Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka kauan odotan korvauksia asiasta?

Lähettäjä: Loukkari :( 
Päivämäärä:   3.5.25 18:00:09

Viime viikon pe tapahtui.

Olin ennakkotilannut taksin talon eteen eli katevaraus, joka veloittuu kun saavutaan matkan päätepisteeseen. Taksi otti pihalta väärän henkilön kyytiin eli naapurini, joka oli tilannut taksin samaan aikaan saman talon eteen, mutta eri firmalta eikä katsonut yhtään minkä firman taksiin astuu. Kuski ei varmistanut henkilön nimeä eikä määränpäätä, vaan naapuri matkusti minun piikkiini keskustaan asti. En ollut taksissa, jolla matkustus kuitenkin toki veloittui minulta.

(Joo eli ääliö naapurini ja idiootti kuski)

Myöhästyin 15 min varatusta ajasta, minkä vuoksi maksoin ko. ajanvarauksesta tyhjää 15 e, lisäksi tietty jouduin tilaamaan uuden menotaksin.

Ennakkovarattu naapurini rottailema taksi oli 13e, uusi taksi kohteeseen 19 e ja kotiinpaluu taksi oli 18. Kaikki samalta firmalta. Odotan tässä tilanteessa saavani kaikki 3 taksimatkaa korvattuna takaisin ja sen lisäksi se 15 e, jonka maksoin tyhjää kun minulla oli aika 10:00-10:45. Olin paikalla vasta 10:15 ja aspalla oli seuraava asiakas odottamassa eli minun palveluni suorittaminen jäi kesken sen vartin takia. Tietty silti laskutti mua siitä ajasta JONKA OLIN VARANNUT.

Eli 50 e jumissa nyt siellä. Ma sanoi taksifirman aspa, että on laittanut vastinepyynnön taksikuljettajalle pomonsa kera.

Yllihuomenna tulee siten viikko siitä, kun aspa sanoi että vastinetta odotellaan. Annoin jo tilinumeron. Voinko ylihuomenna jo hiillostaa?

Re: Kuinka kauan odotan korvauksia asiasta?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   3.5.25 18:58:51

Voit hiillostaa. Mitä vaativampi asiakas olet, niin sitä paremmin saat tahtosi läpi. Eli pidä pääsi ja tee selväksi mitä vaadit.

Päivämäärä:   4.5.25 11:15:44

Ok. Laitan sitten jo huomenna aamulla mailia, että teillä on ollut neljä (4) kokonaista arkipäivää aikaa jo selvittää ja toimittaa rahat tililleni. Mikä kestää?

Päivämäärä:   4.5.25 11:18:11

Toi oli jo niin vakava virhe kuskilta (=ei lainkaan kysynyt asiakkaan nimeä eikä tilauksen määränpäätä, aspa sanoi heti että vakava virhe, aina kuljettajan pitäisi kysyä kuka on kyytiin yrittämässä) , että itseasiassa vois laittaa pari kybää extraa silkasta sössimisestä, siis kaikkien kolmen taksimatkan ja hukkarahan = varatusta palvelusta myöhästyminen eli 15 e rahaa roskikseen jo siitä.

Päivämäärä:   4.5.25 11:18:34

* lisäksi

Päivämäärä:   4.5.25 15:02:25

Paljonko itse olisitte vailla euroina tästä paskastelusta?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.