukset ja oletukset suhteen dynamiikasta muodostuvat liian ruusuisen kuvan perusteella.

Päivämäärä:   7.5.25 12:36:53

Koska asiat realisoituu vähitellen, ei eka tapaamisella. Eikä täydellistä prinssiä/prinsessaa ole. Aina pitää tehdä kompromisseja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.