Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita jotka ei ole kertonut hevosesta perheelle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.25 12:25:30

Onko täällä muita jotka ei ole kertonut perheelleen että omistaa hevosen?
Toki mulla ehkä helppoa kun asun yksin, mutta tuntuu että saisin osakseni vaan arvostelua. Ja olisi tunrunut tyhmältä kertoa eträ hankin hevosen ja parin kuukauden päästä että myin sen kun ei ollutkaan mun juttu.

Re: Muita jotka ei ole kertonut hevosesta perheelle?

Lähettäjä: Abc 
Päivämäärä:   5.5.25 12:58:35

Jos asia ei vaikuta heidän elämäänsä niin ei siitä mikään pakko ole kertoa, etenkään jos ette muutenkaan ole erityisen läheisiä. Arvostelevatko muutenkin tekemisiäsi vai miksi tekisivät niin tässä asiassa?

Eivät ilmeisesti ole kuitenkaan hevosihmisiä, joten vähän sama asia kun joku perheenjäsenesi jättäisi kertomatta sinulle hankkineensa uuden polkupyörän jos et muutenkaan ole mukana pyöräilyharrastuksessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.25 14:21:25

Oli hevonen yli kymmenen vuotta niin, etten kertonut lapsuuden perheelle. Olin muuttanut pois

Lähettäjä: pilkunviilaaja 
Päivämäärä:   5.5.25 14:28:37

Minä en kertonut heti ekasta hevosesta, koska tiesin saavani osakseni pelkkää arvostelua (vanhemmat eivät harrasta), enkä ollut väärässä. Taisin aika pian ostamisen jälkeen kertoa.

Toisesta hevosesta kerroin ostaessa, jostain syystä tästä yksilöstä ei tullut arvostelua alussa, myöhemmin kyllä kun hevonen sairasteli.

Kolmannesta hevosesta en kertonut, koska se tuli toiseksi hevoseksi, mikä ei ollut rationaalisesti ymmärrettävä ratkaisu vanhempieni näkökulmasta. Vanhemmat saivat tietää noin 2kk sen jälkeen kun hevonen oli tullut minulle. Varsinkin äitini oli pettynyt kun en ollut tietoa hänelle jakanut aiemmin.

Kaikki hevoset on siis ostettu aikuisiällä ja omilla rahoilla. Arvostelu on vuosien mittaan vähän vähentynyt. Nyt minulta saatetaan jopa kysyä mitä hevosille kuuluu. Parisuhteessa vastaava piilottelu ei onnistuisi, kun ajankäyttö näkyy arjessa eri tavalla kuin silloin tällöin tavatessa.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   5.5.25 14:28:56

Mulla asuu pihassa neljä hevosta, joita kaikkia omistan neljäsosa - kokonaan. Eivät mies eikä äiti tiedä, että omistan muuta kuin tuon yhden kokonaan. Raha-asioihin ei vaikuta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.