Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Volvo C30:stä bensakoneella?

Lähettäjä: Nau 
Päivämäärä:   5.5.25 17:16:52

Dieselkin kävisi, mutta ilmeisesti nämä kaikki dieselit ovat automaatilla ja minä haluan manun. Kävin koeajamassa yhtä 1.6 bensakoneella olevaa ja tykkäsin ajotuntumasta ja autosta yleensäkin, oli oikein mieluinen. Kiinnostaisi kuitenkin kokemukset näiden muistakin bensakoneista. Ilmeisesti tuota 1.6:sta moititaan öljynsyöjäksi, mutta mites muut?

Re: Kokemuksia Volvo C30:stä bensakoneella?

Päivämäärä:   5.5.25 17:25:38

Olinkin katsonut väärin, kyllähän dieselmanujakin näemmä on. Saa kertoa niistäkin!

Lähettäjä: Mina 
Päivämäärä:   5.5.25 17:45:44

Mä ostin käytettynä 4v sitten eikä ole kyllä öljyä tarvinnut juuri lisäillä. Oon tykännyt, näppärän kokoinen ja pääsee ihan reippaasti ohituksissakin, eikä motarillakaan mikään mahdoton huutaja ole. Vakaa kyyti vaikkei toki mihkään isoon autoon vertaudukaan. Ei ole ollut vikoja. Riittää mulle yhden teinin ja koiran kanssa vallan mainiosti ja bensan kulutuskin on maltillinen.

Lähettäjä: Mina 
Päivämäärä:   5.5.25 17:46:22

Ja siis tolla 1.6 koneella tämä.

Päivämäärä:   5.5.25 18:02:55

Kiitos, Mina! :)

Lähettäjä: Fiuu 
Päivämäärä:   5.5.25 18:30:07

Mulla 1.6 diesel, manuaali. Tuntuu kokoaan isommalta (aiemmat omat olleet v-sarjalaisia) ja ei tuolla jalkoihin jää. Kesärenkailla keskikulutus 4,9l/100km, kun iso osa ajosta kaupunkiajoa. Talvirenkailla tippui about 4,6l/100km. Maantiellä pääsee jopa alle 4l hetkelliseen kulutukseen. Öljyä ei ole syönyt, kuluvia osia on vaihdettu, mutta vikaa tuossa ei ole ollut.

Pari vuotta tuo on kohta jo ollut ja olen kyllä tykännyt kovin. Pääasiassa kuljen yksinäni tai esiteinin kanssa. 189cm mieskin pystyi tuolla ajamaan paremmassa ajoasennossa, kuin omallaan (v50).

Päivämäärä:   5.5.25 19:27:47

Hyvältä kuulostaa. Tuo on kyllä plussaa, että pitkäkin ihminen voi ajaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.