Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastuminen vanhempaan mieheen

Lähettäjä: Sonjja 
Päivämäärä:   5.5.25 20:22:33

Työpaikalla on eräs hyvännäköinen mies, joka on huumorintajuinen ja hän tulee usein juttelemaan minulle. Tosin hän on sosiaalinen ja juttelee kaikkien kanssa, tuskin ajattelee minusta samalla tavalla. Tämä mies on noin 20 vuotta vanhempi, onko outoa ihastua niin paljon vanhempaan? Ärsyttää oma reaktio, yritän olla normaalisti ja unohtaa hänet, mutta aina katse jotenkin hakeutuu häneen.

Re: Ihastuminen vanhempaan mieheen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.25 20:26:29

Itse ihastuin myös töissä 20 vuotta vanhempaan mieheen. Selvisi että on naimisissa vaikkei käyttänyt sormusta. Ei tehdä enää töitä yhdessä, mutta edelleen on mukavin mies jonka olen tavannut. Hänessä on jotain mitä ei muissa ole tullut vastaan.

Päivämäärä:   5.5.25 20:34:09

Minä ihastun useinkin vanhempiin miehiin. Nykyisen 18 vuotta minua vanhemman kanssa olen ollut yhdessä 7 vuotta. En pidä asiaa outona vaikka tiedän että jotkut kummastelee vaikkeivat päin naamaa sano mitään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.5.25 20:39:00

Oma puolisoni on itseäni yli 20 vuotta vanhempi ja olemme olleet kauan yhdessä. Kyseessä oli työkaveri, jonka kanssa klikkasi heti ja kun myöhemmin 'jouduimme' tekemään töitä enemmän yhdessä, rakastuimme molemmat.

Voit itseksesi nautiskella tuosta kivasta tunteesta tai sitten katsoa jos jotain kehkeytyisi. Vanhemman miehen kanssa vaan kannattaa heti pistää poikki, jos mitään valta-asetelmaa tai epätasa-arvoa on havaittavissa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   5.5.25 20:50:51

En ole oikeassa elämässä ihastunut, mut telkkarin välityksellä vajaa 20v vanhempaan miesnäyttelijään :D en ehkä varsinaisesti ihastunut, mut jos tulis jossain tuolla vastaan niin huhhuh. Tälleen reilu kolmekymppisenä vielä jaksaa ihastella tollasia saavuttamattomia ukkoja.

Lähettäjä: Riitta 
Päivämäärä:   5.5.25 20:56:54

Ei ole iällä mitään väliä, kemiat vaikuttaa eniten.

Päivämäärä:   5.5.25 21:54:55

Kiitos kivoista vastauksista, ja ihania nuo teidän tarinat!

Hassua kuinka sitä ihastuu aivan erilaiseen tyyppiin kuin on alunperin ajatellut, että millaiseen ihastuu ja millainen sen ihmisen tulisi olla.

En kuitenkaan tiedä hänestä paljoa, on varmaan puoliso ja kaikki. Ja itsehän näytän vielä ikäistäni nuoremmalta, joten muiden silmissä näyttäisin enemmänkin tämän miehen lapselta..

Lähettäjä: kehari 
Päivämäärä:   5.5.25 21:59:18

Itse ihastuin 30 vuotta vanhempaan mieheen hihihihi

Lähettäjä: ääliö 
Päivämäärä:   5.5.25 22:07:23

Mitä ymmärrätte termillä "isähahmo"?

Lähettäjä: aikuinen nainen 
Päivämäärä:   5.5.25 22:08:13

Kannattaa muistaa, että kaikki miehet eivät viehäty kovin paljon itseään nuoremmasta naisista vaikka moni näin saattaa kuvitella.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.5.25 22:13:35

Ihastuin vanhempaan mieheen, nyt odotan että hän ottaa eron vaimostaan. Hän sanoi että on nukkunut jo pitkään sohvalla, ei ole mitään yhteistä vaimon kanssa enää. Olemme "seurustelleet" jo 5 vuotta, hitaasti etenee avioero. Mutta luotan häneen.

Päivämäärä:   5.5.25 22:36:13

Joo en oleta että hän pitäisi minusta sillä tavalla. Toki kiinnostunut osapuoli yleensä tulkitsee kaikki katsekontaktit ja jutustelut niin että toinenkin olisi kiinnostunut, vaikka oikeasti siinä ei olisi mitään :D

Lähettäjä: uuu 
Päivämäärä:   5.5.25 22:43:25

Olen myös nuorena ihan ilman mitään kummempaa syytä hakenut toisten kanssa katsekontaktia. Jotenkin vai toimi niin, eikä siinä itse edes kunnolla ajatellut mitään. En vieläkään tiedä mistä moinen...

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.5.25 06:45:55

Miehenä olen ihastunut 20vuotta nuorempaan NAISEEN.

Päivämäärä:   6.5.25 06:58:54

"Kannattaa muistaa, että kaikki miehet eivät viehäty kovin paljon itseään nuoremmasta naisista vaikka moni näin saattaa kuvitella."

Esim 30-vuotias nainen on jo ihan aikuinen ja kypsä, pistän vaikka pääni pantiksi että suurin osa 50v miehistä ottaisi hyppien keikkuen mieluiten sen ikäisen puolison jos pitäisi valita 30 vai 50v.

Päivämäärä:   6.5.25 07:45:20

Muistakaa naiset se skenaario, että kun paukaisette avioon 20v vanhemman kanssa, niin saatte olla 20 vuotta omaishoitajina. Miehet ovat lyhytikäisempiä ja sairastuvat siis keskimäärin naisia aiemmin. Mieskunto muuttuu 20 vuodessa myös melkoisesti, vaikka alkuhuumassa sitä ei miettisi.

Lähettäjä: Okkkk 
Päivämäärä:   6.5.25 09:05:01

Ei ole outoa vaan aika tavallista. Olen ittekin ollut korvia mylten ihastunut 25 vuotta vanhrmpaan ja jonkinlainen suhde n
Meillä myös oli. Tai siis yritän sanoa, että en ole koskaan ollut kehenkään muuhun yhtä ihastunut ja sitä ihastusta kesti vuosia.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.5.25 09:17:33

Olettaen että joudun olemaan miehen omaishoitaja 20 vuotta, olen sitä mielummin silloin kun olen itse 50v kuin 70v :D

Päivämäärä:   6.5.25 09:55:21

Nuo omaishoitaja kommentit on suorastaan typeriä. Kukaan ei tiedä päivien määrää. Omassa lähipiirissä ollut paljon vanhuksia, joista yhdessä oli omaishoitaja suhde, nainen oli yli 10v omaishoitajana 5 vuotta nuoremmalle miehelleen. Tosi monelle tullut äkkilähtö yllättäen.

Päivämäärä:   6.5.25 11:15:34

Mulla on tällä hetkellä nuorin miesystävä mitä ikinä. Hän on 12v mua vanhempi. Aiemmat olleet n. 15v vanhempia. Toki sitten teininä seurustelin muiden teinien kanssa eikä 30v miesten.

Lähettäjä: Valeriia 
Päivämäärä:   6.5.25 11:46:43

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 5.5.25 22:13:35

Ihastuin vanhempaan mieheen, nyt odotan että hän ottaa eron vaimostaan. Hän sanoi että on nukkunut jo pitkään sohvalla, ei ole mitään yhteistä vaimon kanssa enää. Olemme "seurustelleet" jo 5 vuotta, hitaasti etenee avioero. Mutta luotan häneen.

^^^

Minulla oli samankaltaista kuviota todella kauan sitten, lupailtiin suunnilleen kuu ja tähdet taivaalta. Ei sitä avioeroa koskaan tapahtunut, vaikka sitäkin oli vireillä. Veti ns. hätäjarrua, kun tajusi kaiken tutun ja turvallisen muuttuvan.

Lähettäjä: Fi 
Päivämäärä:   6.5.25 13:29:31

Vanhemmat miehet ovat kypsempiä (okei no ei tietysti kaikki.) ja niillä on elämänkokemusta. Hyvä valinta siis.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.5.25 15:44:49

Mulla on 17-vuotta vanhempi puoliso eikä mitään isätraumoja taustalla vaan ihan normaali isäsuhde, joka voi hyvin. Eikä puolisoni ole rikas vaan mulla on enemmän rahaa.

Lähettäjä: jhhjgjh 
Päivämäärä:   6.5.25 17:08:22

"Olettaen että joudun olemaan miehen omaishoitaja 20 vuotta, olen sitä mielummin silloin kun olen itse 50v kuin 70v :D"

^
ei kukaan halua viiskymppisenä alkaa paapomaan vanhusta; viisikymppisenä on vielä aika paljon nähtävää ja koettavaa ilman vanhuksen hoitamista 24/7/365.

Päivämäärä:   6.5.25 18:13:43

Jhhjgjh, paitsi monet "paapovat" vanhempiaankin tuossa iässä. Itse hoidan mielelläni puolisoani jos joskus tarvetta on, kuten hänkin on auttanut minua, kun olen apua tarvinnut. Ei siihen ikä mitenkään vaikuta.

Päivämäärä:   7.5.25 14:38:19

Mikä siinä onkaan kun paljon vanhemmat miehet vetevät puoleensa

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   7.5.25 14:52:53

Olettaen että joudun olemaan miehen omaishoitaja 20 vuotta, olen sitä mielummin silloin kun olen itse 50v kuin 70v :D

^ Sitten kun sinäkin olet 50, tulet olemaan ihan hiton iloinen, jos et hankkinut itseäsi dementoituvan ukkelin hoitajaksi siinä iässä kun muut naiset elävät vahvasti elämäänsä. :)

Päivämäärä:   7.5.25 15:21:46

Mikä oletus on, että 70v olisi seniili? Jotkut ovat, toisilla on pitkästi hyvää elämää edessä. Tiedän sekä seniilejä alle 70-vuotiaita, mutta myös yli 70-vuotiaita, jotka ovat edelleen täysillä työelämässä ja käyttävät lomansa matkusteluun. Toivon oman miehen kuuluvan jälkimmäiseen kastiin, vaikken tosin toivo olevan enää työelämässä, meillä ikäeroa 20 vuotta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.25 15:46:13

Mun äidillä oli 15 vuotta vanhempi mies. Nyt äiti on ollut muutaman vuoden haudassa ja mies edelleen terve ja hyväkuntoinen.

Päivämäärä:   7.5.25 15:52:42

Tulen tietenkin olemaan onnellinen siitä, että olen viettänyt elämäni rakastamani ihmisen kanssa, vaikka joku toinen ei itselleen suuren ikäeron suhdetta haluaisikaan.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   7.5.25 16:01:59

"Kannattaa muistaa, että kaikki miehet eivät viehäty kovin paljon itseään nuoremmasta naisista vaikka moni näin saattaa kuvitella."

Joo muutama sellainen varmaan maastamme löytyy joka ei viehäty, mutta kyllä se huomattavasti nuorempi nainen tuntuu olevan märkä päiväuni noin 98 prosentille viisi-kuusikymppisistä miehistä :D

Päivämäärä:   7.5.25 16:23:18

Kiinnostuuko keski-ikäiset miehet oikeasti nuoremmista naisista? Kumman he valitsee, mielummin ihan ok nuoren naisen vai täydellisen saman ikäisen?

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   8.5.25 14:34:07

Miehet kehittyvät hitaammin joten ei ihme jos vanhemmat kiinnostaa

Lähettäjä: Sepra 
Päivämäärä:   4.6.25 19:59:40

Miksi kaikki aina sanoo, että keski-ikäinen mies ottaisi nuoren naisen jos olisi mahdollisuus? Ei ole totta

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   4.6.25 21:08:21

Isäni on 18v äitiäni vanhempi. Äiti on halvaantunut aivoinfarktin seurauksena ja isä on hänen omaishoitajansa.

Päivämäärä:   4.6.25 21:14:28

Mies ei hyvin suurella todennäköisyydellä halua enää päälle 50-vuotiaana isäksi, kun ekan kierroksen lapset on aikuisia.

Päivämäärä:   4.6.25 21:15:45

Kannattaa unohtaa. Ei se ikäero tunnukaan kun kumpikin on työelämässä. Mutta itse täällä n viiskymppisenä katson voimattomana vierestä kun miehellä on alkanut muistisairauden oireet ja kroppa prakaa muttei mene lääkäriin. Todella raskasta henkisesti ja tilanne vetää itseäkin kohti vanhuutta, elinpiiri on kaventunut ja kaikki kiva tekeminen jäänyt. Ja seksi, sitä kaipaan kovasti enkä tiedä saanko enää koskaan.

Päivämäärä:   5.6.25 23:02:12

Onko 16 vuotta iso ikäero? Mies reilu nelikymppinen

Lähettäjä: N28 
Päivämäärä:   5.6.25 23:15:57

Itse aloin 23 vnä seurustelemaan 51 vn kanssa. Hyvin viihdyimme useamman vuoden mutta itsellä perheen perustamishaave joten sen takia lopetettiin. Kavereita vielä ollaan. Hyviä muistoja ja turvallinen selväpäinen kumppani.

Lähettäjä: ofg 
Päivämäärä:   5.6.25 23:20:05

no, sokerideittailuksi tota vissiin sanotaan. Ihan ok jos semmoisesta tykkää.

Lähettäjä: Jukka Mohla 
Päivämäärä:   5.6.25 23:28:29

Hyvältä kuulostaa ,anna mennä vaan täydellä kaasulla.

Päivämäärä:   6.6.25 00:09:17

Miksi olisi sokerideittailua?

Päivämäärä:   6.6.25 14:40:35

"Lähettäjä.

Päivämäärä4.6.25 21:15:45

Kannattaa unohtaa. Ei se ikäero tunnukaan kun kumpikin on työelämässä. Mutta itse täällä n viiskymppisenä katson voimattomana vierestä kun miehellä on alkanut muistisairauden oireet ja kroppa prakaa muttei mene lääkäriin. Todella raskasta henkisesti ja tilanne vetää itseäkin kohti vanhuutta, elinpiiri on kaventunut ja kaikki kiva tekeminen jäänyt. Ja seksi, sitä kaipaan kovasti enkä tiedä saanko enää koskaan."

Kadutko omaa suhdettasi? Puoliso on 20v vanhempi, mutta hänellä ei sukurasitteena onneksi ole muistisairauksia, vaikkei se tietenkään sitä katso.

Lähettäjä: &&& 
Päivämäärä:   6.6.25 15:18:28

Minulla on ollut seitsemän vuotta suhde itseäni 12 vuotta vanhempaan mieheen. Mies on pian kuusikymppinen ja hyväkuntoinen, mutta on minun ihan rehellisyyden nimissä sanottava, että nyt ikä alkaa näkyä. Sinänsä se ei tässä hetkessä haittaa, mutta onhan se ihan tosiasia, että hän on jo keski-iän ehtoopuolella. Hän meinaa jatkaa töitä pitkälle yli eläkeiän, mutta onhan se tosiasia, että minulla on työuraa vielä vuosia jäljellä kun hän jää eläkkeelle. Emme asu yhdessä, joten minun ei sinänsä tarvitse pelätä omaishoitajaksi joutumista, mutta silti huomaan välillä miettiväni asiaa. Rakastan häntä hyvin paljon enkä kyllä suhteesta ole luopumassa. Nyt kuitenkin tajuaa, että ikäero, joka tuntui olemattomalta silloin, kun olimme 40 ja 52, on nyt yhtäkkiä suurempi.

Oma isäni sai lapsia vaimonsa kanssa vielä viisikymppisenä, ja nuorempi puoliso ja pienemmät lapset ovat pitäneet hänet kyllä hyväkuntoisena ja nuorekkaana. Olosuhteet eivät salli vanhenemista :)

Lähettäjä: Rcj 
Päivämäärä:   6.6.25 15:22:17

Minua viehättävät nuoremmat miehet. Niin kavereitanikin; kaikilla vähintään 5v nuorempi mies.

Lähettäjä: Rcj 
Päivämäärä:   6.6.25 15:55:08

Nuoremmat miehet ja isot tikkarit.

Lähettäjä: kassialma 
Päivämäärä:   6.6.25 16:04:59

Vanhemmilla miehillä on tunnetusti parempi (raha) pussi.

Päivämäärä:   6.6.25 18:30:13

Miksi näin vajaa kolmekymppisenä vanhemmat miehet kiinnostaa enemmän? Samanikäiset miehet tuntuvat pojilta. Enkä ole rahan perään, mies josta olen kiinnostunut on tavallisessa duunarityössä.

Päivämäärä:   6.6.25 19:33:36

Miehillä kestää henkinen kasvu niin pitkään. Monet on kolmekymppisinä rällääviä pentuja eikä kykene ottamaan vastuuta esim perheestä. Kypsemmän miehen kanssa voi tuntea enemmän yhteenkuuluvuutta. Olen seurustellut todella "raa'an" 33-vuotiaan kanssa, se oli tosi mustasukkainen, halusi hallita ja komennella, sen munaa piti mitata jne. Se oli niin äijää ja alkoi käsin siirtää traileria, no yllätys traikku oli liian painava ja sitten tämä kitisee ja vikisee kun käsiin sattuu. Metsäkävelyllä se heitti kuperkeikkaa kovalla tiellä ja alkoi kiukutella kun sattui. Seuraavana päivänä päti mitä oli taas johtoryhmän kokouksessa puhuttu ja käytti hienoja sanoja joita oli oppinut töissä. Kehui nauttineensa korkeinta mahdollista koulutusta (di) ja halveksi lukiota käymättömiä, kuten minä. Ei kovin kypsää, ei. Se 20 vuotta vanhempi kohteli hyvin ja aikuismaisesti, keskustelut oli kivoja ja vietimme paljon kivaa aikaa yhdessä vaikka koko ajan tiedettiin ettei muuteta yhteen tms.

Lähettäjä: Wgt 
Päivämäärä:   6.6.25 20:18:43

Vanhempi mies ei haittaa siinä vaiheessa kun on alle 60, mutta miehet pappaantuvat helposti joskus jo nelikymppisenä. Lähes kaikki yli 60v miehet elävät jo toinen jalka haudassa. Ei paljon ilostuta kun itse on vielä parhaassa iässä.
Kaikki tuntemani naiset, jotka ottivat vanhemman miehen nuorena, ovat eronneet ja etsineet omanikäisensä, kun mies on alkanut pappaantua.

Päivämäärä:   6.6.25 20:45:19

Ja se papottuminen on tosi synkkää katsottavaa. Kun tv-tuoli on ainoa paikka mikä kiinnostaa eikä mitään kivaa viitsi enää tehdä.

Päivämäärä:   6.6.25 20:49:05

Kaikki tuntemani naiset on ottanut nuorena oman ikäisen miehen ja perustaneet perheet ja nyt sitten miehestä on tullut passiivinen ja ilkeä paskianen ja eletään aikaa, jolloin ketään ei kiinnosta hoivata hamassa tulevaisuudessa moista mulkeroa.

Päivämäärä:   6.6.25 21:16:07

Rakastuin vanhempaan mieheen vanhana (minä 50v ja mies 65) ja enemmistö sanoi, että tuhlaatko aikasi omaishoitaja.
Tykkään niin paljon kaverista, että hoitaisn kyllä, mutta hän onkin ihminen, joka on järjestellyt omat asiansa niin, ettei sen rakkaiden ihmisten tarvi uhrauta hoivatyöhön.
Näinä aikoina kun ihannoidaan pitkiä avioliittoja: mites se rakkaus/talous/taito/jaksaminen kestää sen rumemman vanhenemisen..?

Päivämäärä:   6.6.25 21:19:38

Ei kolme-nelikymppisen tarvitse vielä murehtia vanhenemista, kun ottaa oman ikäisensä kumppanin. Potee sitten myöhemmin.

Päivämäärä:   6.6.25 21:23:22

Itsehän en edes katso 40v naisiin päin.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   11.6.25 00:44:48

Onko 45v liian vanha kolmekymppiselle naiselle?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.6.25 00:49:18

Onpa täällä paljon senioreista kiinnostuneita;)

Päivämäärä:   11.6.25 08:05:23

"Onko 45v liian vanha kolmekymppiselle naiselle?"

Ei juuri tuossa iässä jos ajatukset lasten hankinnasta täsmää. Mutta 55v nainen on työelämässä ja elää aktiivista elämää kun mies on 70v ja on alhaista hylätä toinen iän takia.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.6.25 08:28:14

Jos seks toimii nii ok. Usein vaan naiset kyllästyy kun vanhemat puolikovalla tekee

Päivämäärä:   11.6.25 08:29:33

Harva nyt varmaan sen iän takia ketään hylkää, vaan sen, miten ihmisessä se ikääntyminen alkaa vaikuttamaan.

Ei kiinnosta jo 50 vuotiaana ukkoutuva ja haiseva mörkö verenpainelääkkeineen. Sitäkö kivaa pitäisi sietää seuraavat 30 vuotta..?
Juu ei.
Niitä 70 vuotiaitakin on niin erilaisia..

Päivämäärä:   11.6.25 09:06:07

Parikymppisenä ihastuin 11 vuotta vanhempaan mieheen ja olimme vuosia yhdessä. En kadu suhdetta mutta näin jälkikäteen ajatellen, elämä olisi voinut mennä paljon paremminkin ilman sitä suhdetta. Toisaalta, ehkä se olisi mennyt huonomminkin, mistäpä sen tietää.

Kolmekymppisenä kiinnostuin vain nuoremmista miehistä. Tuolloin ei mitään vakavasti otettavaa suhdetta tullut näköpiiriin.

Nyt nelikymppisenä on vientiä ollut enemmän kuin koskaan. Tapailen tällä hetkellä 10 vuotta nuorempaa miestä, aika näyttää mitä tästä suhteesta tulee.

Vanhemmat miehet ei kuitenkaan kiinnosta yhtään :D

Lähettäjä: Tuus 
Päivämäärä:   11.6.25 10:06:23

Itse nyt 55, ja minulla ehdoton raja on +5v vanhempi mies. Haluan että ollaan suunnilleen samassa elämänvaiheessa, itsellä vielä 10v työuraa, minkään eläkeläisen kanssa en halua olla.

Lähettäjä: ofg 
Päivämäärä:   11.6.25 10:09:52

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 6.6.25 00:09:17

Miksi olisi sokerideittailua?

---
Reilusti vanhempi mies joka on suhteessa nuoremman naisen kanssa. Raha näyttelee isoa roolia tässä deittailussa.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   11.6.25 11:15:32

Ei silti oo sokerideittailua. Eikä kaikki nuoret naiset ole vanhemman miehen kaa rahan takia. (Aika härski väite.) Joskus nyt vaan niin käy. Saattahan siitä miehestä olla esim. turvaa kun ei sekoile kuten ikäinen. Ja koskaan ei tiedä kuinka käy. Tuttu sukulainen nai 20 vuotta vanhemman miehen, teki pari lasta ja kuoli sit aivosyöpään ku oli lapsi 70-luvulla. Mies oli leskenä 50 vuotta. Eikä nykyajan suhteet aina ikuisuuksia kestä muutenkaan.

Lähettäjä: Hp 
Päivämäärä:   11.6.25 12:35:31

... sama pätee kaikenikäisiin!

Päivämäärä:   12.6.25 22:42:57

”Onpa täällä paljon senioreista kiinnostuneita;)”

Niin taidat olla sinäkin kun tänne eksyit :-)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.