Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fwb, miten toimii?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.5.25 14:09:18

Pitkästä suhteesta eronnut vuosi sitten ja jonkinlainen suhteentynkä oli talven, mutta ei ollut oikea ihminen minulle enkä tiedä olenko edes valmis suhteeseen vielä. Nyt tuli vastaan ihminen, joka etsii jonkinlaista fwb-kuviota ja se tuntuisi itsellekin järkevältä vaihtoehdolta tähän hetkeen.
Kuinka teillä on toiminut nämä kuviot? Meillä on kivaa yhdessä ja seksi on loistavaa, mutta pelkään myös kiintyväni ja ihastuvani liikaa, niin kuin usein teen, jos seksi toimii.. ja luonnollisesti kai tämmösessä kuviossa saa tapailla muitakin, onko se alkanut ahdistaa jossain kohtaa?

Re: Fwb, miten toimii?

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   4.5.25 14:21:10

Mulla on pari FWB-tyyppiä, tietävät siis että tapailen useampia ihmisiä. Nämä miehet on molemmat sellaisia ettei mikään todellinen ihmissuhde ole oikeasti mahdollinen. Esim toinen asuu toisella puolella Suomea, hänen elämä on siellä eikä pysty muuttamaan, mutta työreissujen yhteydessä on tilaisuus nähdä. Molemmat tietää missä mennään ja tsempataan etsimään samalla myös sitä varsinaista seurustelukumppania. Jos alusta asti tietää ettei varsinainen suhde voi onnistua niin silloin FWB on ihan hyvä vaihtoehto. Samalla mulla koko ajan tinder käytössä siltä varalta että löytyisi se oikea oma kumppani.

Lähettäjä: Linda 
Päivämäärä:   4.5.25 14:30:13

On toiminut 2,5 vuotta oikein hyvin. Näemme kerran kuussa ja vietämme viikonlopun yhdessä. Teemme siis muutakin kivaa yhdessä kuin harrastamme seksiä. Viestejä tulee laitettua muutaman kerran päivässä yleensä. Ainoa vain kun oma parisude on aika laimea niin ihastumista on molemminpuolin, tästäkin on avoimesti puhuttu. Ihanaa kun saa lillua tässä ihastumisen huumassa näin kauan. emme jaa yhteistä arkea niin toista katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi näköjään hyvin kauan.

Lähettäjä: pehmo 
Päivämäärä:   4.5.25 15:00:51

Luulin että täällä keskustellaa FWB'istä (Suomenpuoliverinen) xd

Lähettäjä: Rilla 
Päivämäärä:   5.5.25 00:13:50

Tuosta tulee helposti sellainen suhde, että mies kerää rusinat pullasta.
Tulee naisen luo, nainen hommaa ja laittaa sapuskat, tietty siivottu koti, puhtaat lakanat ja lämmin sauna. Saa seksiä, ei halua lähteä mihinkään " ulos" tai aktiviteettiin kun on niin hyvä palvelu ihan vaan naisen luona. Ja tää toistuu kerta toisensa jälkeen.

Lähettäjä: ammsin 
Päivämäärä:   5.5.25 06:14:01

Rilla: mikäs siinä jos kummallekin asia on ok.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.25 06:16:09

Miekkosnainen ehkä tietää – sillä on FWB joka sormelle.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   5.5.25 06:50:18

Sehän toimii täsmälleen niin kuin osapuolet haluavat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.25 10:05:38

Hyvin on toiminut 1,5v. Kummatkin ollaan toki sinkkuja, mutta ei kiinnosta nyt seurustella. Mies keskittyy pieneen lapseensa, minä omaan elämääni. Nähdään seksin merkeissä n. kerran viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin. Oltiin vähän aikaa sitten viikon lomalla yhdessä :D Kummallakin jonkun verran tunteita pelissä.

Päivämäärä:   5.5.25 11:44:33

ammsin : lähinnä mies saa jotain, nainen ei saa mitään seksin ulkopuolelta.

Päivämäärä:   5.5.25 11:49:19

ammsin, jos nainen haluaa hyysätä niin mikäs siinä. Mulle vaan ei käy, ja fwb-suhdetta ehdotelleet ovat olleet juuri tuollaista täysihoitolaa ja tulen vaivaa näkemättä- palvelua vailla.
Jos ajatus olisikin, että mennään yhdessä kustannukset jakaen lomalle viikonlopuksi jonnekin tai miksei pidemmäksikin ja sen jälkeen tiet eroaa kunnes taas keksitään jotain kivaa, niin silloin homma voisi toimia. Mutta tuohon ei ole yksikään fwb-suhdetta ehdotellut innostunut. Ennemmin tuntuu, että pitäisi olla heille ilmainen prostituoitu. Tarjota juuri sellainen palvelu ja "hoito" mitä fantasioivat ja mies käy äkkiä ja sit häipyy perheensä luo.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   5.5.25 12:05:32

Mulla ollut jokunen fwb-kaveri. En kiintynyt heihin koskaan romanttisesti. Hyviä tyyppejä, loistavaa seksiä jne. mutta en kokenut heitä sellaisiksi että parisuhde olisi kiinnostanut. Joten toimi niin kauan, kunnes jompikumpi löysi parisuhteen. Kavereita ollaan edelleen kaikkien kanssa eikä ihne kyllä kiinnosta noi fwb:t enää seksimielessä ees.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   5.5.25 12:11:26

Mulla on.
En halua suhdetta paskan suhteen jälkeen joten tää sopii mainiosti.
Nähään ku jaksetaan

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.5.25 13:27:29

Ei toimi. Jos on niin hyvä tyyppi et kelpaa kaveriksi JA seksiin, niin miksei sitten kelpaa parisuhteeseenkin. Ja siitä moni myös alkaa haaveilla. Mitään sääntöjähän tuollaiseen kuvioon on ihan turha laittaa, koska idea on siinä että ei olla parisuhteessa, eli ei tarvi huomioida toista silloin kun ei olla tekemisissä. Eli kestää niin kauan kunnes toinen löytää jonkun "paremman". Ja se ei ole kivaa se. Ehkä sellaisen tyypin kans voisi toimia jolla esim. Päihdeongelma tai lapsia, niin ettei vaan kestä olla hänen seurassaan määränsä enempää. Suosittelen f*ckbuddya, vähän sellaista ei niin penaalin terävintä kynää, niin ei ainakaan mahiksia ihastua

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   5.5.25 13:31:45

.. : Miten tuo f*ckbuddy siis eroaa Fwb kaverista?

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   5.5.25 13:32:00

"Jos on niin hyvä tyyppi et kelpaa kaveriksi JA seksiin, niin miksei sitten kelpaa parisuhteeseenkin."

Maailmassa on paljon hyviä tyyppejä jotka on myös hyviä sängyssä, mutta en silti ole rakastunut jokaiseen sellaiseen.

Päivämäärä:   5.5.25 13:39:15

Ennen: f*ckbuddyn kanssa vaan paneskellaan, fwb:n kanssa kaveerataan paneskelun lisäksi.

Päivämäärä:   5.5.25 13:49:26

Joo hyviä tyyppejä on joo, mut jos ihan kaveriksi kelpaa ja muuhunkin puuhailuun kuin vaan sänkyhommiin niin oltava jo tosi hyvä tyyppi ja kyllä parisuhdekin sillloin alkaa kiinnostaa. Tai sitten itse olen kavereidenkin suhteen krantumpi. Kaveri jota haluan panna, käy pariauhteeseen, kaveri jota en halua kelpaa kaveriksi

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   5.5.25 13:51:33

. : ok,tää oli mulle uusi määritelmä :D ymmärrän kyllä noiden välillä pienen eron.

Lähettäjä: aikuinen nainen 
Päivämäärä:   5.5.25 14:04:08

Minulle aiemmat FWB-suhteet on olleet tavallaan seurustelusuhteita. Eli niin kauan kuin kummallakaan ei ole muita, ollaan oltu löyhässä "suhteessa" johon kuuluu seksin lisäksi jotain muuta Eli mitä se nyt kenenkin kanssa on ollut, harrastuksia tai matkoja jne. Kun jommalle kummalle on tullut muita mielenkiinnon kohteita niin on vähennetty tapaamisia ja lopulta ne on loppuneet ilman isompia sopimisia. Eli FWB-suhde on ollut kuin kevyt seurustelusuhde ilman, että on sovittu seurustelusta tai muuten suhteen laadusta, mutta kumpikin on sen tiennyt. Ihan hyvin toiminut, vieläkin muistelen lämmöllä erästä...

Päivämäärä:   5.5.25 14:05:42

Niin eli olit parisuhteessa, jos ei kerran ollut muita. Parisuhdeaikaa oli vain vähän vähemmän.

Päivämäärä:   5.5.25 14:05:56

^ Edelliseen lisään vielä hyvää määritelmää aiemmalta kommentoijalta:

"En kiintynyt heihin koskaan romanttisesti. Hyviä tyyppejä, loistavaa seksiä jne. mutta en kokenut heitä sellaisiksi että parisuhde olisi kiinnostanut."

Päivämäärä:   5.5.25 14:07:55

"Niin eli olit parisuhteessa, jos ei kerran ollut muita. Parisuhdeaikaa oli vain vähän vähemmän."

En tiedä oliko vaiko eikö, eikä se ollut olennaista. Ei siis ollut henkisiä sitoumuksia keneenkään, joka olisi estänyt tämän suhteen.

Päivämäärä:   5.5.25 14:10:45

Ihan kivasti FWB toimii, on ollut mulla nyt pari vuotta. Valmennuksissa käydään ja pikku kisoissa.

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   5.5.25 14:33:18

Mulla on kaks. Toinen avoimessa suhteessa ja oon vähän ihastunut. Toinen ihan sinkku ja sen oloinen et voisin tähänkin ihastua ellen ois jo valmiiksi ihastunut tähän edelliseen. Mua ei kyllä varsinaisesti haittaa olla ihastunut, vaikka tietäisi että siitä ei tule mitään.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   5.5.25 14:44:11

Olen käytettävissä jos ap haluaa täältä laadukasta seuraa..

Päivämäärä:   5.5.25 14:50:19

kerma, aloittajallahan on jo valmiina fwb-ehdokas, kyselee vaan miten homma toimii.
Mutta mitä sinulla on tarjota, ja mikä tekee seurastasi laadukkaan?
Käykö sinulle, että tavataan vaan sinun luona?

Päivämäärä:   5.5.25 14:55:40

Mulla on just fwb kuvio viritteillä mutta vähän pelottaa että mies on liian innostunu musta. Seksi on kivaa ja sen jälkeen ollu kiva olla läheisyyttä. Mulla on turvallinen ja hyvä olo mutta en tunne mitään ihastumiseen viittaavaa. Tää on mulle just sitä mitä haen mutta toinen viestittelee useita kertoja päivässä, toivottelee yöt ja huomenet ja vaikuttaa vähän liianki kiinnostuneelta. Pitääkö mulla viheltää tää peli jo heti alkutekijöissään poikki vai onko moraalisesti oikein nauttia tästä?

Lähettäjä: Melina 
Päivämäärä:   5.5.25 15:43:35

. , lopettelin tuollaisen kuvion vastikään. Mutta emme kyllä olleet sopineet että erityisesti suhde on fwb, mutta emme kyllä olleet sopineet mistään seurustelustakaan. Mitään kiintymystunteita ei minulle tullut, mutta miehestä tuli kärpäspaperi aika turhan nopeasti, ihan muutamassa viikossa. Oletteko miehen kanssa sopineet, että suhde on vain fwb, ja siihenhän kuuluu se, että muitakin voi tapailla.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.5.25 08:16:51

Jos minä (mies) laitan kodin siistiksi ja teen ruokaa ja vaihdan puhtaat lakanat ja lämmitän saunan, koska olen kutsunut fwb-naisen luokseni kylään, niin keräileekö nainen silloin rusinat pullasta?

Päivämäärä:   6.5.25 12:47:58

?, kyllä jos se on jatkuvasti noin päin että vain nainen tulee ja ei nää mitään vaivaa. Ei tuo koskaan tullessaan ruokaa/ herkkuja/ juomia tai yhdessä kokkaa tai raivaa tiskejä yhteisen ruokailun jälkeen tai suunnittele yhdessätekemisiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.