Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vihaatko ketään?

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   4.5.25 16:44:15

Minä vihaan muutamia ihmisiä.

Re: Vihaatko ketään?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.5.25 17:08:32

En oikeastaan, kun viha katkeroittausi vain itseäni.on toki ihmisiä, joille ei ole mitään asiaa ja joille en viitsi uhrata sen enempää ajatuksia.

Päivämäärä:   4.5.25 17:22:18

Ja silti minäkin jaksoin sinus puolustaa, kun ylisviiva sanoi sinun olevan mt-ongelmainen, lihava mamupatja. :) Rnpä jatkossa vaivaudu.

Päivämäärä:   4.5.25 17:31:20

Miekkosnainen, mikä sua riivaa? Sanoin, että kommentoin toiselle, oletit sen jostain syystä olevan sinulle ja kun totesin, että raivokas kommenttisi antaa ilmeisesti ymmärtää, että olet sama henkilö, niin raivoat lisää? Ei voi mennä joku keskustelupalsta näin tunteisiin.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   4.5.25 17:34:33

Putinia ja Trumpia. Antaisivat ihmisten elää rauhassa ja kömpisivät jonnekin ökymökkiin nauttimaan miljardeistaan kunnes kuolevat vanhuuteen. Mutta ei, pakko tuhota koko maailma.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.25 17:34:55

Ennen en tykännyt niekkosnaisesta (tai suhtauduin varauksella), muita viestejä ei jaksanu lukee, mutta ton ekan kommentin jälkeen muuttu mieli vähän

Päivämäärä:   4.5.25 17:41:24

Kannattaa sitten varmaan miettiä omaa ulosantia, jos aina saa saman vastaanoton. Viime yönäkin haukuit muita ääliöiksi, idiooteiksi ja vajaiksi. Kirjoita asiallisesti, älä nimittele.

Päivämäärä:   4.5.25 17:41:32

Mäkään en tykkää ällöstä, ihan syystä.

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   4.5.25 17:45:32

Yhtä hevosihmistä, joka on kamala ihminen -luultavasti psykopaatti. Myös setäni vaimoa joka on valehtelija ja varas. En mitenkään aktiivisesti, että söisi minua. Mutta näille ihmisille on toivo mitään hyvää.

Lähettäjä: Toinen ... 
Päivämäärä:   4.5.25 19:36:22

Itseäni...

Päivämäärä:   4.5.25 19:41:16

Miksi uhriutuisin? Ei minusta tarvitse tykätä, mutta alkeellisia käytöstapoja odotan. Muiden nimittelyt ei mene pirtaan.

Päivämäärä:   4.5.25 19:41:57

En vihaa, mutta muutama ihminen on vaan raskas ja ärsyttävä. En vietä aikaa heidän kanssaan muuta kuin pakolliset.

Lähettäjä: Tsäty 
Päivämäärä:   4.5.25 19:46:47

Harvoin nimimerkki miekkosnainen kirjoittaa asiallisia viestejä, mutta nimimerkki ällö on omalla tavallaan myös hyvin usein myös ikävä kirjoittaja, eikä myöskään tunnu kykenevän ymmärtävän omaa käytöstään. Enpä ole koskaan vaivautunut kommentoimaan mitään, ennen kuin nyt. Mutta ei taida ns. Kannettu vesi kaivossa pysyä?

Päivämäärä:   4.5.25 19:53:44

Varo vaan, kohta alkaa uhriutuminen xdddd

Kenen kohalla

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   4.5.25 19:55:54

Enpä oikeastaan. Mitäpä se auttaa? Katkera olen kyllä.

Lähettäjä: Hhh 
Päivämäärä:   4.5.25 20:10:26

Muutamaa ihmistä vihaan, toivon heille pelkkää pahaa.

Päivämäärä:   4.5.25 20:20:29

Juu ja karma ei oo

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   4.5.25 21:55:28

En vaivaudu tuhlaamaan energiaani kenenkään vihaamiseen. Jos sattuu käymään niin että pääsee sille puolelle, etten enää reagoi, siihen on hyvä syy.

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   4.5.25 22:15:25

Mun ei tartte vihata.

Päivämäärä:   4.5.25 22:23:15

En vihaa ketään.

Päivämäärä:   4.5.25 22:34:59

Ihmisellä on vain kaksi pohjatunnetta, rakkaus ja pelko.

Jos jokin asia herättää vihaa, kysy itseltäsi, että mitä pelkäät? Ihmisten kohdalla yleensä pelätään jonkinlaista väkivaltaa. Viha on todella kuluttava tunne joka käsittemättömänä muuttuu katkeruudeksi ja siitä on vaikeampi päästä eroon.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   4.5.25 22:42:17

En vihaa. Mutta on ihmisiä joiden kanssa en ole missään tekemisissä. En myöskään toivo kenellekään pahaa - en edes niille jotka ovat tehneet todella väärin. Toivon että he oppisivat ymmärtämään tekojensa seuraurakset.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   4.5.25 22:42:41

En. Täyttä turhuutta!

Päivämäärä:   4.5.25 23:11:15

Vihaan moniakin ihmisiä. Ja pidän tekopyhinä sellaisia jotka paheksuvat niitä, ketkä myöntävät vihaavansa joitain ihmisiä. En usko sekuntiakaan, että nämä henkilöt itse eivät koskaan vihaisi ketään.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   4.5.25 23:19:35

MIKSI vihaat? Mitä ihmettä hyödyt siitä? Täysin tarpeetonta ja myrkyttää ihmisen oman korvienvälin.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   4.5.25 23:20:34

"Yhtä hevosihmistä, joka on kamala ihminen -luultavasti psykopaatti."

No mitäpä tällaisella vihalla saat aikaan..?

Lähettäjä: Äö 
Päivämäärä:   4.5.25 23:22:52

Tekopyhinä..? Viha ketään kohtaan ei ole normaalia. Asiat pitää pystyä käsittelemään kokonaan ilman vihaan. Sääliksi käy nämä vihan kipristämät ja katkerat ihmiset jotka tuollaiseen käyttää energiaansa.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   5.5.25 05:40:25

Itänaapurin setää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.25 05:48:00

Mee töihin.

Päivämäärä:   5.5.25 05:49:31

Miekkosnainen on oikeassa Ällön suhteen.

Päivämäärä:   5.5.25 05:50:08

Tykkäsin siitä kun kutsuit sitä Ääliöksi.

Päivämäärä:   5.5.25 09:47:30

En.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   5.5.25 10:08:13

Kyllä mä muutamalle ihmisille toivon kaikkea mahdollista pahaa.

Päivämäärä:   5.5.25 10:18:02

En viitsi. Poistan ikävästi toimivat ihmiset elämästäni ja mielestäni.

Päivämäärä:   5.5.25 10:20:52

Kyllä muutamia vihaan. Toivon jopa heidän kuolemaa että saisin itse elää rauhassa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.5.25 10:24:02

Yritän olla vihaamatta, mutta lapseni isää, eli ex aviomiestäni valitettavasti. Ei ole kovin älykäs, minkä vuoksi hänen kanssaan joutuu vääntämään aivan uskomattomista asioista. Häneltä puuttuu niin maalaisjärki kuin vastuuntuntokin. Onneksi sitten ei enää tarvitse olla tekemisissä kun lapsi on isompi. Enkä todellakaan ymmärrä mitä ihmettä hänessä olen joskus nähnyt.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.5.25 10:24:50

Putinia kyllä, saisi pudota ikkunasta tai jotain ja mahdollisimman pian.

Lähettäjä: Päätepiste 
Päivämäärä:   5.5.25 10:47:38

En tiedä, kuinka paljon enää jaksan vihata, mutta yhtä ihmistä kohtaan on hyvin voimakasta inhoa. Ko.nainen joka yritti viedä multa miehen eikä pakeista huolimatta ole näin vuosienkaan jälkeen jättänyt mua rauhaan. Ja siis nimenomaan mua. Hän kun ilmeisesti on sen verran mielenterveysongelmainen ja pakkomielteinen, että syyttää mua siitä, ettei heistä mun miehen kanssa tullut mitään. Vaikka totuus on se, että mies teki ihan itsenäisesti valintansa ja valitsi perheensä.

Tää nainen ei siis ole vieläkään antanut periksi, vaan edelleen tehtailee musta kaikenlaisia ilmoituksia viranomaisille. Emme asu samassa kaupungissa, emme ole vuosiin olleet missään tekemisissä eikä meillä ole yhden ainutta yhteistä tuttua. Viimeisin tempaus oli tuossa muutama kuukausi sitten, kun hän teki musta ilmoituksen perustuen somesta ongittuihin tietoihin. Nämä tiedot olivat siis positiivisia ja hän väitti ettei niillä ole totuuspohjaa vaan mulla olis häiriintynyt todellisuudentaju ja persoonallisuushäiriö.. Siinä kohtaa miehellekin riitti ja hän teki rikosilmoituksen vainoamisesta. Myös viranomaiset alkavat olla tosi kypsiä näihin tekaistuihin syytöksiin. Ei niistä meille ole mitään seurannut mutta onhan tämä nyt tosi ärsyttävää.

En tiedä, mikä saa ihmisen roikkumaan jossain täysin omaan mielikuvitusmaailmaan pohjautuvassa fantasiassa vuosia. Tämäkin ihminen on itse varattu, joten voisi toivoa että keskittyisi omaan elämäänsä. Jotenkin säälittää, kuinka sokea naisen puoliso on. Ei kai vain kykene hyväksymään totuutta.

Oon monenlaisia hulluja elämäni aikana kohdannut, mutta tämä on kyllä vetänyt pohjat. Jos luet tämän ja tunnistat itsesi: Jatka jo elämääsi. Ei ole oikeasti normaalia että roikut etsimässä musta tietoa vielä näin vuosien jälkeen ja yrität aiheuttaa meille hallaa. Mitä ihmettä luulet sillä saavuttavasi? Voit tehdä ihan mitä ikinä haluat, mutten aio enää koskaan provosoitua millään tavalla sun tempuista. Mun ei tarvitse, nyt kun tiedän että koko homma oli alunperinkin vain sun yksipuolista ihastusta. Olisi voinut kuvitella, että olisit asian ymmärtänyt näiden vuosien aikana kun mikään, mitä olet tehnyt, ei ole saanut vastakaikua. Hyvä yritys sulla oli, mutta yritän nyt hyvä ihminen ymmärtää että sä olet saanut pakit, vuosia sitten. Sitä tosiasiaa ei mikään mahti tässä maailmassa muuta. Keskity siis vaikka koiriisi ja työhösi, jättäen meidät rauhaan. Ja hae hyvä ihminen itsellesi vihdoin apua. Mä voin vaikka maksaa sen, sillä jos sillä tästä päästäisiin, niin muutama tonni ei täällä päässä tunnu yhtään missään. Tasan kun ei ole käynyt onnen lahjat siinäkään. Toisilla on ja toisilla ei. Se ei silti oikeuta siihen että yrität väkisin viedä muilta sellaista joka ei sulle kuulu. Luulisi että olisit tämän jo ymmärtänyt?

Lähettäjä: Hakattu 
Päivämäärä:   5.5.25 11:02:16

Omaa isääni

Päivämäärä:   5.5.25 11:45:44

En vihaa, koska se on energiani tuhlaamista ja antaa vallan vihan kohteelle. Viha on myös todella vahva tunne.

Sen sijaan on ihmisiä, jotka ovat kohdelleet minua kaltoin ja ovat minusta inhottavia. En vihaa heitä, enkä ole katkera mutta jos heitä jossain näkee niin lähinnä tulee sellainen inhotus tai ällötys hetkellisesti. Suurin osa ihmisistä on minulle täysin yhdentekeviä ja poissa silmistä = poissa mielestä, mutta silloin tällöin tälläinen ällöttävä ihminen sattuu kohdalle.

Lähinnä jos työelämässä tai lähipiirissä (esim puolison perhe) on joku tälläinen inhottava persoona niin sille joutuu altistumaan. Yksityiselämässä yleensä pystyy muuten hyvin välttämään tälläiset ihmiset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.