Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  YLE lopettaa Kiekkokierroksen?

Lähettäjä: Politisaatiomediaa 
Päivämäärä:   5.5.25 12:58:11

Tästä kyl tulee sanomist, yks tärkeimmidt ssioist YLE urheilus, Iha Järkkyy touhuu. Nyt on viimene hetki Lululla laittaa toi putiikki järjestykseen. Äkkii !

Tai budjettimalli. Niin..

Re: YLE lopettaa Kiekkokierroksen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.25 13:25:25

Kiekkokierros on tosi kallis ohjelma toteuttaa, kun sitä tehdään samaan aikaan eri puolilla Suomea livenä. Eipä oikein voi mitään, Yleltä on leikattu niin paljon, että moni kallis ohjelma pitää jättää pois. Aika moni kritisoi juuri sitä, että Ylen ei pitäisi satsata urheiluun niin paljon rahaa.
Itsekin olen tykännyt Kiekkokierroksesta tosi paljon, harmi homma. :(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.25 14:40:12

Hyvä.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   5.5.25 14:47:20

Itse mietin että miten ihmeessä tuota on voitu tehdä 40v ajan? Ja enää ei ole varaa? Ilmeisesti tällaiset jutut kallistuneet tehdä vaikka voisi kuvitella että pystyisi tekemään halvemmalla kuin aiemmin kun ihmisillä on kannettavia laitteita yms.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.25 14:50:36

Kun Yleltä halutaan leikata ja touhua muutenkin suitsia, niin se kolahtaa jollain tavalla kaikkiin kategorioihin. Urheilu ei ole mikään pyhä lehmä, mistä leikattaisiin viimeisenä. Varsinkin miesten jääkiekko/Liiga pyörivät varmasti ongelmitta kaupallisten kanavien avulla.

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   5.5.25 16:05:58

Jaa, mä olen varmaan sitten ymmärtänyt väärin, eihän yleltä ole muuta leikattu, kuin indeksikorotukset? Ilmeisesti olisi kulut sitten taas kasvaneet.... hyvä laittaa tuo ylensyönyt pullasorsafirma ruotuun.

Lähettäjä: Mikä? 
Päivämäärä:   5.5.25 16:27:17

Mikä on Kiekkokierros? Kuulostaa jääkiekolta, mutta näyttääkö Yle jääkiekkoa muutenkin kuin MM-kisat, olympialaiset ja mahdolliset urheiluruudun pätkät. En ole koskaan huomannut. MM tai olympialaisetkin taisivat siirtyä maikkarille.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.5.25 16:38:51

Mikä?, taitaa olla radio-ohjelma tuo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.