Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Surullinen ajatus eron jälkeen

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   3.5.25 19:01:27

Tai pikemminkin häkellyttävä.
Täytän 50 vuotta, hiukset ohenee, ryppyjä tulee ym.normaalia.
Erottiin miesystäväni kanssa just ja mietin että nyt saan olla ruma ihan rauhassa. Ja vanheta.
Ei tarvitse enää hävetä alkavaa kaksoisleuka. Ei tarvitse hävetä ohutta tukkaa tai uutta ryppyä kasvoissa.

Re: Surullinen ajatus eron jälkeen

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   3.5.25 19:07:22

Niinpä siinä käy jokaiselle...kivaa kesän odotusta Sinulle ja voimia! :)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.5.25 19:09:34

Mä luovuin parisuhteista jo parikymppisenä ja ajattelin samoin. Elämä ilman miehiä on ihanaa, kun ei tarvitse stressata ulkonäöstä 24/7, vaan saa ihan vain olla sellainen kun on, ilman ilkeitä kommentteja. :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.5.25 19:11:13

*^ :( kuka on sinulle sanonut että parisuhteen tulisi jotenkin sisältää ilkeitä kommentteja ja stressiä ulkonäöstä? Siksipä olet yksin?

Päivämäärä:   3.5.25 19:18:08

"kivaa kesän odotusta Sinulle ja voimia! :) "
Kiitos. Mukavaa kesän odotusta sinullekin.

Ei minulle ole koskaan aikaisemmin tullut tällaista ajatusta.
Onko ikään liittyvää vai meinasiko mies onnistua niillä pienillä merkitsevillå katsellla ja vitseilään...

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.5.25 19:41:48

No onneksi ne miehetkin vanhenee .

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   3.5.25 20:13:39

Onpa sinulla ollut huono mies.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.5.25 20:19:32

Minä jotenkin ymmärrän sinua. Vaikka olen vielä nuori ja kaunis, ja lisäksi parisuhteessa. Mutta silti jotenkin hirveät suorituspaineet, vaikka suhde ja mies hyvä onkin mutta elämä ilman miehiä olisi kyllä tietyllä tapaa helpompaa. Ei tulisi painetta tälläytyä koko ajan. Toki ajatus on ihan oman pääni sisällä, se "velvollisuus" näyttää hyvältä mutta minkäs teet.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   3.5.25 20:25:03

Oletteko ajatelleet, että jos valitsisitte toisenlaisen miehen, se voisi kehua ja tsempata. Nostaa arkea, olla tukena kriiseissä ja parantaa itsetuntoanne. Voisi vanhetakin yhdessä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.5.25 20:26:53

Olen itsekkin vasta parikymppinen ja juuri tämän takia sinkkuna ja todennäköisesti pysyn loppuelämän. Mä en jaksaisi panostaa ulkonäköön, fakta kai se on että kyllähän se kumppani odottaa että näytät hänen silmäänsä hyvältä siellä kotonakin.

Pidän itsestäni kyllä huolta, kuntoilen ja liikun, hoidan ihoa ja näytän siistiltä kun menen ihmisten ilmoille mutta silti..joku paine siinä silti on vaikka kumppani ei välttämättä mitään ääneenkään sanoisi. Jollain tavalla nautin tästä helppoudesta.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   3.5.25 20:30:28

Ai kamala! Minulla on onneksi mies jonka kanssa ei ole koskaan tarvinnut stressata eikä hävetä irtoavia hiuksia, lihomista, ryppyjä eikä edes huonoja hampaita. Pusuja ja haleja tulee joka päivä eikä ikinä haukkuja ulkonäöstä. Yhdessä 30 vuotta ja ikää lähes 50.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   3.5.25 20:36:06

Voi kuule. Kun olet hetken itsesi kanssa ja annat itsesi levätä ja toipua, alatkin huomata miten upea olet! Sä oot niitä ryppyjä ja ohenneet hiukset saanut sen äijän takia!

Päivämäärä:   3.5.25 20:36:15

Nomadi, en tiedä oliko kommenttisi minulle mutta kyllä mun mies kehuu ja tsemppaa. Itse vaan piiskaan itseäni, että saan säilytettyä tämän tason eli ei miehen vaihtaminen auttaisi kun vika on omassa päässä.

Päivämäärä:   3.5.25 20:40:31

Ihania vastauksia, kiitos.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   3.5.25 20:45:37

Kommenttini oli yleisesti. Eikä siis miehestä näy heti päälle, onko tämä tsemppaaja vai lytistäjä. Luulen, että hyviä ja kannustavia miehiä on aika harvassa. Joku sellaisenkin kuitenkin aina joskus löytää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.5.25 20:47:59

No voi nyt @!#$.

Viiskymppinen ei ole vanha.

Koskaan ei tarvitse hävetä itseään.
Pitäkää itsestänne huolta ihan omaksi iloksenne, ja terveyttänne ylläpitääksenne.

-60-v, ei roiku kaksoisleuka, eikä läskit. Yhdessä olemme mieheni kanssa olleet 35 vuotta.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   3.5.25 21:07:20

- Pitäkää itsestänne huolta ihan omaksi iloksenne, ja terveyttänne ylläpitääksenne.

-60-v, ei roiku kaksoisleuka, eikä läskit. Yhdessä olemme mieheni kanssa olleet 35 vuotta.-

Taitaa olla tämän vastaaja aloittajan ex miehen kaltainen ja taisi noin muutenkin mennä pointti ohi.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   3.5.25 21:07:31

"meinasiko mies onnistua niillä pienillä merkitsevillå katsellla ja vitseilään..."

Tämähän se.

Minä taas helpotuin ja saan vanheta rauhassa kun minulla on mies, joka rakastaa minua kaikkine puolineni.

Lähettäjä: Ipa 
Päivämäärä:   3.5.25 21:53:10

J
Vaikka olisit kuinka hyvässä kunnossa, et varmaan näytä kauniilta 20 vuotiaalta ?

Päivämäärä:   3.5.25 22:06:09

Tähän näin vähän vanhemman näkökulmasta: parikymppisenä ei harvemmin ole ulkonäkö vielä niin rapistunut, mutta koen olevani nyt silti paremman näköinen kuin silloin. Koska tunnen itseni paremmin, otan tilani haltuun, sanon rohkeammin mitä ajattelen - olen itsevarma ja koko olemukseni säteilee sitä. On myös ihanaa kun asiat on elämässä pääasiassa hyvin, olen päässyt siitä epävarmasta nuoresta itsestäni eroon, joka eli tuuliajoilla.

Vähän kliseinen, mutta toimiva neuvo: käy kasvohoidossa ja kampaajalla, ei vain kerran vaan vähän useammin. Tsemppiä!

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   3.5.25 22:40:06

Ipa, tuo mun oli lainaus ylemmästä vastauksesta ja alempana kommenttini ja mielipiteeni siihen

Päivämäärä:   3.5.25 22:41:20

Ennen tätä miestä olin tyytyväinen itseeni kaikkinensa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.5.25 01:35:48

Luulin olleeni ihanassa suhteessa mutta lopuksi vaihtaessaan lennosta toiseen mies kertoi minusta niin rumia asioita, että romahdin täysin ja kaksi vuotta mennyt ihan sumussa. Ulkonäkö on romahtanut tänä aikana kymmenen vuotta vaikka olen vasta 40.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   4.5.25 04:45:09

Minäkin ajattelin eron jälkeen jonkin aikaa noin, mutta sitten alkoi taas itsestäni huolehtiminen kiinnostaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.5.25 04:49:09

Onko se ex siis tosiaan kolmentoinut näitä asioita vai ajatteletko itse niiden olleen syy eroon?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   4.5.25 07:21:41

Tiedän tuon tunteen. Oma puoliso on myös tuollainen, että ei ikinä anna validaatiota, huomauttelee kyllä. Olen tullut siihen tulokseen, että kumpuaa hänen huonosta itsetunnostaan. Lisäksi peilaa omia vikojaan minuun: huomauttelee esimerkiksi usein, että haisen (milloin millekin: olen syönyt ruokaa, jossa on valkosipulia. Uusi dödö ei peitä hikeä riittävästi jos teen fyysistä työtä. Hampaat pitäisi pestä heti jos on juonut kahvia jne jne).

Yksi elämäni suurin unelma on tällä hetkellä ero.

Lähettäjä: wuhuu 
Päivämäärä:   4.5.25 09:39:55

Itsekin eron jälkeisissä tunnelmissa. Täytin just 45v. Tajusin just aamulla että ei vitsit, jos mun avioliitto kesti 19 vuotta niin mulla on ihan helposti mahdollisuus vielä toiseen samanmittaiseen liittoon! Siis mähän olisin vasta 65 sit jos ollaan yhdessä 20 vuotta!

Mulla on kaikki mahdollisuudet löytää se kumppani, mitä alunperinkin etsin. Ja saada se todellinen toimiva, toista tukeva hyvä suhde mitä kaipasin. Mä olen todennäköisesti vasta ihmissuhde-elämäni alussa. Nyt hyvää aikaa viettää villiä seksielämää ja samalla haeskella tismalleen mun tarpeisiin sopivaa uutta kumppania. Aivan täydellinen tilanne!

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   4.5.25 10:42:16

Aloitin terapian jokin aika sitten tätä ennen olen yksin pohtinut eroa aktiivisesti 2 vuotta. Nyt Ero on lähempänä kuin koskaan. Olen jäänyt paitsi monessa asiassa, tullut hylätyksi tunnetasolla, minun rajoja on rikottu luottamus on loppunut kuten rakkauskin. No, nyt tässä kaiken myrskyn silmässä oma naiseus on alkanut heräämään. Olen kuin teini, kihelmöi jatkuvasti varsinkin jos saan huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Oma mies ei kiihota yhtään, vaikka on ihan ok näköinen. Mutta se kemia on jo loppunut.
Olen alkanut käyttämään värejä jälleen, pitkästä aikaa.
Vähän jopa pelottaa tämä uusi vaihe.

Päivämäärä:   4.5.25 10:45:09

Olen ollu jo pian 10 vuotta yksin. Ihan omasta tahdosta. Kyllä tässä matkan varrella olis ollu "ottajia" mutta oon oppinut arvostaan niin paljon tätä yksin oloa etten halua ketää. Just joku sanoi että on niin vahva ihminen ettei edes tarvi miestä.

Paljon vähemmän tunteiden vuoristorataa, epävarmuuksia ja draamaa. Tai sit en vaan ole koskaan tavannut oikeanlaista miestä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.