Lähettäjä: Ninni
Päivämäärä: 3.5.25 19:44:23
No en tiedä auttaako tämä sinua lainkaan. Olen kolmekymppinen nainen, en ole koskaan asunut kenenkään kanssa eikä minulla ole kumppania tai lapsia. Melko paljon on pitänyt tehdä töitä että saa tehtyä elämästä rikasta ilman omaa perhettä tai kumppania. Minulla on työ, opiskeluita, harrastuksia, muutama ystävä ja läheinen suku. Tällä hetkellä olo on sellainen että kumppani olisi vain plussaa. En kuitenkaan tiedä olisinko moneen vuoteen valmis muuttamaan kenenkään kanssa yhteen kun näin on hyvä. Vaikka suhde romahtaisi niin tuskin tuntisin itseäni yksinäiseksi, pitäisi vaan löytää tämä sama tilanne kuin itselläni on nyt, että yksinkin voi olla melko onnellinen. Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä omasta elämästäsi uudenlaista. Kyllähän sinä saat heilastella kenen kanssa haluat, vaikka olisikin lyhyempiä tai pidempiä suhteita. Mutta kyllä se yksinolo tekee kaikille jossain välissä aina hyvää, löytää itsensä uudestaan eikä sitten 70 vuotiaana masennu puolison kuoltua, kun ei ole koskaan tullut oikeasti oltua yksin. Tsemppiä.
|