Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaisia ovat nuoretmiehet nykyään?

Lähettäjä: abc 
Päivämäärä:   6.5.25 07:19:16

Tuli mieleen vanhoista valokuvista, että nykyään 20-30v miehet vaikuttavat siisteimmiltä ja skarpeimmilta kuin omana aikanani.
Onkohan niiden maailmankatsomuskin muuttunut? Haluavatko ne perheen ja työn ja miten ne käyttäytyvät ja kohtelevat naisia?
Onko nuorissa tulevaisuus?

Re: Millaisia ovat nuoretmiehet nykyään?

Lähettäjä: Oliiivi 
Päivämäärä:   6.5.25 07:41:26

Olen itse kohta 30 ja kaikki tuntemani sekä tapailemani miehet tässä parikymppisestä tähän päivään ovat olleet aivan fiksuja, skarppeja, keskustelevia ja myös esim huolehtivat ulkonäöstään, käytöstavat kunnossa, kiinnostuneita kehittämään itseään sitä omanlaistaan tulevaisuutta ajatellen jne.. Ja paljon sanotaan vaikka ns avarampia ja rennompia suhtautumisessaan maailmaan ja muihin ihmisiin mitä tuntemani vanhemmat miehet. ei mitään ”jurottajat”. Minulla on naisena aina ollut turvallinen ja arvostettu olo miesten seurassa, oli kyseessä sitten ystävä, työkaveri, sukulainen tai kumppanini.
Mutta tiedostan ja ymmärrän, että tämä on ihan vain minun kokemukseni ja ”kuplani”!! Aivan takuulla löytyy kaikenlaisia muitakin, vaikka omassa ympäristössäni miehet ovatkin hyviä ja hauskoja tyyppejä.

Lähettäjä: jaksaavaa 
Päivämäärä:   6.5.25 07:45:15

Oman teinin koulukaverit, pojat siis, edustavat kyllä aika kirjavaa joukkoa. Ovat siis hitusen alle 20v. mutta pian kuitenkin. Joukkoon mahtuu niitä skarppeja, ystävällisiä, mutta on myös holtittomampia, ja aika moni käyttäytyy epäystävällisesti muita kohtaan, vaikka ovat ns. hyvin toimeentulevista perheistä.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   6.5.25 11:08:12

Naisviha pulpahtaa esiin näissä nuorissa miehissä hyvinkin voimakkaana ilmiönä, pistää miettimään onko kotikasvatuksella minkälainen vaikutus.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.5.25 12:21:20

Koulukiusaajatkin pääasiassa hyvin toimeentulevista perheistä,

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   6.5.25 14:04:51

Tosi laidasta laitaan. On paljon ujoja hissukoita, jotka ei uskalla edes nimeään sanoa ääneen, ja sitten niitä aggressiivisia rääväsuita jotka eivät pidä muita ihmisiä edes ihmisinä, ja kaikkea siltä väliltä.

Lähettäjä: Oldie 
Päivämäärä:   6.5.25 14:15:18

Minäkin muistelen, että ennen nuoret miehet oli sellaisia turjakkeita suurin osa ja ne kaikki alkoi seurustelemaan ja perustamaan perhettä kauhean aikaisin ja sellaisten "Justiina"-tyttöjen kanssa. Se maailmankatsomus ilmeisesti oli silloin monilla, että opiskellaan työhön ja perustetaan perhe.

Kaverini poika 27v. panostaa opiskeluun, koska haluaa nopeasti hyvään ammattiin ja ostaa asunnon ja matkustella rahoillaan. Se seurustelee kevyesti, mutta ei halua sitoutua tai hankkia perhettä. Ihan fiksu nuori ihminen minusta. Tuntuu välillä, että fiksumpi kuin minä ja äitinsä saman ikäisinä..
Oma kummipoikani on vähän nuorempi ja hyvin samankaltaisia suuntauksia silläkin.

Lähettäjä: Oldie 
Päivämäärä:   6.5.25 14:21:37

Taisi olla ihan vaan kirjoitusvirhe otsikossa, ei se maailma yhteen kirjoitusvirheeseen kaadu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.