Lähettäjä: Päätepiste
Päivämäärä: 5.5.25 10:47:38
En tiedä, kuinka paljon enää jaksan vihata, mutta yhtä ihmistä kohtaan on hyvin voimakasta inhoa. Ko.nainen joka yritti viedä multa miehen eikä pakeista huolimatta ole näin vuosienkaan jälkeen jättänyt mua rauhaan. Ja siis nimenomaan mua. Hän kun ilmeisesti on sen verran mielenterveysongelmainen ja pakkomielteinen, että syyttää mua siitä, ettei heistä mun miehen kanssa tullut mitään. Vaikka totuus on se, että mies teki ihan itsenäisesti valintansa ja valitsi perheensä.
Tää nainen ei siis ole vieläkään antanut periksi, vaan edelleen tehtailee musta kaikenlaisia ilmoituksia viranomaisille. Emme asu samassa kaupungissa, emme ole vuosiin olleet missään tekemisissä eikä meillä ole yhden ainutta yhteistä tuttua. Viimeisin tempaus oli tuossa muutama kuukausi sitten, kun hän teki musta ilmoituksen perustuen somesta ongittuihin tietoihin. Nämä tiedot olivat siis positiivisia ja hän väitti ettei niillä ole totuuspohjaa vaan mulla olis häiriintynyt todellisuudentaju ja persoonallisuushäiriö.. Siinä kohtaa miehellekin riitti ja hän teki rikosilmoituksen vainoamisesta. Myös viranomaiset alkavat olla tosi kypsiä näihin tekaistuihin syytöksiin. Ei niistä meille ole mitään seurannut mutta onhan tämä nyt tosi ärsyttävää.
En tiedä, mikä saa ihmisen roikkumaan jossain täysin omaan mielikuvitusmaailmaan pohjautuvassa fantasiassa vuosia. Tämäkin ihminen on itse varattu, joten voisi toivoa että keskittyisi omaan elämäänsä. Jotenkin säälittää, kuinka sokea naisen puoliso on. Ei kai vain kykene hyväksymään totuutta.
Oon monenlaisia hulluja elämäni aikana kohdannut, mutta tämä on kyllä vetänyt pohjat. Jos luet tämän ja tunnistat itsesi: Jatka jo elämääsi. Ei ole oikeasti normaalia että roikut etsimässä musta tietoa vielä näin vuosien jälkeen ja yrität aiheuttaa meille hallaa. Mitä ihmettä luulet sillä saavuttavasi? Voit tehdä ihan mitä ikinä haluat, mutten aio enää koskaan provosoitua millään tavalla sun tempuista. Mun ei tarvitse, nyt kun tiedän että koko homma oli alunperinkin vain sun yksipuolista ihastusta. Olisi voinut kuvitella, että olisit asian ymmärtänyt näiden vuosien aikana kun mikään, mitä olet tehnyt, ei ole saanut vastakaikua. Hyvä yritys sulla oli, mutta yritän nyt hyvä ihminen ymmärtää että sä olet saanut pakit, vuosia sitten. Sitä tosiasiaa ei mikään mahti tässä maailmassa muuta. Keskity siis vaikka koiriisi ja työhösi, jättäen meidät rauhaan. Ja hae hyvä ihminen itsellesi vihdoin apua. Mä voin vaikka maksaa sen, sillä jos sillä tästä päästäisiin, niin muutama tonni ei täällä päässä tunnu yhtään missään. Tasan kun ei ole käynyt onnen lahjat siinäkään. Toisilla on ja toisilla ei. Se ei silti oikeuta siihen että yrität väkisin viedä muilta sellaista joka ei sulle kuulu. Luulisi että olisit tämän jo ymmärtänyt?
|